Over een held gesprokenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
The Machine
Voodoo/Guidelinez + Veritas/In Trouble, bijna vergetenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:58 schreef ElDani het volgende:
8. A-Lusion - Guidelinez
Sinds een tijdje hoorde ik hem, en daarna toch vaak in mijn mixen terug gekomen. Lekker plaatje! Hard, maar toch goed door te mixen.
10. Dozer - Church Of The Darkside
Minder gedraaide plaat, blijft een fijne opbouwplaat. Gaat lekker los.
precies!!! zelfs Frontliner kan niet aan de kicks van deze man tippenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Over een held gesproken! Die tracks van hem zijn echt zwaar ondergewaardeerd..
zoals gezegd: x2quote:
Ik vind Frontliner kwa kicks beter, The Machine gebruikt een hele aparte kickquote:Op donderdag 18 december 2008 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Voodoo/Guidelinez + Veritas/In Trouble, bijna vergeten![]()
en Church Of The Darkside/Reverse beukt ook altijd lekker in de auto
[..]
precies!!! zelfs Frontliner kan niet aan de kicks van deze man tippen![]()
en dat wil wat zeggen...
[..]
zoals gezegd: x2
de combinatie van zijn melo's/synth's/kicks is gewoon puur goedquote:Op donderdag 18 december 2008 12:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vind Frontliner kwa kicks beter, The Machine gebruikt een hele aparte kick. Maar die fucking melo's + synth's die hij altijd gebruikt zijn pure magie
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:42 schreef HarryVanDeTap het volgende:
kga denk ff een lekkere set van een pro ontleden met tracklist ernaast kijken hoe ze die overgangen doen enzo
Sorryquote:Op donderdag 18 december 2008 11:04 schreef Da_Ripper het volgende:
*Had ik liever DBSTFN @ Thrillogy gezien dan in de main blijven hangen
* ReMcOrE herkent de situatie voor 200%quote:Op donderdag 18 december 2008 12:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Grappig wanneer je met meerdere 'draaiers' staat te luisteren en elkaar dan een goedkeurend knikje geeft of zo'n twijfelachtig handje
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:09 schreef JortK het volgende:
Cool, die maat van me heeft een label gevonden, in januari komt ze eerste plaat uit
gelijk toen het zag, dacht ik al: D-Block & S-te-Fan, Josh & Wesz en Abjectquote:
Zero Sanity.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Niet de minste... en die maat zijn naam/alias is ... ?
och als ze allemaal zulke vette sets als NC @ Emporium gaan knallen vind ik het bestquote:Op donderdag 18 december 2008 13:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Sorry![]()
DBSTF was live wel heel vet toen ja
Zag trouwens dat Scope DJ op Reverze ook live gaat?
hoop niet dat het een begin van een hype begint te worden..
die naam zegt me wel wat!quote:
en dus moet iedereen wel live gaan draaien en/of überhaupt op gaan treden op feestjes, omdat niemand anders hun nummers dan hoortquote:Op donderdag 18 december 2008 13:44 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
och als ze allemaal zulke vette sets als NC @ Emporium gaan knallen vind ik het bestieder zn eigen nummers en dan onwijs vette live edits e.d.
Volgordes begin ik niet aan, maar Sethje heeft smaak!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:19 schreef Sethje het volgende:
Project One - The Story Unfolds
Wildstylez - Revenge
The Viper & G-Town Madness - Here It Comes (D-Block & S-te-Fan Remix)
Gentalica - Thunderstyle
Headhunterz - Blame it on the music
Josh & Wesz - I got you
D-Block & S-te-Fan - Evolutionz
Frontliner - Warphole
Klopt dat heb ik nu ook heel erg! Gewoon luisteren wat en hoe het volgende komt!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Grappig wanneer je met meerdere 'draaiers' staat te luisteren en elkaar dan een goedkeurend knikje geeft of zo'n twijfelachtig handje
Black vind ik alleen de mid goed, Biological Insanity nooit echt goed geluisterd, Bleeding For The Harder Styles vind ik bagger, Bassleader gaat wel en Next Dimensional World is ook wel leuk...quote:Op donderdag 18 december 2008 15:56 schreef MrDice het volgende:
Was trouwens geen slecht jaar voor anthems vind ik.
Showtek - Black
Luna & Deepack - Biological Insanity
Zany & Beholder - Bleeding for the Harder Styles
Noisecontrollers - Baseleader (The Anthem)
Technoboy - Next Dimensional World
Biological Insanity vond ik eigenlijk pas vet bij de aftermovie.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Black vind ik alleen de mid goed, Biological Insanity nooit echt goed geluisterd, Bleeding For The Harder Styles vind ik bagger, Bassleader gaat wel en Next Dimensional World is ook wel leuk...
aldus mijn bescheiden mening
Je vergeet: Max Enforcer - Loudnessquote:Op donderdag 18 december 2008 15:56 schreef MrDice het volgende:
Showtek - Black
Luna & Deepack - Biological Insanity
Zany & Beholder - Bleeding for the Harder Styles
Noisecontrollers - Baseleader (The Anthem)
Technoboy - Next Dimensional World
aftermovies van Q zijn altijd vetquote:Op donderdag 18 december 2008 16:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Biological Insanity vond ik eigenlijk pas vet bij de aftermovie.Sowieso die aftermovie van DefQon.1 blijft zo vet.
dat heb ik dus ook.. ik hoor nu ook veel eerder "fouten" aan de ene kant een voordeel aan de andere kant een nadeel, net als ht raden van Nrs dat kan je ook lekker bezig houden op feestenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik merkte ook toen ik een beetje begon met zelf mixen dat ik nu veel aandachtiger luister naar die overgangen. Ook op feesten, nu was ik altijd al gespitst aan het wachten WELKE track erna zou komen, maar nu let ik dus ook op HOE.
Veel anthems zijn inderdaad niet de best of 2008... daarom komen ze ook niet echt terug in onze overzichtjes. Maar als herinnering aan het feestquote:Op donderdag 18 december 2008 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Black vind ik alleen de mid goed, Biological Insanity nooit echt goed geluisterd, Bleeding For The Harder Styles vind ik bagger, Bassleader gaat wel en Next Dimensional World is ook wel leuk...
aldus mijn bescheiden mening
blijft leuk; elkaar aanstoten als je wat geks (fout ofzo) hoort, nummers raden en dan al half losgaan voordat het vorige nummer überhaupt afgelopen isquote:Op donderdag 18 december 2008 16:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook.. ik hoor nu ook veel eerder "fouten" aan de ene kant een voordeel aan de andere kant een nadeel, net als ht raden van Nrs dat kan je ook lekker bezig houden op feesten
Die 2 zijn dan ook veruit de beste anthems.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:15 schreef ElDani het volgende:
[..]
Je vergeet: Max Enforcer - Loudness![]()
Donkey Rollers - The Last City On Earth
anthem hoef je geen poll voor te doenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Zaterdag open ik het [Hardstyle] Best of 2008 topic
vol met polls voor 'The Best .... ' :
*Yearmix
*Outdoor-feest
*Indoor-feest
*Anthem
*Aftermovie
*Artist
*Label
Graag jullie kanshebbers per categorie (of welke categorieën nog meer)
de linkjes verzorg ik dan wel
quote:Outdoor:
Defqon,decibel,qbase,emporium,mysteryland
Indoor:
IQ,XQ,Black,Hardbass,Qlimax en noem het maar op
anthem:
zie discussie hierboven of topic op GHF over anthems
Aftermovie:
standaard
Artist:
Zany,Noisecontrollers,Hhz, SHOWTEK![]()
Label
Minus is more, A2 records, Dance pollution/ titanic
Song:
zie duscussie hier boven
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:56 schreef MrDice het volgende:
Black: Showtek - Black![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Defqon 1: Luna & Deepack - Biological Insanity![]()
![]()
Decibel: Zany & Beholder - Bleeding for the Harder Styles![]()
Baseleader: Noisecontrollers - Baseleader (The Anthem)![]()
![]()
![]()
Qlimax: Technoboy - Next Dimensional World![]()
![]()
![]()
[edit]
Loudness: Max Enforcer - Loudness![]()
![]()
![]()
InQontrol: Donkey Rollers - The Last City On Earth![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Zaterdag open ik het [Hardstyle] Best of 2008 topic
vol met polls voor 'The Best .... ' :
*Outdoor-feest: DefQon.1
*Indoor-feest: Q-Dance Presents Scantraxx
*Aftermovie: DefQon.1
*Artist: The Machine
*Label: Scantraxx Reloaded
dan verliezen Darqtai en IQ-Bounce, Marlon s and Digital Punk, Bass Modulators en 2-sidez (nipt) het toch van Alphaverb, die staat bovenaan!!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:54 schreef kollie het volgende:
Ik vind "upcoming" wel een leuke categorie:
Alphaverb
Marlon s and Digital Punk
Bass Modulators
Darqtai en IQ-Bounce
2-sidez
Pradera / Sasha Fquote:Op donderdag 18 december 2008 16:54 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik vind "upcoming" wel een leuke categorie:
Alphaverb
Marlon s and Digital Punk
Bass Modulators
Darqtai en IQ-Bounce
2-sidez
zoiets.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |