er staat een echt os op..quote:
zie boven, ruleert boven alles..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:40 schreef Quir het volgende:
VMWare is hardnekkige rotzooi, vooral qua spam.
Met wie wil hij trouwen danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef Sh0g het volgende:
Japanner wil met stripfiguur kunnen trouwen
haha, zolang het Tear maar niet is.
Met Mikuru Asahina volgens een ander bericht.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met wie wil hij trouwen dan
Jammer dat het woord "stripfiguur" zo vaak wordt gebruikt. Klinkt een beetje of die met donald duck wil trouwen..
Als je het bericht vertaalt uit het Japans, kom je gewoon op stripfiguur uit als benaming.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met wie wil hij trouwen dan
Jammer dat het woord "stripfiguur" zo vaak wordt gebruikt. Klinkt een beetje of die met donald duck wil trouwen..
Dat is waar, maar toch geeft 'manga personage' beter weer waar het hier om gaatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je het bericht vertaalt uit het Japans, kom je gewoon op stripfiguur uit als benaming.
Ja maar dan heeft ongeveer 5% van de lezers of minder enig idee waar het over gaat, strip figuur snapt iedereen en ergert er zich maar een kleine groep aan, welke keuze zou jij nemenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat is waar, maar toch geeft 'manga personage' beter weer waar het hier om gaat
"Japans strippersonage, ook wel mangapersonage"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft ongeveer 5% van de lezers of minder enig idee waar het over gaat, strip figuur snapt iedereen en ergert er zich maar een kleine groep aan, welke keuze zou jij nemen
HARUHI!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:17 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
omg heb echt hele slechte mental images als het van de grond komt
Zolang het niet dezelfde afbeelding is maakt dat niet veel uit toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:00 schreef mschol het volgende:
hmmm intressant, wat gebeurd er dan als persoon A en B met manga figuur C trouwen
Ik zal je mental image eventjes proberen te omschijven met twee opgegooglede plaatjes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:17 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
omg heb echt hele slechte mental images als het van de grond komt
quote:Op zondag 2 november 2008 17:45 schreef Crashcat het volgende:
Everything you need to know about censorship in animes
Wie is daar verantwoordelijk voor? Want ik heb veel TV rips gekeken waarin gewoon b(.Y.)bs te zien waren? Volgens mij is dit echt iets voor Amerikanen...quote:Op zondag 2 november 2008 17:45 schreef Crashcat het volgende:
Everything you need to know about censorship in animes
merendeel van de tv rips van fansubbers die op die manier gecensureerd zijn...quote:Op zondag 2 november 2008 20:44 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Wie is daar verantwoordelijk voor? Want ik heb veel TV rips gekeken waarin gewoon b(.Y.)bs te zien waren? Volgens mij is dit echt iets voor Amerikanen...
wat is die bruid mooi getekend!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:37 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik zal je mental image eventjes proberen te omschijven met twee opgegooglede plaatjes.
De bruidegom (ja, in huidig tenue want een stereotype otaku heeft geen geld voor een pak, dat gaat allemaal op aan zijn hobby):
[ afbeelding ]
+ De bruid:
[ afbeelding ]
Ik heb, na het kijken van de dvd's van Bleach, allle afleveringen van Bleach nogmaal gekekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |