Wat zit je in je kamer te doen dan? Rookmelders staan altijd aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:55 schreef reetveter het volgende:
Jazz reageer op msn kankerlul en staan de rookmelders aan?
Ik wou die supertard bashen maar dacht nee vooruit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat zit je in je kamer te doen dan? Rookmelders staan altijd aan.
Ik had eigenlijk een Behangplakker-bash OP verwacht
Je zei je laatste bericht tegen mij op msn op 2.48?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:55 schreef reetveter het volgende:
Jazz reageer op msn kankerlul en staan de rookmelders aan?
Laat hem uit het raam roken, en jij slaapt dan vanacht in een kankerluchtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wou die supertard bashen maar dacht nee vooruit.
Yael wil hier paffen vandaar
quote:
Zeg, 4everblackeyed, werk jij nou op dit moment ofzo? Of heb je msnquote:
Welk nummer wil je? Ik kan em wel even sturenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:00 schreef reetveter het volgende:
Wie kan een nummer downloaden en uploaden ik kan weer niet downloaden
Ehm, nee ik heb nu vakantie en heb bijbaantjes... en ja ik heb msn.. Kijk ff in fobo..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeg, 4everblackeyed, werk jij nou op dit moment ofzo? Of heb je msn![]()
We Fok!ken elke nacht met je, maar voor de rest weten ik/derest vrij weinig van je
Hmm dan kan ik jou ook niks sturen denk ik. maar ik download snoop evenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:06 schreef reetveter het volgende:
Nee krijg niks voor elkaar, download even snoop dogg - donque song. Op msn komt niks over
en dat zijn?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:10 schreef reetveter het volgende:
Ho ho dit topic is alleen voor genodigden
Ik ben vast wel genodigd weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:10 schreef reetveter het volgende:
Ho ho dit topic is alleen voor genodigden
Natuurlijk de vaste nachtbaggeraarsquote:
al 4 min geen berichtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Natuurlijk de vaste nachtbaggeraars
Oke, dit doet mij blijvenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Harold & Kumar zijn stoer.
Tevens een geil wijf:
[ afbeelding ]
Game on
Meer?quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is trouwens mn eigen mifje (mom i fuck):
[ afbeelding ]
Jullie mening?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Daar zou ik best een stiefkind door willen krijgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Milfje dan maar, Elizabeth Hurley:
[ afbeelding ]
eenschquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:31 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind omdat appel.
Om eerlijk te zijn, neequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is trouwens mn eigen mifje (mom i fuck):
[ afbeelding ]
Jullie mening?
Beste post tot nu toequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:31 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind omdat appel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |