Ik kan er niet teveel over zeggen zonder zwaar te gaan spoileren...quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:32 schreef Beach het volgende:
Hmm een robot met twee persoonlijkheden dus?
SPOILER: even kort en bondigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk die serie maar, als je het genre een beetje ligt/kan waarderen (comedy, drama, romance, science fiction) dan zal je deze zeker leuk gaan vinden.
Ik schaar Chobits onder de klassiekers net als Ghost in the Shell (film) enzo die je gewoon gezien moet hebben.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Ik ken Stink Bomb niet, maar ik ken wel het fenomeen dat als je iets helemaal supergeweldig vind dat dan andere dingen al snel tegenvallen. Veel animekijkers kijken series sowieso af, of ze het nou matig of super vinden, maar ik haak zelf wel iets sneller af. Deze series kunnen natuurlijk ook gewoon je smaak niet zijn..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:36 schreef Tyr80 het volgende:
Even een update: heb NGE bekeken, maar bij de eerste ep viel na een paar minuten de ondertiteling weg...en zo goed is m'n Japs nou ook weer niet. De tekenstijl is ook niet helemaal wat ik zoek, het oogt vrij oud, net als Metropolis een beetje.
Verder GIS nog een kans gegeven, vette muziek tot dusver, maar ben benieuwd of ik niet weer afhaak.
En eigenlijk blijft de vraag staan: als je Stink Bomb gezien hebt, noem dan eens iets wat er op lijkt? Of is het echt een uitzonderlijk juweeltje?
Moet ik uitleggen hoe het komt dat het vrij oud oogt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:36 schreef Tyr80 het volgende:
Even een update: heb NGE bekeken, maar bij de eerste ep viel na een paar minuten de ondertiteling weg...en zo goed is m'n Japs nou ook weer niet. De tekenstijl is ook niet helemaal wat ik zoek, het oogt vrij oud, net als Metropolis een beetje.
Da's alleen Crashcat, hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:49 schreef Quir het volgende:
Soms twijfel ik aan jullie, mijn vriendjes.
quote:
Probeer anders de MPC Home Cinema versiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef mschol het volgende:de H.264 versie van strike witches laat MPC crashen
en VLC heeft kut subtitels...
ga ik proberen, voorlopig even een andere serie opgestart: Koihime Musouquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:07 schreef Crashcat het volgende:
Probeer anders de MPC Home Cinema versie
2de optie, genoteerd..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:13 schreef Quir het volgende:
mschol, probeer Zoom Player eens.
Dat betekent niet dat ik je niet onwijs lief en schattig vind.quote:
Die is wel ooit aangekondigd volgens mij, maar die laat al lang op zich wachten.quote:
Dat denk jij! april 2009 is niet zo ver weg.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:37 schreef Quir het volgende:
[..]
Die is wel ooit aangekondigd volgens mij, maar die laat al lang op zich wachten.
vreeeemd....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:36 schreef wdn het volgende:
mschol: probleem zit niet in jouw systeem maar in de encoding van de MKV's van StrikerS of in MPC. Niks aan doen. Gewoon een andere versie zoeken.
Ik heb dat ook gehad op mijn systeem met 1 of 2 episodes van hun en heb toen een v2 gezocht waarin dit wel opgelost was.
Ik had trouwens dit gevonden:
"StrikeS releases work ONLY with Haali Madia Splitter turned on. I have no clue why, but I would like to know. It dosen't bother me, I just want to know"
maar ik gebruik geen MPC
En ook dat MPC build 6.4.9.1 het ook goed zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |