Pfffff, woven paardenhaar..... ben by far niet open minded genoeg voor zo'n kho-schoen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:53 schreef Cloud_SB het volgende:
Next-level aankoop
[ afbeelding ]
Nike X The Hideout Woven Footscape (Tier 0)
Limited tot een paar honderd paar (500 max zo uit mijn hoofd)
Pony haar erop enzo, mad comfortabel en next-level.
En lacebag mensen! niemand vertelt het kho voor ik ze binnen heb. I want too see his face hehehehehe.
Jij bent dus ook gewoon niet next level!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:20 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Pfffff, woven paardenhaar..... ben by far niet open minded genoeg voor zo'n kho-schoen.
Nope, en ik betwijfel of het ooit zover zal komenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij bent dus ook gewoon niet next level!
Met PP inclusief tsjernobyl duif kom je al een heel eind.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:21 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Nope, en ik betwijfel of het ooit zover zal komen
Je hebt gewoon Snuitje van Hennie Huisman gekilled en op je schoen geplaktquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef Cloud_SB het volgende:
Als je niet goed zoekt en geen geluk hebt.
minimaal 200 dollar voor de witte versie en minimaal 300 dollar voor de bruine versie.
De eerste woven footscape uit 2005 (andere colourway soort groen/bruin/grijs achtig) gaan voor 500 dollar.
Maar Cloud got lucky dus ik had ze voor cheap. (onder de 100 euro)
Jezus wtf... moet zeggen dat die witte onder een broek op zich wel chill staan, maar niet voor dat geld.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef Cloud_SB het volgende:
Als je niet goed zoekt en geen geluk hebt.
minimaal 200 dollar voor de witte versie en minimaal 300 dollar voor de bruine versie.
De eerste woven footscape uit 2005 (andere colourway soort groen/bruin/grijs achtig) gaan voor 500 dollar.
Maar Cloud got lucky dus ik had ze voor cheap. (onder de 100 euro)
Haha, that's a bold statement! Ben wel benieuwd naar de comfort idd... en eens wat betreft de 95.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:36 schreef Cloud_SB het volgende:
Als je ze 1x aan hebt gehad wil je nooit meer in je trainer stappen ouwes.
Ik vind alleen dat Kix logo er lelijk op.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:42 schreef Cloud_SB het volgende:
Voor de rasta's/jamaicanen onder ons:
[ afbeelding ]
Voor Ian: Ja die is ook minimaal 300 dollar ^
footscapes zijn altijd zonder swoosh.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:44 schreef SunBoom het volgende:
Ze zijn in ieder geval tijdloos: Jezus had ze ook al, alleen zonder de swoosh.
Ik zie toch echt 'Nike' en daaronder de swoosh op de tong...quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:47 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
footscapes zijn altijd zonder swoosh.
Alles wat next-level is en te ver gaat voor de gemiddelde hype sneaker collector is zonder swoosh van nike.
Woven footscapes, Footscapes chukka's, Free Footscapes, Free boots.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:50 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ik zie toch echt 'Nike' en daaronder de swoosh op de tong...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |