Wat zit je in je kamer te doen dan? Rookmelders staan altijd aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:55 schreef reetveter het volgende:
Jazz reageer op msn kankerlul en staan de rookmelders aan?
Ik wou die supertard bashen maar dacht nee vooruit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat zit je in je kamer te doen dan? Rookmelders staan altijd aan.
Ik had eigenlijk een Behangplakker-bash OP verwacht
Je zei je laatste bericht tegen mij op msn op 2.48?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:55 schreef reetveter het volgende:
Jazz reageer op msn kankerlul en staan de rookmelders aan?
Laat hem uit het raam roken, en jij slaapt dan vanacht in een kankerluchtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wou die supertard bashen maar dacht nee vooruit.
Yael wil hier paffen vandaar
quote:
Zeg, 4everblackeyed, werk jij nou op dit moment ofzo? Of heb je msnquote:
Welk nummer wil je? Ik kan em wel even sturenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:00 schreef reetveter het volgende:
Wie kan een nummer downloaden en uploaden ik kan weer niet downloaden
Ehm, nee ik heb nu vakantie en heb bijbaantjes... en ja ik heb msn.. Kijk ff in fobo..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeg, 4everblackeyed, werk jij nou op dit moment ofzo? Of heb je msn![]()
We Fok!ken elke nacht met je, maar voor de rest weten ik/derest vrij weinig van je
Hmm dan kan ik jou ook niks sturen denk ik. maar ik download snoop evenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:06 schreef reetveter het volgende:
Nee krijg niks voor elkaar, download even snoop dogg - donque song. Op msn komt niks over
en dat zijn?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:10 schreef reetveter het volgende:
Ho ho dit topic is alleen voor genodigden
Ik ben vast wel genodigd weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:10 schreef reetveter het volgende:
Ho ho dit topic is alleen voor genodigden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |