Precies, Tijdje terug de 720's gekocht en ze zitten ok, maar wat meer ruimte kan ik wel waarderen. De voorkant wordt toch lelijk als ze krap aan zijn.quote:
Waar in de aanbieding dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef R-dry het volgende:
Ik wil deze Nike SB Dunk High Pro halen [ afbeelding ]
Maar ik heb normaal 43 maar ze hebben alleen maat 10US.
Mijn Nike AM90 zijn maat 9.5 US en ik heb gehoord dat Nike High SB klein valt klopt dat ?
En denken jullie dat ik ze pas ?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:20 schreef thaWarhead het volgende:
Ik hou van wat ruimte.
Lijkt echt te erg op een hoge dunk .quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:21 schreef stijn_ het volgende:
WIVAH?![]()
[ afbeelding ]
al vind ik de veters wel errug DIK. iets tè..
Klopt maar dat boeit me niet zoveel eigenlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Lijkt echt te erg op een hoge dunk .
waar gekocht eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:41 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Klopt maar dat boeit me niet zoveel eigenlijk
Is dat niet zo;n resellerswinkel??quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:18 schreef unioz het volgende:
Op vakantie een (legit) winkel in bangkok tegengekomen met een gigantische SB-verzameling waaronder de dunk sb paris en NY pigeons
Nee ze hebben flink wat nieuwe sb paris dunks binnengekregenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is dat niet zo;n resellerswinkel??
Al die limited editions waren niet te koop, ze hadden alleen wat all-stars en wat nikes te koop aan dezelfde prijzen als de US.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is dat niet zo;n resellerswinkel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |