Bedoel je die Takashi 2?! Via Lacebag...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:14 schreef djnospinzone het volgende:
tufpeh. Dubz0ne, waar had je je laatste pickup vandaan? Naam et cetera? Die waren kerk
Welke?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:32 schreef thaWarhead het volgende:
2 paartjes staan nog op me te wachten. Jammer genoeg volgende week hele week werken dus geen tijd om ze op te pikken. Even geduld hebben dus.
Dope!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:03 schreef thaWarhead het volgende:
Lage Steve Olson Vans Syndicate's en die zwarte Trainer 2.
Da's een schoen van 2 jaar terug ofzo, die ga je alleen nog online vinden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef don-diablo het volgende:
Wat zijn winkels waar je de Nike trainer 3 sertig kan halen?
Hoge Dunks vallen niet zo klein. Probeer gewoon een paartje Dunks ergens en dan weet je het zeker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef R-dry het volgende:
Ik wil deze Nike SB Dunk High Pro halen [ afbeelding ]
Maar ik heb normaal 43 maar ze hebben alleen maat 10US.
Mijn Nike AM90 zijn maat 9.5 US en ik heb gehoord dat Nike High SB klein valt klopt dat ?
En denken jullie dat ik ze pas ?
Nergens, oude release, allang uitverkocht. Dat wordt internet (forums/ebay/resellershops) afstruinen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef don-diablo het volgende:
Nergens denk ik...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef don-diablo het volgende:
Zal ik dan zeker doen. Bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:12 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hoge Dunks vallen niet zo klein. Probeer gewoon een paartje Dunks ergens en dan weet je het zeker.
[..]
Nergens, oude release, allang uitverkocht. Dat wordt internet (forums/ebay/resellershops) afstruinen.
Ik heb het idee dat high's zelfs iets groter vallen dan de lows.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef R-dry het volgende:
Mijn Nike AM90 zijn maat 9.5 US en ik heb gehoord dat Nike High SB klein valt klopt dat ?
[insider]quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:14 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat high's zelfs iets groter vallen dan de lows.
Oke thanks , ze zijn dus tot morgen in de aanbieding en ik moet morgen werken dat is juist het rotte ervanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:12 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hoge Dunks vallen niet zo klein. Probeer gewoon een paartje Dunks ergens en dan weet je het zeker.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:17 schreef mrcool het volgende:
[..]
[insider]
Ik heb t idee dat jij een brazem bent!
[/insider]
neem eens een weekje vrij om je collectie op de gevoelige plaat vast te leggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:32 schreef thaWarhead het volgende:
2 paartjes staan nog op me te wachten. Jammer genoeg volgende week hele week werken dus geen tijd om ze op te pikken. Even geduld hebben dus.
http://www.boardlords.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=87_160&products_id=2298&zenid=7b6a6eee0c07f4944c6ec79b55878c7aquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef R-dry het volgende:
stonden er echt weken op....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:42 schreef tha_dark het volgende:
Weet er iemand nog een Europese webwinkel waar ik ATC II Hot Lava kan bestellen want bij mainsource zijn ze uitverkocht
Ik stond de afgelopen maand in het rood en daarvoor was ik nog niet in Nederland...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:52 schreef sjeppert het volgende:
[..]
stonden er echt weken op....
te lang wachten is lethal
heeft unknown in alkmaar ze niet meer
Precies, Tijdje terug de 720's gekocht en ze zitten ok, maar wat meer ruimte kan ik wel waarderen. De voorkant wordt toch lelijk als ze krap aan zijn.quote:
Waar in de aanbieding dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef R-dry het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:20 schreef thaWarhead het volgende:
Ik hou van wat ruimte.
Lijkt echt te erg op een hoge dunk .quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:21 schreef stijn_ het volgende:
WIVAH?![]()
[ afbeelding ]
al vind ik de veters wel errug DIK. iets tè..
Klopt maar dat boeit me niet zoveel eigenlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Lijkt echt te erg op een hoge dunk .
waar gekocht eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:41 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Klopt maar dat boeit me niet zoveel eigenlijk
Is dat niet zo;n resellerswinkel??quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:18 schreef unioz het volgende:
Op vakantie een (legit) winkel in bangkok tegengekomen met een gigantische SB-verzameling waaronder de dunk sb paris en NY pigeons
Nee ze hebben flink wat nieuwe sb paris dunks binnengekregenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is dat niet zo;n resellerswinkel??
Al die limited editions waren niet te koop, ze hadden alleen wat all-stars en wat nikes te koop aan dezelfde prijzen als de US.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is dat niet zo;n resellerswinkel??
Het mooie is dat de OG structure al dat toebox probleem had. Daarom is het zo'n goede retro geworden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:35 schreef SunBoom het volgende:
Zijn er bij die nieuwe CW's van die Air Structure's al wat verbetering bij de toes?
Of welke CW's hebben hier geen last van...?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:42 schreef thaWarhead het volgende:
Zelf niks bestelt, maar het bedrijf is te vertrouwen. Importeur van vrijwel alles dat op de site staat, hebben ook shops in Amsterdam, Scheveningen, Groningen, Zwolle, Utrecht en Rotterdam.
Ze vragen toch om een uitdraai van je betaling, die kun je eventueel wel photoshoppen als je dat aandurft.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja hun weten natuurlijk ook dat die schoenen meer waard zijn.
Gewoon waarheidsgetrouw invullen en terug sturen dus?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
lol je Guns N Roses dunks (toch?quote:
Ik kwam er pas later achter dat je me gezien had!quote:
Ow ik dacht dat ik zei dat ik ze ooit had ofzo... was ook beetje weg kwijt volgens mijquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kwam er pas later achter dat je me gezien had!
Was confused omdat je zei dat je ook nog cali's had![]()
En was gaar
Hier ook wastedquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:13 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ik zei dat ik ze ooit had ofzo... was ook beetje weg kwijt volgens mij
Haha dat is wel erg toevalligquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:36 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ik had 1 minuut later ook echt zoiets van...wtf??? Waren dat MIJN cali's... het zal toch niet?
Weet je toevallig de benaming voor deze kleurcombo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 05:11 schreef thaWarhead het volgende:
2e: Ebay./fora. 1e vind je vast nog wel ergens op wat webshops.
Terug gaan naar de winkelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:48 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hier nog een fotootje van de scheur in mijn schoenen. Hij zit aan de buitenkant van mijn neus, en precies op het "buigpunt" van mijn schoen als ik loop. Hebben jullie enig idee wat ik er mee kan doen? Zelf plakken, naar de schoenmaker?
[ afbeelding ]
Boven: schoen met scheur, onder: gebogen schoen met scheur
Was een Amerikaanse website...quote:
Die zwart/blauwe trainers zijn binnen @ frisco!quote:
Yeah I know... maar ik ga denk ik wachten tot ze wat goedkoper zijn, trainers komen hard maar gaan nooit echt hard.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:03 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Die zwart/blauwe trainers zijn binnen @ frisco!
Nee klopt, maar dat is denk ik wel een relatief makkelijke cw om te verkopen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:13 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Yeah I know... maar ik ga denk ik wachten tot ze wat goedkoper zijn, trainers komen hard maar gaan nooit echt hard.
Sponsors! Dope!quote:
Wellicht vind je de Griptape Mids ook wel mooi, misschien iets makkelijker te scoren:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:42 schreef kokos het volgende:
[..]
Weet je toevallig de benaming voor deze kleurcombo?
Weet iemand een fatsoenlijke fysieke winkel omgeving Enschede/Hengelo (muv Exlusivve) ?
Ja, beiden naar beneden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:36 schreef SunBoom het volgende:
Vallen Dunk High SB's hetzelfde als Vandals?
Ligt eraan waar je ze van af gooit!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:19 schreef SunBoom het volgende:
Erg grappig weer, nu ff serieus. Ik stel toch normaal een vraag of niet soms? In de buurt hebben we nou eenmaal geen Nike SB...dus passen word moeilijk.
Ik heb dus Vandals in (maat US9,5) en wil weten of die hetzelfde vallen als Nike Dunk High SB's.
kom dus niet met die tering antwoorden zoals het valt naar beneden, etc.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:23 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ik heb ook size 9,5... dunk highs en laatst supreme vandal tier 0 gekocht (black, omg supreme!!!) Maar omdat je laatst niet zo aan het haten was tegen mij en refused ga ik lekker geen antwoord geven.
?? ik dacht hoe hoger, hoe meer ruimte je moet nemen. Ik heb dunk lows en mids maar nu ik beide wat heb ingelopen had ik liever m'n mids een half maatje groter gehadquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:37 schreef sjimz het volgende:
Ik zou Dunk High's een half maatje kleiner nemen.
9 zal dus goed zijn.
247 in Nijmegen en Frisco in Arnhem hebben ze zeker staanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:54 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee waar ik deze ?
Vind ze wel vers wit canvas Mids.
Ja dat is te verwachten ja , ik ga eens kijken of ze hier in de buurt mischien te krijgen zijn (Regio N-holland )quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:55 schreef DubzOne het volgende:
[..]
247 in Nijmegen en Frisco in Arnhem hebben ze zeker staan
Vind ze ook vet, alleen wit + canvas = een behoorlijke dirt magnet. Zoals ik ook ondervonden heb met mijn mondriaans
De schoenen in de quote zijn nep/namaak?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:42 schreef kokos het volgende:
http://img183.imageshack.us/img183/9551/img1285lj2.jpg
Heeft iemand ze ergens te koop gezien??
Die eerste foto is van een linkerschoenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:40 schreef kokos het volgende:
[..]
De schoenen in de quote zijn nep/namaak?
Dat groene vooraan loopt niet door naar de zool zeg maar.
Ben overal opzoek naar die schoen maar dezehttp://sneakernews.com/wp(...)ax-1-football-01.jpg komen het dichtste bij.
Die op die foto zijn echt hoor, de binnenkant van AM1s zijn iets anders gestileerd dan de buitenzijde.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:40 schreef kokos het volgende:
De schoenen in de quote zijn nep/namaak?
Dat groene vooraan loopt niet door naar de zool zeg maar.
Ben overal opzoek naar die schoen maar dezehttp://sneakernews.com/wp(...)ax-1-football-01.jpg komen het dichtste bij.
oehh die zijn zo nice!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:55 schreef DubzOne het volgende:
[..]
247 in Nijmegen en Frisco in Arnhem hebben ze zeker staan
Vind ze ook vet, alleen wit + canvas = een behoorlijke dirt magnet. Zoals ik ook ondervonden heb met mijn mondriaans
Geen blauwe broeken dragen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:07 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
[..]
oehh die zijn zo nice!
alleen twijfel ook, canvas is opzich ook nice! alleen het word zeker snel vies, ook van broeken, dat het blauw word.
En ik vond ze nog zo tofquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:30 schreef sjimz het volgende:
nice pickup cali.
ugly pickup sala-adin, wel tof tapijt!
Het gaat er ook niet om of ik ze tof vind, jij moet ze dragen daar gaat het om.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En ik vond ze nog zo tof
En tapijt is lelijk
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of ik ze tof vind, jij moet ze dragen daar gaat het om.
Dat het niet mijn smaak is wil niet zeggen dat het "lelijke schoenen" zijn.
het tapijt is gewoon te dope!
S&M Airlinesquote:
lidl praktijken! ^^quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:06 schreef Ian_Curtis het volgende:
^^
Net als jij laatst met die cali's
Echt mayhem ook met dat topic ineens @ lacebagBen blij dat ik de eerste was.
Nice, unfutura'squote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vandaag gehaald, lopen lekker!
Waar heb je dit model gevonden, kan 'm echt totaal niet vinden?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:50 schreef imy het volgende:
ga ik mischien kopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie wat waar?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:06 schreef Ian_Curtis het volgende:
^^
Net als jij laatst met die cali's
Echt mayhem ook met dat topic ineens @ lacebagBen blij dat ik de eerste was.
VDNS AM Curry, MF Doom en ATC2 @ 50 euro per paartje. Verder nog Strucs, Mango Airstabs, Black cat jordans, Gell lyte 3 allemaal voor 50/60 euro.quote:
Jammer dat het allemaal niet in mijn maat isquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:54 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
VDNS AM Curry, MF Doom en ATC2 @ 50 euro per paartje. Verder nog Strucs, Mango Airstabs, Black cat jordans, Gell lyte 3 allemaal voor 50/60 euro.
Wai z'n sale is zeker niet cheap idd.
Losjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:00 schreef PinPine het volgende:
Gister binnen gekregen van onze vrienden bij skatestore.nl (bedankt voor de goede service)
Nike Dunk SB Ferris Bueller
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met z'n vriendjes
[ afbeelding ]
Heb ik ook, enorm fijne schoenen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vandaag gehaald, lopen lekker!
Nice... helaas net een half maatje te klein, kost weer geen drol uiteraard, staat is helaas niet heel erg goed. Ben aan het wachten op 2 paartjes van deze momenteel:quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:29 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
welke outlet?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:49 schreef koston het volgende:
60 euro. Toen ik er van de week was lagen er nog genoeg in maat 8 t/m 11.
idd dan pik ik wel een paartje voor je mee.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:54 schreef Ian_Curtis het volgende:
Die purple pigeons?
Laat ff weten als je naar die outlet gaat, simz
Size 9,5 please...quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
idd dan pik ik wel een paartje voor je mee.
Ik heb nog wel wat paartjes te ruil liggenquote:
KANKERESELLER. BEETJE DE SCENE OMZEEP HELPEN, HOMOGVD.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:56 schreef seto het volgende:
Te laat, ik heb de rest opgekocht.
Dan ga ik die morgen even bellen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:57 schreef koston het volgende:
Heb ze gekocht in Rosada, Roosendaal dus.
Dat zal dan dinsdag worden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:59 schreef Teije het volgende:
Wanneer ga je sjimz? Als ze er nog liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF, waar ben je geweestquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:40 schreef koston het volgende:
WIVAH:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Af en toe hebben ze wel eens iets goeds in die outlets
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:49 schreef Volvoman het volgende:
Mijn eerste paar Nike's
[ afbeelding ]
Pfffff, woven paardenhaar..... ben by far niet open minded genoeg voor zo'n kho-schoen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:53 schreef Cloud_SB het volgende:
Next-level aankoop
[ afbeelding ]
Nike X The Hideout Woven Footscape (Tier 0)
Limited tot een paar honderd paar (500 max zo uit mijn hoofd)
Pony haar erop enzo, mad comfortabel en next-level.
En lacebag mensen! niemand vertelt het kho voor ik ze binnen heb. I want too see his face hehehehehe.
Jij bent dus ook gewoon niet next level!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:20 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Pfffff, woven paardenhaar..... ben by far niet open minded genoeg voor zo'n kho-schoen.
Nope, en ik betwijfel of het ooit zover zal komenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij bent dus ook gewoon niet next level!
Met PP inclusief tsjernobyl duif kom je al een heel eind.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:21 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Nope, en ik betwijfel of het ooit zover zal komen
Je hebt gewoon Snuitje van Hennie Huisman gekilled en op je schoen geplaktquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef Cloud_SB het volgende:
Als je niet goed zoekt en geen geluk hebt.
minimaal 200 dollar voor de witte versie en minimaal 300 dollar voor de bruine versie.
De eerste woven footscape uit 2005 (andere colourway soort groen/bruin/grijs achtig) gaan voor 500 dollar.
Maar Cloud got lucky dus ik had ze voor cheap. (onder de 100 euro)
Jezus wtf... moet zeggen dat die witte onder een broek op zich wel chill staan, maar niet voor dat geld.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef Cloud_SB het volgende:
Als je niet goed zoekt en geen geluk hebt.
minimaal 200 dollar voor de witte versie en minimaal 300 dollar voor de bruine versie.
De eerste woven footscape uit 2005 (andere colourway soort groen/bruin/grijs achtig) gaan voor 500 dollar.
Maar Cloud got lucky dus ik had ze voor cheap. (onder de 100 euro)
Haha, that's a bold statement! Ben wel benieuwd naar de comfort idd... en eens wat betreft de 95.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:36 schreef Cloud_SB het volgende:
Als je ze 1x aan hebt gehad wil je nooit meer in je trainer stappen ouwes.
Ik vind alleen dat Kix logo er lelijk op.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:42 schreef Cloud_SB het volgende:
Voor de rasta's/jamaicanen onder ons:
[ afbeelding ]
Voor Ian: Ja die is ook minimaal 300 dollar ^
footscapes zijn altijd zonder swoosh.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:44 schreef SunBoom het volgende:
Ze zijn in ieder geval tijdloos: Jezus had ze ook al, alleen zonder de swoosh.
Ik zie toch echt 'Nike' en daaronder de swoosh op de tong...quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:47 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
footscapes zijn altijd zonder swoosh.
Alles wat next-level is en te ver gaat voor de gemiddelde hype sneaker collector is zonder swoosh van nike.
Woven footscapes, Footscapes chukka's, Free Footscapes, Free boots.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:50 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ik zie toch echt 'Nike' en daaronder de swoosh op de tong...
Wat kosten die eigenlijk Cloud? Enige die ik eigenlijk stiekem wel wil.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:00 schreef Cloud_SB het volgende:
Teije weet.
Straight up certified next-level aanheid die free boot.
Jaahoooor, dan ben ik al 3 maanden/12 delen nextlevel!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:47 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
footscapes zijn altijd zonder swoosh.
Alles wat next-level is en te ver gaat voor de gemiddelde hype sneaker collector is zonder swoosh van nike.
Woven footscapes, Footscapes chukka's, Free Footscapes, Free boots.
Daar heb ik nog niet gekeken . Thnxquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:15 schreef thaWarhead het volgende:
Frisco? Stonden ze vrijdag nog. En ze komen nog op meer plekken als het goed is.
die zijn best leuk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:42 schreef Cloud_SB het volgende:
Voor de rasta's/jamaicanen onder ons:
[ afbeelding ]
Voor Ian: Ja die is ook minimaal 300 dollar ^
Fiets pakken, schoenmaker zoeken en bruine laces kopen.....aduh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:02 schreef Jiveje het volgende:
En ik zit nog altijd met die kut neon laces in mn 1500.
Dope CW! Maar ik trek dat model toch niet zo heel goed eigenlijk...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:36 schreef thaWarhead het volgende:
Deze net gehad. Ben normaal niet zo van de AF1's maar de prijs + Berlijn maakt het goed.
[ afbeelding ]
(iets teveel flash...)
Dan word het maar heel erg zuinig zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:22 schreef Cloud_SB het volgende:
Heeft geen zin, wel ff waterafstotende spray als je dat hebt staan. Is vaak ook vuilafstotend maar echt helpen doet het toch nooit.
Check ook uit voor denim bleed. Zo heb ik mijn campus paartje goed verneukt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dan word het maar heel erg zuinig zijn.
probeer metz & co of ga anders ergens de PCH in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:37 schreef navigator het volgende:
Ik zoek winkels in Amsterdam e.o. die Boss Green sneakers verkopen. Hugo Boss store op Herengracht heeft niet waarnaar ik op zoek ben.
Weet iemand meer winkels die deze lijn verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |