4.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:28 schreef rakotto het volgende:
Wannneer zijn de anime release maanden? Je had toch twee vaste maanden in het jaar dat er nieuwe anime uitkwam?
Nog beter, ik dacht dat het er maar 2 waren, maar dit is natuurlijk beter.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:42 schreef wdn het volgende:
[..]
4.
Het lijkt me zo te zijn ingedeeld:
"fall" seizoen begint op 1 october.
"winter" seizoen begint op 1 januari.
"spring" seizoen begint op 1 april.
"summer" seizoen begint op 1 juli.
Alleen lijkt het logischer om een anime die 52(/50) episodes kent om op 1 jan te starten want dan maak je precies 1 heel jaar vol mee dus op 1 januari willen nog wel eens wat meer langlopende anime starten
Remake of niet, ik ben tevreden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:23 schreef wdn het volgende:
FMA2 is een remake dus niet teveel van verwachten
Ik heb ook gewacht tot ik 't wel genoeg vond, Aero vertaalt misschien niet helemaal goed, maar ze nemen toch de moeite. Daarom vind ik niet dat je ze af moet zeiken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:12 schreef Beach het volgende:
Toradora 5 is er ook.
Alleen wat zuigen die Aero subs toch.
Das waar. Ik kan het niet beterquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb ook gewacht tot ik 't wel genoeg vond, Aero vertaalt misschien niet helemaal goed, maar ze nemen toch de moeite. Daarom vind ik niet dat je ze af moet zeiken.
Volg dan de gg- of ggrain-subs. Die hebben aflevering 5 inmiddels ook beschikbaar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:12 schreef Beach het volgende:
Toradora 5 is er ook.
Alleen wat zuigen die Aero subs toch.
Ik wacht al lang op gg's 5quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Volg dan de gg- of ggrain-subs. Die hebben aflevering 5 inmiddels ook beschikbaar.
(wel een beetje vervelend dat GG bij aflevering 3, 4 èn 5 een V2-patch nodig had)
Oh, sorry... gg heeft hem laten vallen. De serie is door de vertaler meegenomen naar een nieuwe fansubgroep. Die nieuwe groep heet qq en ik heb het verschil tussen gg en qq zo 1-2-3 niet opgemerkt.quote:
Hier nog een die 'm volgt, wel geinig. Ik ben alleen ook blijven haken bij 2, nog geen tijd gevonden om de rest te kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb net de eerste twee afleveringen van Toaru Majutsu no Index gezien en hij is tof... Nog wel een beetje vreemd, maar het lijkt een leuke "super power"-serie te zijn.
oh, het is niet alsof 'ie echt in de wacht staat, hoor... Ik heb hem gisteren pas opgemerkt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef Quir het volgende:
[..]
Hier nog een die 'm volgt, wel geinig. Ik ben alleen ook blijven haken bij 2, nog geen tijd gevonden om de rest te kijken.
Ik ben wat verder en hhet verhaal is 'goed' te noemen tot nu toequote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb net de eerste twee afleveringen van Toaru Majutsu no Index gezien en hij is tof... Nog wel een beetje vreemd, maar het lijkt een leuke "super power"-serie te zijn.
Ik ben niet zo'n animébrein als wdn en anderen maar zoek je films of series?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:26 schreef 2532 het volgende:
Hey allen,
ik ben niet nieuw in de anime/manga wereld maar ik ben toch opzoek naar advies over leuke series
Ik ben geen fan van standaard anime series met high school verhaaltjes en tiener meisjes in school uniformpjes.
Ik ben op zoek naar series met meer volwassen karakters en verhaallijnen. Zelf vind ik de manga's van Deathnote en monster erg goed en ben ook weg van films zoals Paprika en Ghost in the shell.
Ik ben benieuwd wat jullie mij zoal kunnen aanraden
elfen lied? gunslinger girls?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:26 schreef 2532 het volgende:
Hey allen,
ik ben niet nieuw in de anime/manga wereld maar ik ben toch opzoek naar advies over leuke series
Ik ben geen fan van standaard anime series met high school verhaaltjes en tiener meisjes in school uniformpjes.
Ik ben op zoek naar series met meer volwassen karakters en verhaallijnen. Zelf vind ik de manga's van Deathnote en monster erg goed en ben ook weg van films zoals Paprika en Ghost in the shell.
Ik ben benieuwd wat jullie mij zoal kunnen aanraden
Was daar überhaupt een uitslag van? Volgens mij niet, omdat er te weinig lijstjes zijn ingeleverd.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de uitslag van de vorige anime/manga verkiezingen?
Gungrave is een erg goede serie, idd.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan wel gungrave aanraden, misdaad/mafia en een beetje superpower enzo. Supervette serie.
Anders kun je ook nog hier kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |