princess mononoke is een goede film die , naar mijn idee, prima is voor beginners omdat het allemaal niet te snel gaatquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:13 schreef PabloLopez het volgende:
wat is een goede anime/manga film voor beginners?
Ja:quote:
Bleach is nogal lang. Het ligt er ook nogal aan welk genre je leuk vindt. Denk daarbij aan dezelfde genres als films, dus genres als humor, actie, drama, horror, thriller, etc.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:20 schreef Quir het volgende:
Misschien beginnen met een van de bekendere zoals Bleach.
uhuhquote:
Wat is mis met die betiteling?quote:
quote:Chanbara is a sub category of jidaigeki, which equates to period drama. Jidaigeki may refer to a story set in an historical period, though not necessarily dealing with a samurai character or depicting swordplay.
quote:The series is a cross-genre work of media, blending the action and samurai genres with elements of non-slapstick comedy. It is also a period piece, taking place during Japan's Edo period. The series is interwoven with revisionist historical facts and anachronistic elements of mise-en-scene, dialogue and soundtrack. The series' most frequent anachronism is its use of elements of hip hop culture, particularly rap and the music it has influenced, break dancing, turntablism, hip hop slang, and graffiti.
Rond de hele serie hangt een hip-hop sfeer. Met als hoogtepunten dequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat is mis met die betiteling?
Samurai Champloo valt onder "chanbara".
[..]]
SPOILER: Samurai ChamplooOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan je dat nou "Historisch drama" noemen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
SPOILER: ook champlooOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dan rent 9 van de 10 personen gillend weg
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
is 't ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef Beach het volgende:![]()
En ik dacht dat Samurai Champoo wel tof zou zijn.
is 't ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef Beach het volgende:![]()
En ik dacht dat Samurai Champoo wel tof zou zijn.
Blijf ook vooral 't topic bekijken, dan zie je vanzelf wel wat titels voorbij komen die je eventueel daarna of daarnaast nog kunt kijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef PabloLopez het volgende:
ik denk dat ik iets uit die top 100 ga pakken
En bedankt voor de reacties!![]()
Ik word alleen een beetje kriegel van Ryuuji die de hele tijd maar over zich heen laat lopen. Een keer iets terugdoen mag ook wel.quote:
Ik hoop niet dat dit ooit terug gevonden word, maar... doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:40 schreef mschol het volgende:
ToraDora moet ik ook maar eens gaan downloaden ....
Quir maakt een opmerking over toradoraquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:52 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit ooit terug gevonden word, maar... doen
Top 200 van Animenfoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef PabloLopez het volgende:
ik denk dat ik iets uit die top 100 ga pakken
En bedankt voor de reacties!![]()
ik quote em nog wel in het volgende topicquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:52 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit ooit terug gevonden word, maar... doen
al een tijdje, maar geen zin bed uit te komenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:14 schreef wdn het volgende:
Ha mschol is ook wakkerIk ben bij eps 11 nu
Je bent deze vergeten: Het anime/manga topic 68: Tear O+quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:11 schreef wdn het volgende:
Hey Tyr80. Begin hier maar eens:
Het anime/manga topic 68: Tear O+
Daar staat een link naar een top 100 en hier staat een link naar een top 200:
Het anime/manga topic 68: Tear O+
Wat in beide links staat is allemaal goed en afhankelijk van het genre en jouw voorkeur kan het 1 meer iets voor je zijn dan het andere.
Maar Cowboy Bebop de serie nog niet gezien? Alleen de film? Dan doe de serie maar eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |