m.a.w.: te weinig vinyls en geen cd-spelers?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:44 schreef RiKe het volgende:
Slecht nieuws...ik heb niet genoeg 2008 platen voor de yearmix en ook de hardware niet om het op te vangen
Te weinig vinyls en 1 cd speler..quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
m.a.w.: te weinig vinyls en geen cd-spelers?
Mooie lijst. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:52 schreef ElDani het volgende:
Hij is af!!!!!!einz3.5 uur aan elkaar.
[..]
Hoop platen extra gewild, maar ik ben er helemaal klaar mee..
Voorlopig maak ik even geen mix meer.
Bestandje gaat nu naar MP3, dan de upload, over een uurtje kun je luisteren,
maar als je nou cd's met meerdere nummers (stuk of 10) hebt en dan om en om met vinyl en cd mixt, kom je er dan ook niet?quote:
File is corrupt...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:49 schreef ElDani het volgende:
edit- Grandmix van Ben Liebrand staat er ook! Vette shit!
Door een behoorlijke persoonlijke financiële crisis heb ik er maar weinig kunnen kopen (student).quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar als je nou cd's met meerdere nummers (stuk of 10) hebt en dan om en om met vinyl en cd mixt, kom je er dan ook niet?of heb je echt zo weinig 2008 platen?
als je te weinig vinyl van 2008 hebt, dan houd het inderdaad opquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef RiKe het volgende:
[..]
Door een behoorlijke persoonlijke financiële crisis heb ik er maar weinig kunnen kopen (student).
Dat 10 nummers op een cd heb ik wel, en zit over de 30 cd's, maar ook lang niet alles daarvan is 2008 meuk
Heb alleen de echte toppers van 2008 kunnen kopen.
Ja ik dacht dat die platen van de Outsiders (maneater en originations) ook 2008 waren...dan had ik het net gered..quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je te weinig vinyl van 2008 hebt, dan houd het inderdaad op
volgens mij zijn er hier ook wel kandidaten die net van die platen op de grens gebruiken... of gewoon 2007 platen gebruiken, omdat ze niet persé mee hoeven dingen naar de 'titel'quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:19 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat die platen van de Outsiders (maneater en originations) ook 2008 waren...dan had ik het net gered..
kut
Goed punt...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij zijn er hier ook wel kandidaten die net van die platen op de grens gebruiken... of gewoon 2007 platen gebruiken, omdat ze niet persé mee hoeven dingen naar de 'titel'
dus ik zou zeggen: spin that shit!
i knowquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:35 schreef RiKe het volgende:
[..]
Goed punt...
Toch maar de Donkey Rollers en italianen tevoorschijn toveren![]()
Inlever datum boeit dan ook geen reet meer neem ik aan
voorstander!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:35 schreef RiKe het volgende:
[..]
Goed punt...
Toch maar de Donkey Rollers en italianen tevoorschijn toveren![]()
Inlever datum boeit dan ook geen reet meer neem ik aan
ff nieuwsgierig (misschien dat Rippert het ook wel weet): welke beoordelingscriteria hebben we?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:50 schreef ElDani het volgende:
Edit: Ga morgen maar eens een scoreformulier maken. Hopelijk is het goed genoeg.
die Tribute To Saifam draaide hij toch ook al op Scantraxx/Qlimax??quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:55 schreef 16meter het volgende:
Her voice remix is trouwens confirmed van Hoofdjagerzzz
Stond in de vorige topics, moet je even terugzoeken. Ik heb trouwens tijd om het nu even te fixen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ff nieuwsgierig (misschien dat Rippert het ook wel weet): welke beoordelingscriteria hebben we?
Her Voice Remix op de nieuwe Wildstylez site, op 1 in zijn top 10quote:die Tribute To Saifam draaide hij toch ook al op Scantraxx/Qlimax??
ik ga thuis eens ff kijken...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:05 schreef ElDani het volgende:
Her Voice Remix op de nieuwe Wildstylez site, op 1 in zijn top 10
ReMcOrE = Idélonquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:05 schreef ElDani het volgende:
Ik heb de DJ-namen van een hoop nog niet, is wel makkelijk om dat even te vermelden, dan kan ik het bij het formulier zetten..
wat is het verschil tussen mixen (als in intro gelijk met outro) en het gebruiken van de crossfader dan??quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Heb de crossfader gebruikt waarvoor ie is zegma.Van links naar rechts en andersom
Dat ging opzich (op tuned in- subsonic en spacer-phases na) redelijk, maar dat is dus niet echt mixen.
Nou opzich niks... maar de echte bedoeling van mixen is natuurlijk het laten overgaan van het ene in het andere nr zonder dat het echt opvalt. Eventueel eerder al wat vocals laten horen, beats loopen en dan langzaam, erin mixen etc...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen mixen (als in intro gelijk met outro) en het gebruiken van de crossfader dan??
ja echte dj's doen altijd 3 platen vtvoren al tunes alten horen, cue points erin, effecten, stukjes loopen, alles aan de hand, babbels heeft gewoon intro/outro werk geleverd, dus geen fratsen dat scheeltquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen mixen (als in intro gelijk met outro) en het gebruiken van de crossfader dan??
LeonH = DJ Corleonequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
Stond in de vorige topics, moet je even terugzoeken. Ik heb trouwens tijd om het nu even te fixen.
[..]
Her Voice Remix op de nieuwe Wildstylez site, op 1 in zijn top 10
Ik heb de DJ-namen van een hoop nog niet, is wel makkelijk om dat even te vermelden, dan kan ik het bij het formulier zetten..
ik doe ook niet moeilijk, ik mix ook met de intro-in-de-outro-stijlquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:25 schreef HarryVanDeTap het volgende:
babbels heeft gewoon intro/outro werk geleverd, dus geen fratsen dat scheelt
Repack is een internet naam voor een corrupte file in een download. Hij word dus opnieuw ingepakt, repacked dus. Helaas zie ik iedereen de term gebruiken bij Spacer, omdat de WEB versie dat had. Het is dus gewoon de WEB-versie van spacer, dus je kan de term Repack weghalenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Yearmix setje af:
15: Frontliner - Spacer (repack)
Haha oke, ikke niet wist!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:32 schreef ElDani het volgende:
[..]
Repack is een internet naam voor een corrupte file in een download. Hij word dus opnieuw ingepakt, repacked dus. Helaas zie ik iedereen de term gebruiken bij Spacer, omdat de WEB versie dat had. Het is dus gewoon de WEB-versie van spacer, dus je kan de term Repack weghalen.
offtopic: geeft wel aan waar je hem vandaan hebt haha.
Proppurt-midjes-mixen-stijl?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:37 schreef Da_Ripper het volgende:
alleen de herkenbare refreintjes.
Zelf probeer ik ook zo deze mix in elkaar te zetten
Klassiekerquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:32 schreef ElDani het volgende:
[..]
Repack is een internet naam voor een corrupte file in een download. Hij word dus opnieuw ingepakt, repacked dus. Helaas zie ik iedereen de term gebruiken bij Spacer, omdat de WEB versie dat had. Het is dus gewoon de WEB-versie van spacer, dus je kan de term Repack weghalen.
offtopic: geeft wel aan waar je hem vandaan hebt haha.
faderflippen of mooie overgang is wel een verschil (niet altijd).quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klopt dan wel met mijn idee dat faderflippen iets minder strak werkt dan een mooie overgang mixenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
faderflippen of mooie overgang is wel een verschil (niet altijd).
Jouw uitleg klopt helemaal maar ik bedoelde dat ik die fout al zovaak in tracklists heb zien staanquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:46 schreef ElDani het volgende:
mstx, wat is het dan precies? Me dunkt dat het zoiets was.. Het had in ieder geval niets met Spacer te maken.
opbouw van nederlands-italiaans vind ik niet echt zo passen. waarom zou je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:46 schreef ElDani het volgende:
mstx, wat is het dan precies? Me dunkt dat het zoiets was.. Het had in ieder geval niets met Spacer te maken.
Overigens zit ik er aan te denken het criterium Orginaliteit eruit te halen, want dat hebben we toch wel redelijk besproken met de Tracklist en met overgangen etc??
Nu heb ik namelijk 6 beoordelingspunten:
Tracklist: de tracks los gezien
Opbouw: de opbouw van de set, van zacht naar hard, nederlands-italiaans etc etc.
Overgangen: het mixwerk tussen de tracks
Orginaliteit:
Xfactor: Heeft de set alles om DE set van het jaar te zijn
Overige dingen/Extra's: naam van de jaarmix, extra dingetjes tijdens tracks, zoals extra vocals en dergelijke
dj mystery is (ja echt) een coole duitser, met toch wel leuke releases. Pradera heeft dacht ik ook 1 of 2 releases op zijn label gedaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:11 schreef DJ_ het volgende:
DJ mystery - Industry
geen bekende DJ voor mij , maar het nummer is toch best lekker
voral vanaf 4min , het is wel een beetje soft maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |