quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:23 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ik heb ook size 9,5... dunk highs en laatst supreme vandal tier 0 gekocht (black, omg supreme!!!) Maar omdat je laatst niet zo aan het haten was tegen mij en refused ga ik lekker geen antwoord geven.
?? ik dacht hoe hoger, hoe meer ruimte je moet nemen. Ik heb dunk lows en mids maar nu ik beide wat heb ingelopen had ik liever m'n mids een half maatje groter gehadquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:37 schreef sjimz het volgende:
Ik zou Dunk High's een half maatje kleiner nemen.
9 zal dus goed zijn.
247 in Nijmegen en Frisco in Arnhem hebben ze zeker staanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:54 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee waar ik deze ?
Vind ze wel vers wit canvas Mids.
Ja dat is te verwachten ja , ik ga eens kijken of ze hier in de buurt mischien te krijgen zijn (Regio N-holland )quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:55 schreef DubzOne het volgende:
[..]
247 in Nijmegen en Frisco in Arnhem hebben ze zeker staan
Vind ze ook vet, alleen wit + canvas = een behoorlijke dirt magnet. Zoals ik ook ondervonden heb met mijn mondriaans
De schoenen in de quote zijn nep/namaak?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:42 schreef kokos het volgende:
http://img183.imageshack.us/img183/9551/img1285lj2.jpg
Heeft iemand ze ergens te koop gezien??
Die eerste foto is van een linkerschoenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:40 schreef kokos het volgende:
[..]
De schoenen in de quote zijn nep/namaak?
Dat groene vooraan loopt niet door naar de zool zeg maar.
Ben overal opzoek naar die schoen maar dezehttp://sneakernews.com/wp(...)ax-1-football-01.jpg komen het dichtste bij.
Die op die foto zijn echt hoor, de binnenkant van AM1s zijn iets anders gestileerd dan de buitenzijde.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:40 schreef kokos het volgende:
De schoenen in de quote zijn nep/namaak?
Dat groene vooraan loopt niet door naar de zool zeg maar.
Ben overal opzoek naar die schoen maar dezehttp://sneakernews.com/wp(...)ax-1-football-01.jpg komen het dichtste bij.
oehh die zijn zo nice!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:55 schreef DubzOne het volgende:
[..]
247 in Nijmegen en Frisco in Arnhem hebben ze zeker staan
Vind ze ook vet, alleen wit + canvas = een behoorlijke dirt magnet. Zoals ik ook ondervonden heb met mijn mondriaans
Geen blauwe broeken dragen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:07 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
[..]
oehh die zijn zo nice!
alleen twijfel ook, canvas is opzich ook nice! alleen het word zeker snel vies, ook van broeken, dat het blauw word.
En ik vond ze nog zo tofquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:30 schreef sjimz het volgende:
nice pickup cali.
ugly pickup sala-adin, wel tof tapijt!
Het gaat er ook niet om of ik ze tof vind, jij moet ze dragen daar gaat het om.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En ik vond ze nog zo tof
En tapijt is lelijk
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of ik ze tof vind, jij moet ze dragen daar gaat het om.
Dat het niet mijn smaak is wil niet zeggen dat het "lelijke schoenen" zijn.
het tapijt is gewoon te dope!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |