Waar heb je dit model gevonden, kan 'm echt totaal niet vinden?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:50 schreef imy het volgende:
ga ik mischien kopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

wie wat waar?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:06 schreef Ian_Curtis het volgende:
^^
Net als jij laatst met die cali's
Echt mayhem ook met dat topic ineens @ lacebagBen blij dat ik de eerste was.

VDNS AM Curry, MF Doom en ATC2 @ 50 euro per paartje. Verder nog Strucs, Mango Airstabs, Black cat jordans, Gell lyte 3 allemaal voor 50/60 euro.quote:

Jammer dat het allemaal niet in mijn maat isquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:54 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
VDNS AM Curry, MF Doom en ATC2 @ 50 euro per paartje. Verder nog Strucs, Mango Airstabs, Black cat jordans, Gell lyte 3 allemaal voor 50/60 euro.
Wai z'n sale is zeker niet cheap idd.

Losjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:00 schreef PinPine het volgende:
Gister binnen gekregen van onze vrienden bij skatestore.nl (bedankt voor de goede service)
Nike Dunk SB Ferris Bueller
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met z'n vriendjes
[ afbeelding ]

Heb ik ook, enorm fijne schoenen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vandaag gehaald, lopen lekker!

Nice... helaas net een half maatje te klein, kost weer geen drol uiteraard, staat is helaas niet heel erg goed. Ben aan het wachten op 2 paartjes van deze momenteel:quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:29 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |