lol je Guns N Roses dunks (toch?quote:
Ik kwam er pas later achter dat je me gezien had!quote:
Ow ik dacht dat ik zei dat ik ze ooit had ofzo... was ook beetje weg kwijt volgens mijquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kwam er pas later achter dat je me gezien had!
Was confused omdat je zei dat je ook nog cali's had![]()
En was gaar
Hier ook wastedquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:13 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ik zei dat ik ze ooit had ofzo... was ook beetje weg kwijt volgens mij
Haha dat is wel erg toevalligquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:36 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ik had 1 minuut later ook echt zoiets van...wtf??? Waren dat MIJN cali's... het zal toch niet?
Weet je toevallig de benaming voor deze kleurcombo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 05:11 schreef thaWarhead het volgende:
2e: Ebay./fora. 1e vind je vast nog wel ergens op wat webshops.
Terug gaan naar de winkelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:48 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hier nog een fotootje van de scheur in mijn schoenen. Hij zit aan de buitenkant van mijn neus, en precies op het "buigpunt" van mijn schoen als ik loop. Hebben jullie enig idee wat ik er mee kan doen? Zelf plakken, naar de schoenmaker?
[ afbeelding ]
Boven: schoen met scheur, onder: gebogen schoen met scheur
Was een Amerikaanse website...quote:
Die zwart/blauwe trainers zijn binnen @ frisco!quote:
Yeah I know... maar ik ga denk ik wachten tot ze wat goedkoper zijn, trainers komen hard maar gaan nooit echt hard.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:03 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Die zwart/blauwe trainers zijn binnen @ frisco!
Nee klopt, maar dat is denk ik wel een relatief makkelijke cw om te verkopen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:13 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Yeah I know... maar ik ga denk ik wachten tot ze wat goedkoper zijn, trainers komen hard maar gaan nooit echt hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |