ik bewaar ze niet voor niksquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:56 schreef Jordy-B het volgende:
Ik kijk series doorgaans maar één keer, dus dan wil ik het gelijk goed doen.
Die slaan we over, zodat mensen er geen vunzige opmerkingen over maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:17 schreef Quir het volgende:
Is dit niet #69?
Ik vind hem ook goed, ik zit ongeveer op de helft van de eerste serie...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
o hai!
Gister weer 8 afleveringen van higurashi no gekeken, wat duivels goed, komt in mijn favo anime list (als hij zo goed blijft..)
Waar gaat dat over?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
NeT maar weer Voor de zoveelste keer full metal Panic fumoffu gekeken, hij blijft geniaal.
Klinkt vaagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:51 schreef Quir het volgende:
"It's back-to-school mayhem with Kaname Chidori and her war-freak classmate Sousuke Sagara as they encounter more misadventures in and out of Jindai High School. But when Kaname gets into some serious trouble, Sousuke takes the guise of Bonta-kun - the gun-wielding, butt-kicking mascot. And while he struggles to continue living as a normal teenager, Sousuke also has to deal with protecting his superior officer Teletha Testarossa, who has decided to take a vacation from Mithril and spend a couple of weeks as his and Kaname's classmate."
Heldert dat iets op, of?
geweldig is zo'n groot woord, vond 'm wel behoorlijk vermakelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:06 schreef Quir het volgende:
Dus FMP is echt zo geweldig als beweerd word?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die slaan we over, zodat mensen er geen vunzige opmerkingen over maken.
Dat vond ik nu net het leukste. En dat het geen 1-2tje is. Dus comedy tussen 2 karakters (1 v en 1 m),quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:28 schreef zquing het volgende:
En Skip beat is wel leuk, alleen de stijl is wat minder.......
32..?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat vond ik nu net het leukste. En dat het geen 1-2tje is. Dus comedy tussen 2 karakters (1 v en 1 m),
Morgenvroeg begin ik aan een marathon sessie Bleach. Eens kijken of ik alledrie de boxen acherelkaar kan afkijken (32 episodes = 12h15 minuten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |