hap haphapquote:Op maandag 7 juli 2008 17:31 schreef shiftsix het volgende:
die laatste zijn homegrowns, maar dan ehhm omgekeerd ofzo
[ afbeelding ]
Of voor die Albert Heijns... Beide Hyperstrike, 24 paar voor Friends & Family, 24 paar voor Nike.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:37 schreef seto het volgende:
200 euro is bij lange na niet genoeg voor die oranje Homegrowns sp0t.
ow en die andere?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:37 schreef seto het volgende:
200 euro is bij lange na niet genoeg voor die oranje Homegrowns sp0t.
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:43 schreef thaWarhead het volgende:
Vanochtend weer eens een telling gedaan, zit nu op 99 paar... Wat gaat de magische #100 worden? (stiekem weet ik het denk ik al)
Dat zijn die Albert Heijns, dus ook een Hyperstrike (48 paar) Mocht je ze op Marktplaats zien: Nep.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:43 schreef thaWarhead het volgende:
Vanochtend weer eens een telling gedaan, zit nu op 99 paar... Wat gaat de magische #100 worden? (stiekem weet ik het denk ik al)
Bisons?quote:Op maandag 7 juli 2008 18:45 schreef thaWarhead het volgende:
Geen UNKLEs, maar wel een pink box Dunk als het goed is. Collectiepic doe ik dan misschien wel, al past niet alles op 1 foto.
[..]
Dat zijn die Albert Heijns, dus ook een Hyperstrike (48 paar) Mocht je ze op Marktplaats zien: Nep.
respect.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:43 schreef thaWarhead het volgende:
Silver. Krijg ze voor minder dan retail, dus verwacht geen enorme jawdropper. Al werden ze tijdens de release wel flink gehyped.quote:
Hmm deze wil ik radenquote:Op maandag 7 juli 2008 19:38 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Silver. Krijg ze voor minder dan retail, dus verwacht geen enorme jawdropper. Al werden ze tijdens de release wel flink gehyped.
Slams had ie nog in zijn handen gehad en niet gekochtquote:Op maandag 7 juli 2008 20:52 schreef Fezie het volgende:
[..]
Hmm deze wil ik radenIk gok tussen slam city's en avengers.
Oh wacht... géén jawdropper... dan denk ik bandaids, boca's of cinco de mayo's.
Ik ben goedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef thaWarhead het volgende:
Ja man, ik ga Pigeon's voor minder dan retail kopen, je hebt me door.
Op ebay staan genoeg pigeon's voor minder dan retail..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef thaWarhead het volgende:
Ja man, ik ga Pigeon's voor minder dan retail kopen, je hebt me door.
Ik denk Warhead aan de post van SHOOTO te zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:25 schreef refused. het volgende:
Wie heeft er hier quasimoto samples?
* tha_dark wijst naar Ian en roept: Meeloper!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:45 schreef Ian_Curtis het volgende:
Nee gaat meer om meespiekende collegae @ werk, dat ik in principe om het half jaar een nieuw account neem is meer uit voorzorg, een bijkomende reden.
En als ik dat hier niet vermeld dan komen er weer haters die zeggen dat Ian te snel een grote mond heeft in het sneaker-topic
Jep, die ga ik waarschijnlijk daar halen. Moet alleen even wachten tot er weer geld staat op mijn rekening..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:50 schreef Ian_Curtis het volgende:
^^
Had jij nou nog voor die ATC2 gecheckt @ mainsource? Je hebt toch US8,5? Daar verkopen ze UK 7,5 namelijk.
Nike levert gewoon kut kwaliteit, kijk maar naar Spruce 90s bah. (Stabs zijn legit btw, moest je nog wat betalen?)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoort dit zo of niet?
Ze komen van Sneakerhead.com
klik voor groot
[ afbeelding ]
klik voor groot
[ afbeelding ]
Wivah: (oude foto)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:11 schreef DubzOne het volgende:
Vind die 'Sweden' dunks wel erg tof eigenlijk...
[ afbeelding ]
eBay auction kreeg ik van bos, mailtje gestuurd, $100 overgemaakt en wachten maarquote:
flikker op met je bapesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:34 schreef Teije het volgende:
Shooto blijf eens van die AF1's af, Bapes zijn 10x zo hard.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:21 schreef sjimz het volgende:
De Zweden Blazers komen 10 keer zo hard!
uh, ja? Je kan ze toch reserveren?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:16 schreef Aschkael het volgende:
Brengt Adidas zo nog een keer uit ?
De volgende aanwinst:
wit of de standaard oranje veters.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:21 schreef TheAmazingDrup het volgende:
Jullie zijn kenners zeggen ze. Ik kan niet kiezen welke kleur veters hier in horen.
[ afbeelding ]
Purple Pigeons kan je nog wel rond de 100 euro op ebay vinden. Pigeons daarentegen, no way gose.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:21 schreef PinPine het volgende:
Dus voor zo'n 100 dollar is het mogelijk om een paar "ECHTE" purple pigeons te krijgen?
betalen waarvoor?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:54 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Nike levert gewoon kut kwaliteit, kijk maar naar Spruce 90s bah. (Stabs zijn legit btw, moest je nog wat betalen?)
binnenkort komt de postbode langs met deze paar schoenen![]()
[ afbeelding ]
uiteraard in nieuwstaat en uit '01
ebay of gewoon wat winkels in Nederland, weet niet waar je ergens woont.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:02 schreef djnospinzone het volgende:
Weet iemand waar ik de Nike Dunk Low SB Mondriaan nog ergens vandaan kan halen? Deze dus:
[ afbeelding ]
zag ze in mijn maat op marktplaats, maar die heeft de verkoper al weggegeven aan z'n broertje
in de buurt van amsterdam, baas. toevallig suggesties qua winkels? ebay vind ik niets.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
ebay of gewoon wat winkels in Nederland, weet niet waar je ergens woont.
ben-g of tom's in Amsterdam.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:11 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
in de buurt van amsterdam, baas. toevallig suggesties qua winkels? ebay vind ik niets.
dat waren de mijne:Pquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:02 schreef djnospinzone het volgende:
Weet iemand waar ik de Nike Dunk Low SB Mondriaan nog ergens vandaan kan halen? Deze dus:
[ afbeelding ]
zag ze in mijn maat op marktplaats, maar die heeft de verkoper al weggegeven aan z'n broertje
Haha ok.. echt minder man, wil ze echt graag hebben. Desnoods importeer ik ze wel uit de US, maar ik zie niet zo snel mijn maat staan op ebayquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:28 schreef TM-R het volgende:
[..]
dat waren de mijne:P
anyway Ben-G heeft ze niet meer.
was er vorige week en toen was alles weg
Maarten!! should have known dat je in dit topic zou op duiken hahahaquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:59 schreef thaWarhead het volgende:
Supervet in Utrecht heeft ze waarschijnlijk nog wel. Of wat andere skateshops. ff op Nikeskateboarding.com kijken bij de dealer locator en dan alles afbellen.
check forums als lacebag,quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:57 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Haha ok.. echt minder man, wil ze echt graag hebben. Desnoods importeer ik ze wel uit de US, maar ik zie niet zo snel mijn maat staan op ebay
Wie benne gij dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:00 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Maarten!! should have known dat je in dit topic zou op duiken hahaha
In amsterdam zit een fred perry winkel. Misschien daar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
[img]http://www.shoes.com/ProductImages/Shoes_iAEC1047485.jpg[img]
Waar zijn deze te koop in NL? Iemand enig idee?
meet Warhead, internet celeb.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:00 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Maarten!! should have known dat je in dit topic zou op duiken hahaha
In Den Haag proberen, bij UK Fashion en anders kunnen ze deze schoenen misschien bestellen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
[img]http://www.shoes.com/ProductImages/Shoes_iAEC1047485.jpg[img]
Waar zijn deze te koop in NL? Iemand enig idee?
wanneer kunnen we een collectie pic verwachttenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef thaWarhead het volgende:
Nee man, ben ff blut voor de rest van de maand. Of er moet morgen iets heeeel tofs bij de Concrete sale liggen.
originele SB laces wordt lastig, misschien kan iemand je ophooken met een setje? Welke kleur zoek je?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:22 schreef st0fzuiger het volgende:
Weet iemand of je sb laces ergens in een nederlandse winkel kan kopen?
witquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
originele SB laces wordt lastig, misschien kan iemand je ophooken met een setje? Welke kleur zoek je?
die heb ik niet (meer), zijn allemaal in gebruik. Fullylaced heeft wel paypal of je koopt Slimmies van mr. Lacy. Alleen zijn ze tering lang en minder breed.quote:
ja, Teije weet er alles van.quote:
Darioquote:
haha dat ook ja. het wil ook helpen dat ie bij mij op school zat. maar thanks yo, nogmaalsquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:40 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
meet Warhead, internet celeb.
btw, Opperbest heeft nog Piet SBs
dat is gewoon retail prijs, dus imo niet veel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:36 schreef marp0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze best sexy![]()
Alleen de prijs, dat vind ik te veel.
120 euro heb ik gehoord?
de meest lelijke schoen op aardequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:13 schreef ruffian het volgende:
[ afbeelding ]
door de lelijkheid is die ultra phat!
Wel al uitverkocht....
Past goed bij deze dansvloerquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:13 schreef ruffian het volgende:
[ afbeelding ]
door de lelijkheid is die ultra phat!
Wel al uitverkocht....
zelfs dan vloekt ie nogquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Past goed bij deze dansvloer
[ afbeelding ]
Nee hoor, smaak kan geen onderschatting zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:44 schreef thaWarhead het volgende:
Dan onderschat je die Footpatrols echt ontzettend.
wat een kutpost zegquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:49 schreef shiftsix het volgende:
ik hoop echt op een rerelease van avengers of een nieuwe versie ofzo
ja, alleen 2dehandsequote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
wat een kutpost zeg![]()
alsof Avengers zo moeilijk te krijgen zijn
hehe, SBTGs zijn sweetquote:
mwah, Avengers lagen nog gewoon bij Lockwood voor 110 maar dat was een jaar geleden (of twee)..maar wachten op een re-release op een Nike SB Dunk, dan kan je lang wachten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:46 schreef shiftsix het volgende:
[..]
ja, alleen 2dehandse
en dan nog maar 4 bij ebay die niet mijn maat zijn
ze zijn sowieso allemaal in de winkels uitverkocht dus ik weet niet wat je zeurt
Nee helemaal niet, lijken ook niet geverfd. Die neon's cracken wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:39 schreef sjeppert het volgende:
nice mbargo
cracken deze ook zo als een malle?
lagen die er ook joh? Je hebt vast Cloud gezien van Lacebag, want die moest namelijk werken hehequote:Op zondag 13 juli 2008 02:14 schreef Huppelei het volgende:
[ afbeelding ]
Gehaald @ concrete super sale. Dacht dat ik ook mensen van lacebag en deze topicreeks zag?
Ja ze lagen er zondag op de kassa. In 8.5 en 12. Eigenlijk heb ik 11 maar vond ze wel erg nice voor 50 euro en die 12 zat ook wel goed.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
lagen die er ook joh? Je hebt vast Cloud gezien van Lacebag, want die moest namelijk werken hehe
Da's toch eigenlijk wel een beetje treurig. Come on. VOCHT!quote:Op zondag 13 juli 2008 15:32 schreef vejay het volgende:
Bij iemand anders waren de kleuren al doorgelopen toen er vocht op kwam, dus ik zou het niet proberen.
ik kon niet, moest werken die dag.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:50 schreef Teije het volgende:
Waarom was je er donderdag niet, SHOOTO? Dacht ik eindelijk eens een SHOOTO-wivah te krijgen, is hij er niet! potverdriedubbeltjes nog aan toe.![]()
En TM-R je hebt niet veel gemist, de infra's waren de eerste dag al weg.
Oke tofquote:Op zondag 13 juli 2008 19:13 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik kon niet, moest werken die dag.
Huppelei: ja
geel zwwart witquote:Op maandag 14 juli 2008 02:46 schreef shiftsix het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze
maar vind de veters te dun
wat voor kleur veters zal ik erin doen??
heb wit erbij gekregen maar ik vind het niet zó staan
Witte SB-veters.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:46 schreef shiftsix het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze
maar vind de veters te dun
wat voor kleur veters zal ik erin doen??
heb wit erbij gekregen maar ik vind het niet zó staan
ohja, maar waar kan ik die gele sb veters dan kopen?quote:
Voor zover ik weet worden SB veters bijna niet los verkocht. Maar toen ik een keer nieuwe zwarte nodig had voor mijn Bone Mids kreeg ik die bij Tom's in Amsterdam voor niets mee, ze hadden nog een hele bak vol met lacebags over van andere SB's. Probeer dat eens.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:51 schreef shiftsix het volgende:
[..]
ohja, maar waar kan ik die gele sb veters dan kopen?
met google vond ik dit
http://www.shiftysk8shop.nl/?p=346
maar heeft geen webshop
hmm gvd.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:47 schreef vejay het volgende:
@Stijn: Ik was op zoek naar een schoen uit hun oude collectie, maar deze was nergens in nederland te krijgen voor zover ik weet. Zelfs in Amerikaanse webshops was of niet in mijn maat of uitverkocht... Nog steeds zoekende, alhoewel minder actief. Anyway, dikke schoen!
ja maar dan moet ik helemaal naar a'damquote:Op maandag 14 juli 2008 18:23 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Voor zover ik weet worden SB veters bijna niet los verkocht. Maar toen ik een keer nieuwe zwarte nodig had voor mijn Bone Mids kreeg ik die bij Tom's in Amsterdam voor niets mee, ze hadden nog een hele bak vol met lacebags over van andere SB's. Probeer dat eens.
http://www.fullylaced.com/quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:25 schreef shiftsix het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik helemaal naar a'dam
misschien heeft woei ze, ik ga t daar wel eerst prpberen
Blij dat het niet mijn maat was.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:05 schreef Ian_Curtis het volgende:
Kutzooi... gewoon DS tiffs verkocht voor 150 @ lacebag in mijn maat.
die twee kennende, hebben onderling wel iets geregeld (denk een paartje AF1 erbij).quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef Ian_Curtis het volgende:
Nou vooruit, een half maatje groter, maar voor die prijs...Je moet minstens 'TIFFS' en 'CHEAP BIN' in je TT zetten als je zoiets doet.
Ik leef nog steedsquote:
En gelijk al weer reclame maken die cloud!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:01 schreef Cloud_SB het volgende:
Nog meer undercover als jou politiewerk sjimz!
heeeeeeele tijd geleden dat ik hier ben geweest en toevallig zag ik mijn naam voorbij flitsen.
Zal voortaan wel weer wat regelmatiger langs droppen hier, en mensen die de Concrete nieuwsbrief willen ontvangen (alle nieuwe sneakers en kleding en stuff die we binnenkrijgen) moeten een pm sturen en dan drop ik je op de lijst.
Check de echte en de verschrikkelijke retro:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waar kan ik deze Classic 180'shet goedkoopst krijgen?
Op www.plutosport.nl stonden ze voor ¤70 maar dat kan goedkoper...
[ afbeelding ]
next best thing zijn eenmaal retro's. Kans dat je een DS OG Air 180s vindt en nog draagbaar, is al moeilijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Check de echte en de verschrikkelijke retro:
[ afbeelding ]
Wil je ze dan nog steeds hebben? Het lijkt wel een Scapino uitvoering..
Stiekem wel, jeugdsentiment hèquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Check de echte en de verschrikkelijke retro:
[ afbeelding ]
Wil je ze dan nog steeds hebben? Het lijkt wel een Scapino uitvoering..
tja, Nike hé. En toch blijven we Nike's kopenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:09 schreef Modus het volgende:
Jep maar zo'n huge verschil. En de shape is ook off. Het is net zoiets als de Ferrari Testarossa opnieuw op de markt brengen maar dan zonder de enorme luchtinlaten aan de zijkant.
bij Purchaze.nlquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Stiekem wel, jeugdsentiment hè![]()
Of het worden Air Structures
Waar kan ik deze voor een leuk prijsje krijgen?
[ afbeelding ]
Ligt aan hoe snel de douane wil werken. Denk niet dat je ze ervoor hebt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:32 schreef De Wouzeraar het volgende:
Weet iemand hoe lang je bestelling bij de douane rond blijft hangen? Of verschilt dat erg per keer?
Mijn schoenen zijn namelijk maandag aangekomen bij de douane. En vrijdag ga ik op vakantie, dus ben benieuwd of ik ze daarvoor nog heb.
nike air force one mid '07quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:56 schreef stijn_ het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien ik hier waarschijnlijk niet aan kan komen, weet iemand wellicht een alternatief?
Ik wil sowieso een strap en de schoen moet compleet wit zijn![]()
Ik heb nog geen release date gevonden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 04:16 schreef fyah het volgende:
trouwens tijd dat ik nog eens wat haters op me nek ga halenIemand nog wat info over release van de air yeezy? ja dat is die kanye west laars
![]()
[ afbeelding ]
Die van mij liggen er al een maand, ik heb wel al een brief gekregen dat ik een factuur moest opsturen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:32 schreef De Wouzeraar het volgende:
Weet iemand hoe lang je bestelling bij de douane rond blijft hangen? Of verschilt dat erg per keer?
Mijn schoenen zijn namelijk maandag aangekomen bij de douane. En vrijdag ga ik op vakantie, dus ben benieuwd of ik ze daarvoor nog heb.
haha oke beloofdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:53 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds
Kut sale....tipje van de sluier...eind van de maand mag je terugkomen en me een hand geven. We gaan misschien door met de sale.
Voor 90's geld dat niet vind ik wel. Wel voor classics. Die zijn volgens mij alleen nog populair in nederland.quote:
ik kocht mijn dinnetje onlangs nog een jurkje dat ze hopelijk morgen leverenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:22 schreef ruffian het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft mijn vriendinnetje net besteld voor me op ASOS.
Ik had nog geen zilver in mijn kast zei ze.
Supah.....alleen ben zelf neit zo van de flap voor me broekspijp.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:23 schreef TM-R het volgende:
Ja ik snap m ook niet.
Infra's blijven geil
Wivah:
[ afbeelding ]
Waar ik was wel (Kroatië).quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:25 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Waar ik was wel (Kroatië).
Zag je AM90's, dan liepen er in 99% van de gevallen Nederlandse voeten in. En met die Classics was het altijd raak.
sjimz, waar zie je onder andere aan dat 't fakes zijn, dan kan ik de volgende keer erop lettenquote:
Nee jòh, valt mee!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:23 schreef vejay het volgende:
Ik zoek voor een vriend een hoge dunk met roodtinten en zwart en de midsole is grijs volgens hem. Bij de swoosh moet zo'n rooster achtige mesh zitten, de swoosh zelfs is wit en dat stuk waar je veters door kunnen bovenaan wat begint bij je enkel zeg maar en wat doorloopt tot de midsole is een rood doorschijnend plastic achtig materiaal... Heb zelf nog niks kunnen vinden, iemand die me kan helpen met de naam en waar ik hem zou kunnen vinden?
Beetje vage omschrijving misschien.
Veel te mat.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:09 schreef Phrits het volgende:
[..]
sjimz, waar zie je onder andere aan dat 't fakes zijn, dan kan ik de volgende keer erop letten
dubbel blauw!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:14 schreef seto het volgende:
sjimz werkt op de sneakerafdeling bij de politie
Agree reddy..Verkoop echt teveel Classics aan NL'rs met een te fout trainingspakquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:25 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Waar ik was wel (Kroatië).
Zag je AM90's, dan liepen er in 99% van de gevallen Nederlandse voeten in. En met die Classics was het altijd raak.
het beste is om ze gewoon in de winkel te passenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Er staat daar dat 10.5 28.5cm is. Volgens mij zijn mijn normale schoenen rond 28cm en dat is 41, 10.5 is 44 2/3. Heeft Adidas nu zulke debielen maten of wat
gewoon net zolang doorzoeken totdat je 'm vindt, anders is het gewoon lame.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:38 schreef Queen_Bee het volgende:. Ik heb een half jaar naar echt gezocht. Ik vind de schoen zooo mooi dus als ik geen echte kan krijgen dan maar nep. Ik zal er proberen mee te leven dat ik nu niet cool enough ben
Ja maar prijzig.quote:
PYS is over het algemeen duur, en de kans dat de douane je pakt is heel groot (schijnt). eBay en sneakerfora zijn goedkoper (en als gift versturen ed. kun je vaak onderling regelen)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Als ik naar Ebay ga kom ik helemaal met crap thuis geloof ik.
Doet die pickyourshoes ook iets van gift of whatever jullie t altijd over hebben?
En deze schoenen limited edition enzom bij pickyourshoes 285 dollar ofzo, ik heb ze eerder ook nog veel duurder gezien.
Vergeleken met NL is het spotgoedkoop daar, maar heb je misschien wat linkjes naar bekende sneakerfora (behalve Lacebag, die heb ik alquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:30 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
PYS is over het algemeen duur, en de kans dat de douane je pakt is heel groot (schijnt). eBay en sneakerfora zijn goedkoper (en als gift versturen ed. kun je vaak onderling regelen)
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:36 schreef shiftsix het volgende:
wat is dat precies?
als gift versturen
word het dan niet naar een bedrijf verstuurd ofzo?
Ik weet niet hoe je kijkt op ebay, maar er stonden afgelopen tijd genoeg Wood Wood's op die legit waren. Anders vragen op superstardb.com of iemand misschien nog verkoopt. Welke maat heb je nodig dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar Ebay durf ik nietEn ik heb daar geloof ik ook geen echte gezien. Sowieso, die krengen zijn bijna nergens
oh, maar hoezo krijgt een cadeau dan geen invoertax?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:20 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
![]()
Dan vraag je aan de zender of hij er gift op wil schrijven. De douanier denk dan dat Jantjes tante in Amerika een verjaardagscadeau opstuurt naar Nederland; daar gaat hij natuurlijk geen invoertax op zetten.
Tegenwoordig heeft de douane er gewoon schijt aan (vaak).
Ik zag alleen hele goedkope en dus fake dacht ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:38 schreef irencus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je kijkt op ebay, maar er stonden afgelopen tijd genoeg Wood Wood's op die legit waren. Anders vragen op superstardb.com of iemand misschien nog verkoopt. Welke maat heb je nodig dan?
Met dat blauwquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:28 schreef EliseZwart het volgende:
Hoe herken je de Nederlander op vakantie:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ](die foto kwam trouwens als eerste op bij google image search!)
Ik heb het idee dat je nu dames- en herenmaten door elkaar haalt. Je had een schoen gepast, neem ik aan een damesmodel Adidas, je vroeg ws. om een 41, dan krijg je een dames-9 = 41 1/3. Die WoodWood dingen zijn een herenmodel, de 41 1/3 zat je goed, dus heb je van dat model een 8 nodig en die hebben ze nog.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb 41 maar bij Adidas wordt het 42.5 - 9
Nee, ik had mannen maat. Eerst 8.5 maar daar moest een halve maat bij dus wordt het 9 = 42.5quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je nu dames- en herenmaten door elkaar haalt. Je had een schoen gepast, neem ik aan een damesmodel Adidas, je vroeg ws. om een 41, dan krijg je een dames-9 = 41 1/3. Die WoodWood dingen zijn een herenmodel, de 41 1/3 zat je goed, dus heb je van dat model een 8 nodig en die hebben ze nog.
Dopequote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb even gekeken, mn K Swiss is W 9.5 - 41.5, nu ben ik de draad helemaal kwijt
Maar goed, genoeg over mijn voeten. Als iemand mijn P1 Wood Wood tegenkomt geef dan een keiharde gil![]()
maat 42 = uk 8 = us 8.5quote:Nee, ik had mannen maat. Eerst 8.5 maar daar moest een halve maat bij dus wordt het 9 = 42.5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |