abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2008 @ 08:35:41 #201
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62960595
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb net de eerste twee afleveringen van Toaru Majutsu no Index gezien en hij is tof... Nog wel een beetje vreemd, maar het lijkt een leuke "super power"-serie te zijn.
Ik ben wat verder en hhet verhaal is 'goed' te noemen tot nu toe

En Choas;Head begint ook steeds beter te worden

Ga-Rei Zero .... net getracht eps 5 uit te kijken maarre... nee.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_62961516
Ga-Rei begon goed als actie, maar nu proberen ze er dingen in te stoppen die daar niet bij horen.

Chaos;Head was sowieso dé serie waar ik naar uitkeek, en hij voldoet aan mijn verwachtingen tot nu toe.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2008 @ 14:57:09 #203
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_62970437
Heeft iemand een linkje naar de uitslag van de vorige anime/manga verkiezingen ?
:')
pi_62978426
Hey allen,

ik ben niet nieuw in de anime/manga wereld maar ik ben toch opzoek naar advies over leuke series
Ik ben geen fan van standaard anime series met high school verhaaltjes en tiener meisjes in school uniformpjes.
Ik ben op zoek naar series met meer volwassen karakters en verhaallijnen. Zelf vind ik de manga's van Deathnote en monster erg goed en ben ook weg van films zoals Paprika en Ghost in the shell.

Ik ben benieuwd wat jullie mij zoal kunnen aanraden
pi_62978947
ga NGE kijken
"Those unforgettable days, for them I live"
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2008 @ 20:09:52 #206
pi_62979787
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:26 schreef 2532 het volgende:
Hey allen,

ik ben niet nieuw in de anime/manga wereld maar ik ben toch opzoek naar advies over leuke series
Ik ben geen fan van standaard anime series met high school verhaaltjes en tiener meisjes in school uniformpjes.
Ik ben op zoek naar series met meer volwassen karakters en verhaallijnen. Zelf vind ik de manga's van Deathnote en monster erg goed en ben ook weg van films zoals Paprika en Ghost in the shell.

Ik ben niet zo'n animébrein als wdn en anderen maar zoek je films of series?

Ik kan wel gungrave aanraden, misdaad/mafia en een beetje superpower enzo. Supervette serie.
Anders kun je ook nog hier kijken.
pi_62980429
quote:
Hey allen,

elfen lied? gunslinger girls?
pi_62980515
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de uitslag van de vorige anime/manga verkiezingen ?
Was daar überhaupt een uitslag van? Volgens mij niet, omdat er te weinig lijstjes zijn ingeleverd.

Van één-na-laatste verkiezing (juli 2007) vind je de uitslag hier: Het grote Animéverkiezingstopic - Deel 3
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 5 november 2008 @ 20:38:00 #209
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62980733
Valt wel mee sint. Gewoon ergens beginnen met kijken en dan vergelijkende animes kijken. Na 1 jaar moet iedereen dan een fatsoenlijke mening kunnen geven over anime

Overigens 1 ding 2532. Ik doe niet aan advies geven met restricties. Als je anime vraagt met diepgang en het gaat over school dan zul je die wil als advies krijgen

In mijn lijstje staan deze series aan de top als het om karakters gaat (genres komen van wiki):

Seirei no Moribito Fantasy
Twelve Kingdoms Fantasy
Hikaru no Go Games, Psychological, Fantasy, School
Nodame Cantabile Comedy, Slice of life story, Romance
Welcome to the NHK! Comedy-drama, Dark comedy, Slice of life
NANA Drama, Romance, Music
Kure-nai Comedy, Drama, Slice of life, Romance
Genshiken Comedy, Slice-of-life

MIjn persoonlijke voorkeur ->
Elfenlied Horror Drama, Horror, Psychological
Claymore Fantasy, Adventure, Medieval Drama, Horror, Supernatural, Action
(kun je bij claymore van diepgang spreken? Vind ik lastig om te beoordelen omdat ik het zondermeer al een heerlijk getekende serie vond )

Daarmee kun je wel een eind vooruit denk ik
maar nogmaals... er zullen best school gerelateerde series bij zitten. Maar in mijn ogen maakt ze dat niet minder goed. Nog sterker: zo'n anime zal er alleen maar meer uitspringen omdat het in tegenstelling tot het normale school verhaal extra diepgang kent (genshiken is een school anime maar gaat over buitenschoolse aktiviteiten (het maken van een manga) waarbij de karakters vanwege het verlaten van school uit elkaar groeien).

edit: Jordy-B nee is vanwege te weinig belangstelling nooit een resultaat van uitgebracht.
pi_62980872
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan wel gungrave aanraden, misdaad/mafia en een beetje superpower enzo. Supervette serie.
Anders kun je ook nog hier kijken.
Gungrave is een erg goede serie, idd.

Nou ja, Cowboy Bebop, natuurlijk... NGE (Neon Genesis Evangelion), misschien Witch Hunter Robin, Chevalier, Hellsing, Vision of Escaflowne, Wolf's Rain, Claymore, Blood+...

2532, het is makkelijker om een serie aan te dragen als je iets specifieker een genre aangeeft dat je wèl leuk vindt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 05-11-2008 20:47:52 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 5 november 2008 @ 20:57:32 #211
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62981356
Nog een paar die ik van het web heb geplukt...
quote:
Best Character Development - 2006

]Samurai 7 by Hayate

It’s been a long time since I’ve found a series, game, movie, book, or anything else that has had such a well-rounded and fully fleshed out cast. Even minor characters with a fraction of the air time of the primary cast received more development than you’d see in most main characters in other series. The level of development for each of the seven samurai is so impressive, you’ll feel like you know each of them personally. The story is fantastic, but this series wouldn’t be nearly as great without the cast of characters to drive things forward.

2. My-Hime
3. Fullmetal Alchemist
4. Gankutsuou: The Count of Monte Cristo
5. Kannazuki no Miko
Bron: http://www.tokidokijournal.com/article.php?id=108

Ergo Proxy kun je ook zo opschrijven lijkt me.

En om even een opmerking te maken over Death Note: DN heeft niet echt karakterdevelopment. DN is goed omdat het uit het gezichtspunt van de antagonist verteld wordt en niet vanuit het perspectief van de protagonist. Dat is iets dat niet vaak gebeurd en wat DN dus zo goed maakte: je wilt voor de slechterik zijn (Light/Kira) in het verhaal omdat je je meer betrokken voelt bij Kira terwijl je voor L zou moeten zijn: L staat voor 'leven' en Kira voor 'dood'.

[ Bericht 8% gewijzigd door wdn op 05-11-2008 21:04:57 ]
pi_62981975
Omdat alles al genoemd is dat mij te binnen schoot kan ik alleen Higurashi no Naku Koro ni toevoegen omdat die mij zeer beviel en jij dezelfde richting in wil als ik.
pi_62982018
Oh, en als 't hier toch open staat, iemand enig idee wanneer ik ongeveer Kara no Kyoukai 4 kan verwachten?
pi_62985613
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:14 schreef Quir het volgende:
Oh, en als 't hier toch open staat, iemand enig idee wanneer ik ongeveer Kara no Kyoukai 4 kan verwachten?
Shinsen heeft toch onlangs pas deel 3 uitgebracht? Die is echter in februari al uitgezonden.

Kan dus wel even duren.
pi_62986450
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Shinsen heeft toch onlangs pas deel 3 uitgebracht? Die is echter in februari al uitgezonden.

Kan dus wel even duren.
Ik heb die van gg-TakaJun, en die zijn al een tijdje uit.
De DVD's van deel 4 en 5 zijn er volgens mij ook al sinds eind augustus (correct me if I'm wrong).
  † In Memoriam † donderdag 6 november 2008 @ 00:25:32 #216
pi_62988086
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:38 schreef wdn het volgende:
verhaal
Claymore moet je niet over nadenken, gewoon kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 06-11-2008 00:35:29 ]
pi_62988663
Wat zijn de linkjes ook alweer van die top 100 en top 200?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_62988975
Is Skip Beat van dezelfde makers als van Lovely Complex?
Ik vind het wel erg op elkaar lijken (niet dat dat slecht is).
  donderdag 6 november 2008 @ 06:54:12 #219
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62989655
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Claymore moet je niet over nadenken, gewoon kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De manga is gewoon doorgegaan... dus zou je het wel verwachten he.

Beach: nee, kennen alleen dezelfde engelse uitgever (VIZ media)
top 100: http://www.animenewsnetwo(...)-asahi-top-100-anime
top 200: http://www.animenfo.com/statistic/top.php?type=anime (199 eigenlijk )
pi_62993959
quote:
Hey allen,

Ik vond zelf code geass ook erg goed, een soort combinatie van deathnote en gundam.

Een aanrader is om de site anime-planet te bezoeken. Deze site bevat een grote database en wanneer je je favoriete anime opzoekt krijg je van andere gebruikers recommendations voor andere series die je wellicht zullen aanspreken.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_62997273
Kan iemand anime opnoemen met dezelfde humor als dokuro-chan?
  donderdag 6 november 2008 @ 13:51:32 #222
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62998841
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan iemand anime opnoemen met dezelfde humor als dokuro-chan?
Nee Niemand. De humor in Bokusatsu Tenshi Dokuro Chan iis uniek en niet evenaarbaar.

Lucky Star heb je die al gezien? Qua humor vond ik dat 1 van de betere. Maar is anders dan Dokuro-chan.

Meteen ArticBlizzard's link maar even gebruikt:
http://www.anime-planet.com/anime/bokusatsu-tenshi-dokuro-chan
http://www.anime-planet.com/anime/bokusatsu-tenshi-dokuro-chan-2

De eerste paar relaties hebben betrekking op het horror/gore element en niet op de humor.
Geen van de andere animes die hier worden genoemd komt maar in de buurt van deze anime qua humor.

Kore ga Watashi no Goshujin-sama (He is my master) komt er als eerste in de buurt maar is zeer zeker anders qua humor.

Er is geen andere anime waar de protagonist met een club in elkaar wordt geslagen als mevrouw iets te horen krijgt dat'r niet bevalt
pi_63004442
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef wdn het volgende:
Er is geen andere anime waar de protagonist met een club in elkaar wordt geslagen als mevrouw iets te horen krijgt dat'r niet bevalt
Niet met een club, maar desalniettemin worden er behoorlijk wat tikken uitgedeeld in:

(doorspoelen tot 1:45)

En protagonist is een rotwoord, imo.

[ Bericht 16% gewijzigd door Jordy-B op 06-11-2008 16:56:07 ]
pi_63004942
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Niet met een club, maar desalniettemin worden er behoorlijk wat tikken uitgedeeld in:

(doorspoelen tot 1:45)

En protagonist is een rotwoord, imo.
Antagonist, ofcourse.

Er staat me wel iets bij van een soortgelijke anime, maar echt dichtbij Dokuro zal die niet komen nee.
pi_63005078
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:01 schreef Quir het volgende:
Antagonist, ofcourse.
Ik snap 'm niet...
pi_63008512
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik snap 'm niet...
pi_63008545
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:23 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik ken de betekenis van het woord wel, maar ik begrijp niet helemaal waar onze vrolijke vriend op doelt.

En ":')" is niet de juiste reactie als je je een week niet hebt laten zien, blessed.
pi_63008570
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef wdn het volgende:
Nee dat bedoel ik ook niet.

Maar zo'n soort humor dat die gast in elkaar word geslagen omdat hij met Dokuro-chan omgaat
pi_63009496
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik ook niet.

Maar zo'n soort humor dat die gast in elkaar word geslagen omdat hij met Dokuro-chan omgaat
Love Hina en Ebichu, dus.
  donderdag 6 november 2008 @ 20:27:43 #230
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63010638
Love Hina Ja. Kijk die maar Dj_Day_V

Ik ben vandaag begonnen aan Toshokan Sensou. Is ook aardig moet ik zeggen.
pi_63021471
Net Chaos;head 4 gekeken en het blijft tof!
pi_63032977
Excuseer mijn humorloze capriolen.

En, Higurashi manga.
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:19:23 #233
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63037511
Quir bij dat bedrijf bestel ik niks meer totdat ik deze http://extranet.dpd.de/cgi-bin/delistrack?typ=1&lang=gb&pknr=05300002396508101 mag ontvangen.
Bel al sinds de 10de van de vorige maand aan het wachten
pi_63037859
Ik had mijn pakketje binnen een aantal dagen binnen, misschien toch eens achteraan gaan.
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:37:34 #235
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63037987
ik mail me gek met ze
pi_63038320
Hmm... Al geprobeerd bij DPD?
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:14:42 #237
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63038922
Ja tuurlijk. Ze hebben een handtekening op het ontvangstformulier staan. Die dus overduidelijk NIET van mij is.Maar de laatste regel in die link is registratie van mijn klacht bij archonia door hun bij dpd gelegd.

Geduld hebben dus...
pi_63039126
Gare zooi, maar ik kan je er helaas niet mee helpen.
pi_63039639
iemand die weet waar ik de OST kan krijgen van Koihime Musou anime?
linkjes via PM
de OP & ED singels heb ik al gevonden van nipponsei maar die hebben ost niet
pi_63044332
TVP
And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_63044711
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:47 schreef VampiricDemon het volgende:
TVP
Hoi

Mschol, wat doe je nou, man?! kssst!
pi_63047285
Toradora wordt ook steeds leuker.
Net afl 6 gezien.
pi_63068330
Wat is nou een kwalitatief sterke anime om mee te beginnen? De nocturn brengt mij niet genoeg spanning.

Maar wel een echt goede hè. Anders ga ik hem niet kijken.
Fas est et ab hoste doceri.
pi_63069474
Genre?
pi_63070062
Euj, Nicko

Waar wil je 't gaan zoeken, heb je iets soortgelijks in je hoofd?
  zondag 9 november 2008 @ 11:16:30 #246
122997 zquing
Drama Junk
pi_63070154
quote:
Op zondag 9 november 2008 03:54 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Wat is nou een kwalitatief sterke anime om mee te beginnen? De nocturn brengt mij niet genoeg spanning.

Maar wel een echt goede hè. Anders ga ik hem niet kijken.
NGE
pi_63080714
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:07 schreef Quir het volgende:
Euj, Nicko

Waar wil je 't gaan zoeken, heb je iets soortgelijks in je hoofd?
Ik heb ooit een aflevering van Death Note gezien, dat was wel leuk. Misschien iets in die richting?
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:16 schreef zquing het volgende:
NGE
Kan ik niets van vinden, heb je een link voor me?
pi_63080785
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:43 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Ik heb ooit een aflevering van Death Note gezien, dat was wel leuk. Misschien iets in die richting?
[..]

Kan ik niets van vinden, heb je een link voor me?
NGE = Neon Genesis Evangelion
pi_63081027
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:46 schreef VampiricDemon het volgende:

[..]

NGE = Neon Genesis Evangelion
Wikipedia is een goede bron voor videomateriaal inderdaad, veel leechers alleen.

pi_63081140
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:57 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Wikipedia is een goede bron voor videomateriaal inderdaad, veel leechers alleen.
Dan had je dat maar duidelijker aan moeten geven

En vragen om en linken naar torrents e.d. mag niet openbaar op Fok dus PM enkele andere users maar
pi_63081271
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:57 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Wil je meteen een complete download of alleen beeldmateriaal om een indruk te krijgen?

Ohja, aangezien het niet mag antwoord je met "nope" als je de download wilt, en "nee" als je hem niet hoeft.
pi_63081321
Nope, ik heb slecht internet.
  zondag 9 november 2008 @ 19:12:26 #253
122997 zquing
Drama Junk
pi_63081345
Fobo
pi_63081788
Trouwens vandaag een paar anime ingehaald, en begonnen met Sayonara Zetsubou Sensei.
Die humor!
  † In Memoriam † zondag 9 november 2008 @ 20:19:09 #255
pi_63083158
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:32 schreef Quir het volgende:
Trouwens vandaag een paar anime ingehaald, en begonnen met Sayonara Zetsubou Sensei.
Die humor!
Die was ik aan het downloaden, alleen geen seeders. Wat voor humor is het?
  zondag 9 november 2008 @ 20:21:36 #256
122997 zquing
Drama Junk
pi_63083254
random humor, maar echt vet grappig
pi_63083865
Van die typische japanse humor (zo staat het bij mij te boek) die je vaker tegenkomt in anime.
  † In Memoriam † zondag 9 november 2008 @ 20:43:17 #258
pi_63083998
Ik snap wat jullie bedoelen . Ik hou er alleen niet van als het té random of té hyperactief is.
pi_63084375
Oh, nee hoor, wees niet bang.
  zondag 9 november 2008 @ 20:54:41 #260
122997 zquing
Drama Junk
pi_63084393
't is echt grappig, echt echt grappig
pi_63084612
Ik meen enig sarcasme te voelen resoneren.
  zondag 9 november 2008 @ 21:05:31 #262
122997 zquing
Drama Junk
pi_63084753
nee, ik meen 't echt. Hoewel ik alleen de eerste 5 eps van S1 en de eerste 2 van S2 heb gezien, is 't zeker een van de grappigste series ie ik ooit heb gezien
pi_63125924
Zijn er eigenlijk meer mensen die Kurogane no Linebarrells geprobeerd te volgen hebben/volgen?
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:44:46 #264
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63129432
quir: episode 4 heb ik gezien. Het is niet echt mijn serie zullen we maar zeggen...
Is overigens alles wat 'mecha' achtig is.
pi_63129747
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:17 schreef Quir het volgende:
Zijn er eigenlijk meer mensen die Kurogane no Linebarrells geprobeerd te volgen hebben/volgen?
Welke fansubgroep volg je, want bij anidb.net zie ik (voor de eerste afleveringen) alleen SsT staan en die krijgt een zeldzaam lage score.
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:58:02 #266
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63129815
Ikke KSN.
pi_63129829
Ik zet er juist "geprobeerd te volgen" bij omdat die zo zwaar kont zuigt dat ik hem na één aflevering al heb gedropt.

Ik heb trouwens die van KSN gekeken.
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:10:31 #268
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63130145
Quir "zwaar kont zuigen" vind ik nog een redelijk nette kwalificatie voor deze anime
Maar er zullen best mensen zijn die zo'n anime leuk vinden. Maar ik kijk er verder niet naar (der is genoeg andere anime )
pi_63130198
Hehe, inderdaad.
pi_63130298
Ik werp er vanavond even een blik op. Maaya Sakamoto doet de ED, dus da's tenminste een lichtpuntje.
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:25:16 #271
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63130569
Doe maar niet. Zelfs de ED redt de anime niet

DPD heeft mijn Death Note deel 1 t/m 5 als 'LOST' staan Ooit komt het goed hoop ik.
pi_63133130
tvp...
snacks: bleach, naruto, toradora, clannad after story
Snacks+: soul eater
voor de random antics: kemeko
voor de humor: kannagi
voor hoe loopt het nou verder: Index
Wachtende op: xam'd

Rejected: Hyakko (slice of life over 4 dames op een school)
Finished: DMC
pi_63133935
Ik denk dat jij Macademi WAsshoi! echt geweldig vindt, outcast.

pi_63135604
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:25 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk dat jij Macademi WAsshoi! echt geweldig vindt, outcast.

geinig.
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 18:48:31 #275
pi_63136067
5 centimeters per second net gekeken, was wel een mooie film alleen jammer van dat liedje op het eind
pi_63136279
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
5 centimeters per second net gekeken, was wel een mooie film alleen jammer van dat liedje op het eind
Welk liedje ook alweer?
pi_63136676
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb van ripcore een vid van 5 cm gekregen die erg treurig is.
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 19:13:01 #278
pi_63136811
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:56 schreef Quir het volgende:

[..]

Welk liedje ook alweer?
geen idee, een poppy eindliedje die het gevoel van de film naar mijn idee een beetje te kort deed..
pi_63138662
Ik hoor het nu net pas, maar het is al sinds september bekend. NEW SERIES van HAJIME NO IPPO.
Zo blij http://www.moetron.com/20(...)w-series-january-09/
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
pi_63139684
ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op een S3 van tsubasa chronicles.. ijdele hoop i guess...
pi_63139919
S2 van Spice and Wolf hier, en ik hoop dat 't niet zo'n slechte S2 is.
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:34:27 #282
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63141587
claymore s2
en Elfen lied (ja een mens mag hopen )

Haruhi nieuw seizoen zal ook wel teveel gevraagd zijn. Is al weer 2x uitgesteld

Spice and Wolf 2 daar is al van bekend dat die komt meen ik(?)

Dat de episodes van Vampire Knight Guilty maar eens gesubbed worden. Dat duurt een eeuwigheid.Na eps 3 is er niks meer van gekomen van Shinsen subs
pi_63142647
Ja, Spice and Wolf 2 is bevestigd.

Ik hoop juist niet op een vervolg op Elfen Lied, dit zou alleen maar afdoen aan het eerste. Zeker na het zien van de OVA is dat voor mij bevestigd.
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:49:18 #284
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_63144337
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:34 schreef wdn het volgende:
claymore s2
en Elfen lied (ja een mens mag hopen )
Hoopt mee
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  woensdag 12 november 2008 @ 02:06:20 #285
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_63148798
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:07 schreef DaggerNL het volgende:
Ik hoor het nu net pas, maar het is al sinds september bekend. NEW SERIES van HAJIME NO IPPO.
Zo blij http://www.moetron.com/20(...)w-series-january-09/
Was hier ook al bekend idd (vorige topic geloof ik). Maar ik ben er ook superblij mee. Het is mijn all-time favoriete serie. Ik heb er ongelooflijk veel plezier aan gehad. Ik hoop dan ook zo dat ze de tekenstijl en de seiyū hetzelfde houden, want anders zal het een behoorlijke afknapper worden.
pi_63151704
Gungrave - Goed einde zeg!
Hungry Heart - Wild Striker - Grappig, apart, Voetbal!
Real Drive - Mooi, leuk. Fijne weg-kijker.
Ga-Rei -Zero- - Geen idee, maar lijkt interessant.
Eureka Seven - Leuk verhaal, goeie characters!

Whistle! - Echt goed!
REAL - Heel erg speciaal goed.
Psycho Buster - Niets buitengewoons, maar wel een goede lees.
Area no Kishi - Mede mogelijk gemaakt door mij! Geweldig verrassende sport (voetbal) serie.

En dit was mijn mini-update.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_63151760
Gungrave... die moet ik 's bekijken.

Ga-rei was in het begin wel leuk (vanwege de actie), maar daarna is het een beetje afgezakt. Ik heb niet meer gekeken na aflevering 3, ik zal straks eens kijken of 't weer een beetje beter is geworden.

Ik heb laatst D. Gray-man 1 geprobeerd, vond ik ook wel leuk.
pi_63152784
D.Gray-man moet ik zeker ook nog eens aan beginnen, maar er is zoveel zoetigheid aan anime en manga dat je wel prioriteiten moet stellen.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  woensdag 12 november 2008 @ 14:25:47 #289
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_63158887
Gungrave moeten jullie allang gezien hebben.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  woensdag 12 november 2008 @ 15:39:53 #290
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63160972
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef Ge4ce het volgende:
Gungrave - Goed einde zeg!
Hungry Heart - Wild Striker - Grappig, apart, Voetbal!
Real Drive - Mooi, leuk. Fijne weg-kijker.
Ga-Rei -Zero- - Geen idee, maar lijkt interessant.
Eureka Seven - Leuk verhaal, goeie characters!

Whistle! - Echt goed!
REAL - Heel erg speciaal goed.
Psycho Buster - Niets buitengewoons, maar wel een goede lees.
Area no Kishi - Mede mogelijk gemaakt door mij! Geweldig verrassende sport (voetbal) serie.

En dit was mijn mini-update.
doe Ga-Rei zero maar weg en vervang die door Chaos; Head. Die is verschrikkelijk goed (= Sci-fi, Supernatural, Thriller, Romance, Psychological Thriller).
pi_63161989
Wat wdn zegt.
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 16:15:21 #292
pi_63162043
Weet iemand hoe je bij myanimelist iets als rewatch kan zetten? Ben school days voor de 2e keer aan het doen .
pi_63162279
Bij options, toch?
pi_63163867
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:39 schreef wdn het volgende:

[..]

doe Ga-Rei zero maar weg en vervang die door Chaos; Head. Die is verschrikkelijk goed (= Sci-fi, Supernatural, Thriller, Romance, Psychological Thriller).

なんだっけ
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 17:19:55 #295
pi_63163877
Ah, ik ben er al achter
  woensdag 12 november 2008 @ 17:42:13 #296
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_63164514
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weet iemand hoe je bij myanimelist iets als rewatch kan zetten? Ben school days voor de 2e keer aan het doen .
nice boat is nice
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 18:36:02 #297
pi_63165951

pi_63166059
Choas;head ja WDN.
Wordt steeds interessanter.
De hoofdpersoon zijn karakter en karakterontwikkeling vind ik één van de interessantste van de laatste tijd.
pi_63166221
Denken wij eraan dat het volgende deel wel #70 word?
pi_63166235
Of zal ik nu gewoon...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')