Ik ken de betekenis van het woord wel, maar ik begrijp niet helemaal waar onze vrolijke vriend op doelt.quote:
Nee dat bedoel ik ook niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef wdn het volgende:
Er is geen andere anime waar de protagonist met een club in elkaar wordt geslagen als mevrouw iets te horen krijgt dat'r niet bevalt
Love Hina en Ebichu, dus.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook niet.
Maar zo'n soort humor dat die gast in elkaar word geslagen omdat hij met Dokuro-chan omgaat
Hoiquote:
NGEquote:Op zondag 9 november 2008 03:54 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Wat is nou een kwalitatief sterke anime om mee te beginnen? De nocturn brengt mij niet genoeg spanning.
Maar wel een echt goede hè. Anders ga ik hem niet kijken.
Ik heb ooit een aflevering van Death Note gezien, dat was wel leuk. Misschien iets in die richting?quote:Op zondag 9 november 2008 11:07 schreef Quir het volgende:
Euj, Nicko
Waar wil je 't gaan zoeken, heb je iets soortgelijks in je hoofd?
Kan ik niets van vinden, heb je een link voor me?quote:
NGE = Neon Genesis Evangelionquote:Op zondag 9 november 2008 18:43 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik heb ooit een aflevering van Death Note gezien, dat was wel leuk. Misschien iets in die richting?
[..]
Kan ik niets van vinden, heb je een link voor me?
Wikipedia is een goede bron voor videomateriaal inderdaad, veel leechers alleen.quote:Op zondag 9 november 2008 18:46 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
NGE = Neon Genesis Evangelion
Dan had je dat maar duidelijker aan moeten gevenquote:Op zondag 9 november 2008 18:57 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wikipedia is een goede bron voor videomateriaal inderdaad, veel leechers alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |