Sponsors! Dope!quote:
Wellicht vind je de Griptape Mids ook wel mooi, misschien iets makkelijker te scoren:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:42 schreef kokos het volgende:
[..]
Weet je toevallig de benaming voor deze kleurcombo?
Weet iemand een fatsoenlijke fysieke winkel omgeving Enschede/Hengelo (muv Exlusivve) ?
Ja, beiden naar beneden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:36 schreef SunBoom het volgende:
Vallen Dunk High SB's hetzelfde als Vandals?
Ligt eraan waar je ze van af gooit!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:19 schreef SunBoom het volgende:
Erg grappig weer, nu ff serieus. Ik stel toch normaal een vraag of niet soms? In de buurt hebben we nou eenmaal geen Nike SB...dus passen word moeilijk.
Ik heb dus Vandals in (maat US9,5) en wil weten of die hetzelfde vallen als Nike Dunk High SB's.
kom dus niet met die tering antwoorden zoals het valt naar beneden, etc.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:23 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ik heb ook size 9,5... dunk highs en laatst supreme vandal tier 0 gekocht (black, omg supreme!!!) Maar omdat je laatst niet zo aan het haten was tegen mij en refused ga ik lekker geen antwoord geven.
?? ik dacht hoe hoger, hoe meer ruimte je moet nemen. Ik heb dunk lows en mids maar nu ik beide wat heb ingelopen had ik liever m'n mids een half maatje groter gehadquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:37 schreef sjimz het volgende:
Ik zou Dunk High's een half maatje kleiner nemen.
9 zal dus goed zijn.
247 in Nijmegen en Frisco in Arnhem hebben ze zeker staanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:54 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee waar ik deze ?
Vind ze wel vers wit canvas Mids.
Ja dat is te verwachten ja , ik ga eens kijken of ze hier in de buurt mischien te krijgen zijn (Regio N-holland )quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:55 schreef DubzOne het volgende:
[..]
247 in Nijmegen en Frisco in Arnhem hebben ze zeker staan
Vind ze ook vet, alleen wit + canvas = een behoorlijke dirt magnet. Zoals ik ook ondervonden heb met mijn mondriaans
De schoenen in de quote zijn nep/namaak?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:42 schreef kokos het volgende:
http://img183.imageshack.us/img183/9551/img1285lj2.jpg
Heeft iemand ze ergens te koop gezien??
Die eerste foto is van een linkerschoenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:40 schreef kokos het volgende:
[..]
De schoenen in de quote zijn nep/namaak?
Dat groene vooraan loopt niet door naar de zool zeg maar.
Ben overal opzoek naar die schoen maar dezehttp://sneakernews.com/wp(...)ax-1-football-01.jpg komen het dichtste bij.
Die op die foto zijn echt hoor, de binnenkant van AM1s zijn iets anders gestileerd dan de buitenzijde.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:40 schreef kokos het volgende:
De schoenen in de quote zijn nep/namaak?
Dat groene vooraan loopt niet door naar de zool zeg maar.
Ben overal opzoek naar die schoen maar dezehttp://sneakernews.com/wp(...)ax-1-football-01.jpg komen het dichtste bij.
oehh die zijn zo nice!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:55 schreef DubzOne het volgende:
[..]
247 in Nijmegen en Frisco in Arnhem hebben ze zeker staan
Vind ze ook vet, alleen wit + canvas = een behoorlijke dirt magnet. Zoals ik ook ondervonden heb met mijn mondriaans
Geen blauwe broeken dragen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:07 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
[..]
oehh die zijn zo nice!
alleen twijfel ook, canvas is opzich ook nice! alleen het word zeker snel vies, ook van broeken, dat het blauw word.
En ik vond ze nog zo tofquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:30 schreef sjimz het volgende:
nice pickup cali.
ugly pickup sala-adin, wel tof tapijt!
Het gaat er ook niet om of ik ze tof vind, jij moet ze dragen daar gaat het om.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En ik vond ze nog zo tof
En tapijt is lelijk
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of ik ze tof vind, jij moet ze dragen daar gaat het om.
Dat het niet mijn smaak is wil niet zeggen dat het "lelijke schoenen" zijn.
het tapijt is gewoon te dope!
S&M Airlinesquote:
lidl praktijken! ^^quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:06 schreef Ian_Curtis het volgende:
^^
Net als jij laatst met die cali's
Echt mayhem ook met dat topic ineens @ lacebagBen blij dat ik de eerste was.
Nice, unfutura'squote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vandaag gehaald, lopen lekker!
Waar heb je dit model gevonden, kan 'm echt totaal niet vinden?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:50 schreef imy het volgende:
ga ik mischien kopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie wat waar?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:06 schreef Ian_Curtis het volgende:
^^
Net als jij laatst met die cali's
Echt mayhem ook met dat topic ineens @ lacebagBen blij dat ik de eerste was.
VDNS AM Curry, MF Doom en ATC2 @ 50 euro per paartje. Verder nog Strucs, Mango Airstabs, Black cat jordans, Gell lyte 3 allemaal voor 50/60 euro.quote:
Jammer dat het allemaal niet in mijn maat isquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:54 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
VDNS AM Curry, MF Doom en ATC2 @ 50 euro per paartje. Verder nog Strucs, Mango Airstabs, Black cat jordans, Gell lyte 3 allemaal voor 50/60 euro.
Wai z'n sale is zeker niet cheap idd.
Losjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:00 schreef PinPine het volgende:
Gister binnen gekregen van onze vrienden bij skatestore.nl (bedankt voor de goede service)
Nike Dunk SB Ferris Bueller
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met z'n vriendjes
[ afbeelding ]
Heb ik ook, enorm fijne schoenen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vandaag gehaald, lopen lekker!
Nice... helaas net een half maatje te klein, kost weer geen drol uiteraard, staat is helaas niet heel erg goed. Ben aan het wachten op 2 paartjes van deze momenteel:quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:29 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |