Voelde je je niet geroepen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:43 schreef zquing het volgende:
iemand moet ff de op weer bijwerken en dumpen waar iedereen 'm editten kan
ipv 4 keer posten had je ook de OP kunnen verbeterenquote:
zal ff kijken danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef wdn het volgende:
Maarre ff serieus: Skip Beat is g e w e l d i g goed
ah, tof...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:48 schreef zquing het volgende:
[..]
geen tijd, wil 't best wel morgen doen
Elmekia Lance!quote:
Ik neem aan dat je de subs van Chihiro volgt? Zijn die goed?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef wdn het volgende:
Maarre ff serieus: Skip Beat is g e w e l d i g goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:13 schreef Bakakame het volgende:
Toradora Voor PresidentTear voor President?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Chihiro ja. Ik ben niet dusdanig goed in Japans dat ik kan beoordelen of Chihiro goed is.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de subs van Chihiro volgt? Zijn die goed?
Ze zijn vergeleken met andere speedsubbers erg snel dus ben een beetje bang dat het teleurstellend is, maar ik heb niet zoveel ervaring met ze. Hoor graag je mening
ik bewaar ze niet voor niksquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:56 schreef Jordy-B het volgende:
Ik kijk series doorgaans maar één keer, dus dan wil ik het gelijk goed doen.
Die slaan we over, zodat mensen er geen vunzige opmerkingen over maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:17 schreef Quir het volgende:
Is dit niet #69?
Ik vind hem ook goed, ik zit ongeveer op de helft van de eerste serie...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
o hai!
Gister weer 8 afleveringen van higurashi no gekeken, wat duivels goed, komt in mijn favo anime list (als hij zo goed blijft..)
Waar gaat dat over?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
NeT maar weer Voor de zoveelste keer full metal Panic fumoffu gekeken, hij blijft geniaal.
Klinkt vaagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:51 schreef Quir het volgende:
"It's back-to-school mayhem with Kaname Chidori and her war-freak classmate Sousuke Sagara as they encounter more misadventures in and out of Jindai High School. But when Kaname gets into some serious trouble, Sousuke takes the guise of Bonta-kun - the gun-wielding, butt-kicking mascot. And while he struggles to continue living as a normal teenager, Sousuke also has to deal with protecting his superior officer Teletha Testarossa, who has decided to take a vacation from Mithril and spend a couple of weeks as his and Kaname's classmate."
Heldert dat iets op, of?
geweldig is zo'n groot woord, vond 'm wel behoorlijk vermakelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:06 schreef Quir het volgende:
Dus FMP is echt zo geweldig als beweerd word?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die slaan we over, zodat mensen er geen vunzige opmerkingen over maken.
Dat vond ik nu net het leukste. En dat het geen 1-2tje is. Dus comedy tussen 2 karakters (1 v en 1 m),quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:28 schreef zquing het volgende:
En Skip beat is wel leuk, alleen de stijl is wat minder.......
32..?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat vond ik nu net het leukste. En dat het geen 1-2tje is. Dus comedy tussen 2 karakters (1 v en 1 m),
Morgenvroeg begin ik aan een marathon sessie Bleach. Eens kijken of ik alledrie de boxen acherelkaar kan afkijken (32 episodes = 12h15 minuten)
princess mononoke is een goede film die , naar mijn idee, prima is voor beginners omdat het allemaal niet te snel gaatquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:13 schreef PabloLopez het volgende:
wat is een goede anime/manga film voor beginners?
Ja:quote:
Bleach is nogal lang. Het ligt er ook nogal aan welk genre je leuk vindt. Denk daarbij aan dezelfde genres als films, dus genres als humor, actie, drama, horror, thriller, etc.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:20 schreef Quir het volgende:
Misschien beginnen met een van de bekendere zoals Bleach.
uhuhquote:
Wat is mis met die betiteling?quote:
quote:Chanbara is a sub category of jidaigeki, which equates to period drama. Jidaigeki may refer to a story set in an historical period, though not necessarily dealing with a samurai character or depicting swordplay.
quote:The series is a cross-genre work of media, blending the action and samurai genres with elements of non-slapstick comedy. It is also a period piece, taking place during Japan's Edo period. The series is interwoven with revisionist historical facts and anachronistic elements of mise-en-scene, dialogue and soundtrack. The series' most frequent anachronism is its use of elements of hip hop culture, particularly rap and the music it has influenced, break dancing, turntablism, hip hop slang, and graffiti.
Rond de hele serie hangt een hip-hop sfeer. Met als hoogtepunten dequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat is mis met die betiteling?
Samurai Champloo valt onder "chanbara".
[..]]
SPOILER: Samurai ChamplooOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan je dat nou "Historisch drama" noemen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
SPOILER: ook champlooOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dan rent 9 van de 10 personen gillend weg
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
is 't ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef Beach het volgende:![]()
En ik dacht dat Samurai Champoo wel tof zou zijn.
is 't ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef Beach het volgende:![]()
En ik dacht dat Samurai Champoo wel tof zou zijn.
Blijf ook vooral 't topic bekijken, dan zie je vanzelf wel wat titels voorbij komen die je eventueel daarna of daarnaast nog kunt kijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef PabloLopez het volgende:
ik denk dat ik iets uit die top 100 ga pakken
En bedankt voor de reacties!![]()
Ik word alleen een beetje kriegel van Ryuuji die de hele tijd maar over zich heen laat lopen. Een keer iets terugdoen mag ook wel.quote:
Ik hoop niet dat dit ooit terug gevonden word, maar... doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:40 schreef mschol het volgende:
ToraDora moet ik ook maar eens gaan downloaden ....
Quir maakt een opmerking over toradoraquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:52 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit ooit terug gevonden word, maar... doen
Top 200 van Animenfoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef PabloLopez het volgende:
ik denk dat ik iets uit die top 100 ga pakken
En bedankt voor de reacties!![]()
ik quote em nog wel in het volgende topicquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:52 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit ooit terug gevonden word, maar... doen
al een tijdje, maar geen zin bed uit te komenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:14 schreef wdn het volgende:
Ha mschol is ook wakkerIk ben bij eps 11 nu
Je bent deze vergeten: Het anime/manga topic 68: Tear O+quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:11 schreef wdn het volgende:
Hey Tyr80. Begin hier maar eens:
Het anime/manga topic 68: Tear O+
Daar staat een link naar een top 100 en hier staat een link naar een top 200:
Het anime/manga topic 68: Tear O+
Wat in beide links staat is allemaal goed en afhankelijk van het genre en jouw voorkeur kan het 1 meer iets voor je zijn dan het andere.
Maar Cowboy Bebop de serie nog niet gezien? Alleen de film? Dan doe de serie maar eens
Ik weet niet of je er veel aan hebt, maar je kunt hier kijken: http://myanimelist.net/anime/1/Cowboy_Bebopquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef Tyr80 het volgende:
Bedankt, wat snel! NGE ga ik zoeken, heb ik nog nooit iets van gezien. GitS heb ik in de kast staan maar...kweenie, kon m'n aandacht niet vasthouden op de een of andere manier. Had de top 200 gevonden, maar daar staat net zo goed die Moving Castle zooi tussen, heb dan meer aan jullie ervaringen.
Super gedetailleerd, contemporary of futuristisch en goeie muziek dan ben ik al een heel end gelukkig. Vond DBZ ook altijd leuk, voor zover dat telt dan...
Oh, en heb een doosje met afleveringen van Bebop, maar dat is lang niet zo mooi getekend als de film...of heb ik te oude afleveringen te pakken?
Stink Bomb blijft favoriet...kan helaas niet goed uitleggen waarom.
hehe... eindelijk iemand die het gemak van die databases begrijpt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:56 schreef Tyr80 het volgende:
Handige site, daar ga ik even m'n favo's mee doorlopen. Ik kom via Bebop op Samurai Champloo, en die verwijst weer naar Afro Samurai die ik ook wel boeiend vond. Bedankt dus!
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:56 schreef Tyr80 het volgende:
Handige site, daar ga ik even m'n favo's mee doorlopen. Ik kom via Bebop op Samurai Champloo, en die verwijst weer naar Afro Samurai die ik ook wel boeiend vond. Bedankt dus!
quote:Dennō Coil (電脳コイル, Dennō Koiru?, lit. Computer Coil, Cyberbrain Coil or Electric Brain Coil), Coil — A Circle of Children, is a Japanese animation science fiction series depicting a near future where augmented reality (AR) technology has just begun to enter the mainstream. The series takes place in the fictional city of Daikoku, a hotbed of AR development with an emerging city-wide virtual infrastructure. It follows a group of children as they use AR glasses to unravel the mysteries of the half real, half Internet city, using a variety of illegal software tools, techniques, and virtual pets to manipulate the digital landscape.
Dennō Coil, in development for over a decade, is the series director debut of Japanese animator Mitsuo Iso. It premiered on NHK Educational on May 12, 2007. Due to the animators involved in its production and its unusually high-profile television broadcast time slot, Dennō Coil was highly anticipated by fans of animation production quality.
ik moet m ook nogsteeds een keertje afkijkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:52 schreef mschol het volgende:
wat hebben veel mensen chobits nog niet gezien... terwijl er al zo vaak over is gepraat
Prioriteiten hequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:52 schreef mschol het volgende:
wat hebben veel mensen chobits nog niet gezien... terwijl er al zo vaak over is gepraat
Ik kan er niet teveel over zeggen zonder zwaar te gaan spoileren...quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:32 schreef Beach het volgende:
Hmm een robot met twee persoonlijkheden dus?
SPOILER: even kort en bondigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk die serie maar, als je het genre een beetje ligt/kan waarderen (comedy, drama, romance, science fiction) dan zal je deze zeker leuk gaan vinden.
Ik schaar Chobits onder de klassiekers net als Ghost in the Shell (film) enzo die je gewoon gezien moet hebben.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Ik ken Stink Bomb niet, maar ik ken wel het fenomeen dat als je iets helemaal supergeweldig vind dat dan andere dingen al snel tegenvallen. Veel animekijkers kijken series sowieso af, of ze het nou matig of super vinden, maar ik haak zelf wel iets sneller af. Deze series kunnen natuurlijk ook gewoon je smaak niet zijn..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:36 schreef Tyr80 het volgende:
Even een update: heb NGE bekeken, maar bij de eerste ep viel na een paar minuten de ondertiteling weg...en zo goed is m'n Japs nou ook weer niet. De tekenstijl is ook niet helemaal wat ik zoek, het oogt vrij oud, net als Metropolis een beetje.
Verder GIS nog een kans gegeven, vette muziek tot dusver, maar ben benieuwd of ik niet weer afhaak.
En eigenlijk blijft de vraag staan: als je Stink Bomb gezien hebt, noem dan eens iets wat er op lijkt? Of is het echt een uitzonderlijk juweeltje?
Moet ik uitleggen hoe het komt dat het vrij oud oogt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:36 schreef Tyr80 het volgende:
Even een update: heb NGE bekeken, maar bij de eerste ep viel na een paar minuten de ondertiteling weg...en zo goed is m'n Japs nou ook weer niet. De tekenstijl is ook niet helemaal wat ik zoek, het oogt vrij oud, net als Metropolis een beetje.
Da's alleen Crashcat, hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:49 schreef Quir het volgende:
Soms twijfel ik aan jullie, mijn vriendjes.
quote:
Probeer anders de MPC Home Cinema versiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef mschol het volgende:de H.264 versie van strike witches laat MPC crashen
en VLC heeft kut subtitels...
ga ik proberen, voorlopig even een andere serie opgestart: Koihime Musouquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:07 schreef Crashcat het volgende:
Probeer anders de MPC Home Cinema versie
2de optie, genoteerd..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:13 schreef Quir het volgende:
mschol, probeer Zoom Player eens.
Dat betekent niet dat ik je niet onwijs lief en schattig vind.quote:
Die is wel ooit aangekondigd volgens mij, maar die laat al lang op zich wachten.quote:
Dat denk jij! april 2009 is niet zo ver weg.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:37 schreef Quir het volgende:
[..]
Die is wel ooit aangekondigd volgens mij, maar die laat al lang op zich wachten.
vreeeemd....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:36 schreef wdn het volgende:
mschol: probleem zit niet in jouw systeem maar in de encoding van de MKV's van StrikerS of in MPC. Niks aan doen. Gewoon een andere versie zoeken.
Ik heb dat ook gehad op mijn systeem met 1 of 2 episodes van hun en heb toen een v2 gezocht waarin dit wel opgelost was.
Ik had trouwens dit gevonden:
"StrikeS releases work ONLY with Haali Madia Splitter turned on. I have no clue why, but I would like to know. It dosen't bother me, I just want to know"
maar ik gebruik geen MPC
En ook dat MPC build 6.4.9.1 het ook goed zou doen.
er staat een echt os op..quote:
zie boven, ruleert boven alles..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:40 schreef Quir het volgende:
VMWare is hardnekkige rotzooi, vooral qua spam.
Met wie wil hij trouwen danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef Sh0g het volgende:
Japanner wil met stripfiguur kunnen trouwen
haha, zolang het Tear maar niet is.
Met Mikuru Asahina volgens een ander bericht.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met wie wil hij trouwen dan
Jammer dat het woord "stripfiguur" zo vaak wordt gebruikt. Klinkt een beetje of die met donald duck wil trouwen..
Als je het bericht vertaalt uit het Japans, kom je gewoon op stripfiguur uit als benaming.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met wie wil hij trouwen dan
Jammer dat het woord "stripfiguur" zo vaak wordt gebruikt. Klinkt een beetje of die met donald duck wil trouwen..
Dat is waar, maar toch geeft 'manga personage' beter weer waar het hier om gaatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je het bericht vertaalt uit het Japans, kom je gewoon op stripfiguur uit als benaming.
Ja maar dan heeft ongeveer 5% van de lezers of minder enig idee waar het over gaat, strip figuur snapt iedereen en ergert er zich maar een kleine groep aan, welke keuze zou jij nemenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat is waar, maar toch geeft 'manga personage' beter weer waar het hier om gaat
"Japans strippersonage, ook wel mangapersonage"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft ongeveer 5% van de lezers of minder enig idee waar het over gaat, strip figuur snapt iedereen en ergert er zich maar een kleine groep aan, welke keuze zou jij nemen
HARUHI!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:17 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
omg heb echt hele slechte mental images als het van de grond komt
Zolang het niet dezelfde afbeelding is maakt dat niet veel uit toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:00 schreef mschol het volgende:
hmmm intressant, wat gebeurd er dan als persoon A en B met manga figuur C trouwen
Ik zal je mental image eventjes proberen te omschijven met twee opgegooglede plaatjes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:17 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
omg heb echt hele slechte mental images als het van de grond komt
quote:Op zondag 2 november 2008 17:45 schreef Crashcat het volgende:
Everything you need to know about censorship in animes
Wie is daar verantwoordelijk voor? Want ik heb veel TV rips gekeken waarin gewoon b(.Y.)bs te zien waren? Volgens mij is dit echt iets voor Amerikanen...quote:Op zondag 2 november 2008 17:45 schreef Crashcat het volgende:
Everything you need to know about censorship in animes
merendeel van de tv rips van fansubbers die op die manier gecensureerd zijn...quote:Op zondag 2 november 2008 20:44 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Wie is daar verantwoordelijk voor? Want ik heb veel TV rips gekeken waarin gewoon b(.Y.)bs te zien waren? Volgens mij is dit echt iets voor Amerikanen...
wat is die bruid mooi getekend!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:37 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik zal je mental image eventjes proberen te omschijven met twee opgegooglede plaatjes.
De bruidegom (ja, in huidig tenue want een stereotype otaku heeft geen geld voor een pak, dat gaat allemaal op aan zijn hobby):
[ afbeelding ]
+ De bruid:
[ afbeelding ]
Ik heb, na het kijken van de dvd's van Bleach, allle afleveringen van Bleach nogmaal gekekenquote:
4.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:28 schreef rakotto het volgende:
Wannneer zijn de anime release maanden? Je had toch twee vaste maanden in het jaar dat er nieuwe anime uitkwam?
Nog beter, ik dacht dat het er maar 2 waren, maar dit is natuurlijk beter.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:42 schreef wdn het volgende:
[..]
4.
Het lijkt me zo te zijn ingedeeld:
"fall" seizoen begint op 1 october.
"winter" seizoen begint op 1 januari.
"spring" seizoen begint op 1 april.
"summer" seizoen begint op 1 juli.
Alleen lijkt het logischer om een anime die 52(/50) episodes kent om op 1 jan te starten want dan maak je precies 1 heel jaar vol mee dus op 1 januari willen nog wel eens wat meer langlopende anime starten
Remake of niet, ik ben tevreden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:23 schreef wdn het volgende:
FMA2 is een remake dus niet teveel van verwachten
Ik heb ook gewacht tot ik 't wel genoeg vond, Aero vertaalt misschien niet helemaal goed, maar ze nemen toch de moeite. Daarom vind ik niet dat je ze af moet zeiken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:12 schreef Beach het volgende:
Toradora 5 is er ook.
Alleen wat zuigen die Aero subs toch.
Das waar. Ik kan het niet beterquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb ook gewacht tot ik 't wel genoeg vond, Aero vertaalt misschien niet helemaal goed, maar ze nemen toch de moeite. Daarom vind ik niet dat je ze af moet zeiken.
Volg dan de gg- of ggrain-subs. Die hebben aflevering 5 inmiddels ook beschikbaar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:12 schreef Beach het volgende:
Toradora 5 is er ook.
Alleen wat zuigen die Aero subs toch.
Ik wacht al lang op gg's 5quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Volg dan de gg- of ggrain-subs. Die hebben aflevering 5 inmiddels ook beschikbaar.
(wel een beetje vervelend dat GG bij aflevering 3, 4 èn 5 een V2-patch nodig had)
Oh, sorry... gg heeft hem laten vallen. De serie is door de vertaler meegenomen naar een nieuwe fansubgroep. Die nieuwe groep heet qq en ik heb het verschil tussen gg en qq zo 1-2-3 niet opgemerkt.quote:
Hier nog een die 'm volgt, wel geinig. Ik ben alleen ook blijven haken bij 2, nog geen tijd gevonden om de rest te kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb net de eerste twee afleveringen van Toaru Majutsu no Index gezien en hij is tof... Nog wel een beetje vreemd, maar het lijkt een leuke "super power"-serie te zijn.
oh, het is niet alsof 'ie echt in de wacht staat, hoor... Ik heb hem gisteren pas opgemerkt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Hier nog een die 'm volgt, wel geinig. Ik ben alleen ook blijven haken bij 2, nog geen tijd gevonden om de rest te kijken.
Ik ben wat verder en hhet verhaal is 'goed' te noemen tot nu toequote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb net de eerste twee afleveringen van Toaru Majutsu no Index gezien en hij is tof... Nog wel een beetje vreemd, maar het lijkt een leuke "super power"-serie te zijn.
Ik ben niet zo'n animébrein als wdn en anderen maar zoek je films of series?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:26 schreef 2532 het volgende:
Hey allen,
ik ben niet nieuw in de anime/manga wereld maar ik ben toch opzoek naar advies over leuke series
Ik ben geen fan van standaard anime series met high school verhaaltjes en tiener meisjes in school uniformpjes.
Ik ben op zoek naar series met meer volwassen karakters en verhaallijnen. Zelf vind ik de manga's van Deathnote en monster erg goed en ben ook weg van films zoals Paprika en Ghost in the shell.
Ik ben benieuwd wat jullie mij zoal kunnen aanraden
elfen lied? gunslinger girls?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:26 schreef 2532 het volgende:
Hey allen,
ik ben niet nieuw in de anime/manga wereld maar ik ben toch opzoek naar advies over leuke series
Ik ben geen fan van standaard anime series met high school verhaaltjes en tiener meisjes in school uniformpjes.
Ik ben op zoek naar series met meer volwassen karakters en verhaallijnen. Zelf vind ik de manga's van Deathnote en monster erg goed en ben ook weg van films zoals Paprika en Ghost in the shell.
Was daar überhaupt een uitslag van? Volgens mij niet, omdat er te weinig lijstjes zijn ingeleverd.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de uitslag van de vorige anime/manga verkiezingen?
Gungrave is een erg goede serie, idd.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan wel gungrave aanraden, misdaad/mafia en een beetje superpower enzo. Supervette serie.
Anders kun je ook nog hier kijken.
Bron: http://www.tokidokijournal.com/article.php?id=108quote:Best Character Development - 2006
]Samurai 7 by Hayate
It’s been a long time since I’ve found a series, game, movie, book, or anything else that has had such a well-rounded and fully fleshed out cast. Even minor characters with a fraction of the air time of the primary cast received more development than you’d see in most main characters in other series. The level of development for each of the seven samurai is so impressive, you’ll feel like you know each of them personally. The story is fantastic, but this series wouldn’t be nearly as great without the cast of characters to drive things forward.
2. My-Hime
3. Fullmetal Alchemist
4. Gankutsuou: The Count of Monte Cristo
5. Kannazuki no Miko
Shinsen heeft toch onlangs pas deel 3 uitgebracht? Die is echter in februari al uitgezonden.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:14 schreef Quir het volgende:
Oh, en als 't hier toch open staat, iemand enig idee wanneer ik ongeveer Kara no Kyoukai 4 kan verwachten?
Ik heb die van gg-TakaJun, en die zijn al een tijdje uit.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Shinsen heeft toch onlangs pas deel 3 uitgebracht? Die is echter in februari al uitgezonden.
Kan dus wel even duren.
Claymore moet je niet over nadenken, gewoon kijkenquote:Op woensdag 5 november 2008 20:38 schreef wdn het volgende:
verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 06-11-2008 00:35:29 ]:')
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Claymore moet je niet over nadenken, gewoon kijkenDe manga is gewoon doorgegaan... dus zou je het wel verwachten he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beach: nee, kennen alleen dezelfde engelse uitgever (VIZ media)
top 100: http://www.animenewsnetwo(...)-asahi-top-100-anime
top 200: http://www.animenfo.com/statistic/top.php?type=anime (199 eigenlijk)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ik vond zelf code geass ook erg goed, een soort combinatie van deathnote en gundam.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:26 schreef 2532 het volgende:
Hey allen,
Neequote:Op donderdag 6 november 2008 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan iemand anime opnoemen met dezelfde humor als dokuro-chan?
Niet met een club, maar desalniettemin worden er behoorlijk wat tikken uitgedeeld in:quote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef wdn het volgende:
Er is geen andere anime waar de protagonist met een club in elkaar wordt geslagen als mevrouw iets te horen krijgt dat'r niet bevalt
Antagonist, ofcourse.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niet met een club, maar desalniettemin worden er behoorlijk wat tikken uitgedeeld in:
(doorspoelen tot 1:45)
En protagonist is een rotwoord, imo.
Ik snap 'm niet...quote:
Ik ken de betekenis van het woord wel, maar ik begrijp niet helemaal waar onze vrolijke vriend op doelt.quote:
Nee dat bedoel ik ook niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef wdn het volgende:
Er is geen andere anime waar de protagonist met een club in elkaar wordt geslagen als mevrouw iets te horen krijgt dat'r niet bevalt
Love Hina en Ebichu, dus.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook niet.
Maar zo'n soort humor dat die gast in elkaar word geslagen omdat hij met Dokuro-chan omgaat
Hoiquote:
NGEquote:Op zondag 9 november 2008 03:54 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Wat is nou een kwalitatief sterke anime om mee te beginnen? De nocturn brengt mij niet genoeg spanning.
Maar wel een echt goede hè. Anders ga ik hem niet kijken.
Ik heb ooit een aflevering van Death Note gezien, dat was wel leuk. Misschien iets in die richting?quote:Op zondag 9 november 2008 11:07 schreef Quir het volgende:
Euj, Nicko
Waar wil je 't gaan zoeken, heb je iets soortgelijks in je hoofd?
Kan ik niets van vinden, heb je een link voor me?quote:
NGE = Neon Genesis Evangelionquote:Op zondag 9 november 2008 18:43 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik heb ooit een aflevering van Death Note gezien, dat was wel leuk. Misschien iets in die richting?
[..]
Kan ik niets van vinden, heb je een link voor me?
Wikipedia is een goede bron voor videomateriaal inderdaad, veel leechers alleen.quote:Op zondag 9 november 2008 18:46 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
NGE = Neon Genesis Evangelion
Dan had je dat maar duidelijker aan moeten gevenquote:Op zondag 9 november 2008 18:57 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wikipedia is een goede bron voor videomateriaal inderdaad, veel leechers alleen.
Wil je meteen een complete download of alleen beeldmateriaal om een indruk te krijgen?quote:Op zondag 9 november 2008 18:57 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wikipedia is een goede bron voor videomateriaal inderdaad, veel leechers alleen.
Die was ik aan het downloaden, alleen geen seeders. Wat voor humor is het?quote:Op zondag 9 november 2008 19:32 schreef Quir het volgende:
Trouwens vandaag een paar anime ingehaald, en begonnen met Sayonara Zetsubou Sensei.
Die humor!
Welke fansubgroep volg je, want bij anidb.net zie ik (voor de eerste afleveringen) alleen SsT staan en die krijgt een zeldzaam lage score.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:17 schreef Quir het volgende:
Zijn er eigenlijk meer mensen die Kurogane no Linebarrells geprobeerd te volgen hebben/volgen?
geinig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:25 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk dat jij Macademi WAsshoi! echt geweldig vindt, outcast.
Welk liedje ook alweer?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
5 centimeters per second net gekeken, was wel een mooie filmalleen jammer van dat liedje op het eind
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
5 centimeters per second net gekeken, was wel een mooie filmalleen jammer van dat liedje op het eind
geen idee, een poppy eindliedje die het gevoel van de film naar mijn idee een beetje te kort deed..quote:
Hoopt meequote:Op dinsdag 11 november 2008 21:34 schreef wdn het volgende:
claymore s2
en Elfen lied (ja een mens mag hopen)
Was hier ook al bekend idd (vorige topic geloof ik). Maar ik ben er ook superblij mee. Het is mijn all-time favoriete serie. Ik heb er ongelooflijk veel plezier aan gehad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:07 schreef DaggerNL het volgende:
Ik hoor het nu net pas, maar het is al sinds september bekend.NEW SERIES van HAJIME NO IPPO.
![]()
Zo blijhttp://www.moetron.com/20(...)w-series-january-09/
doe Ga-Rei zero maar weg en vervang die door Chaos; Head. Die is verschrikkelijk goed (= Sci-fi, Supernatural, Thriller, Romance, Psychological Thriller).quote:Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef Ge4ce het volgende:
Gungrave- Goed einde zeg!
Hungry Heart - Wild Striker- Grappig, apart, Voetbal!
Real Drive![]()
- Mooi, leuk. Fijne weg-kijker.
Ga-Rei -Zero-![]()
- Geen idee, maar lijkt interessant.
Eureka Seven![]()
- Leuk verhaal, goeie characters!
Whistle!- Echt goed!
REAL- Heel erg speciaal goed.
Psycho Buster- Niets buitengewoons, maar wel een goede lees.
Area no Kishi- Mede mogelijk gemaakt door mij! Geweldig verrassende sport (voetbal) serie.
En dit was mijn mini-update.
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:39 schreef wdn het volgende:
[..]
doe Ga-Rei zero maar weg en vervang die door Chaos; Head. Die is verschrikkelijk goed (= Sci-fi, Supernatural, Thriller, Romance, Psychological Thriller).
nice boat is nicequote:Op woensdag 12 november 2008 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weet iemand hoe je bij myanimelist iets als rewatch kan zetten? Ben school days voor de 2e keer aan het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |