hap haphapquote:Op maandag 7 juli 2008 17:31 schreef shiftsix het volgende:
die laatste zijn homegrowns, maar dan ehhm omgekeerd ofzo
[ afbeelding ]
Of voor die Albert Heijns... Beide Hyperstrike, 24 paar voor Friends & Family, 24 paar voor Nike.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:37 schreef seto het volgende:
200 euro is bij lange na niet genoeg voor die oranje Homegrowns sp0t.
ow en die andere?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:37 schreef seto het volgende:
200 euro is bij lange na niet genoeg voor die oranje Homegrowns sp0t.
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:43 schreef thaWarhead het volgende:
Vanochtend weer eens een telling gedaan, zit nu op 99 paar... Wat gaat de magische #100 worden? (stiekem weet ik het denk ik al)
Dat zijn die Albert Heijns, dus ook een Hyperstrike (48 paar) Mocht je ze op Marktplaats zien: Nep.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:43 schreef thaWarhead het volgende:
Vanochtend weer eens een telling gedaan, zit nu op 99 paar... Wat gaat de magische #100 worden? (stiekem weet ik het denk ik al)
Bisons?quote:Op maandag 7 juli 2008 18:45 schreef thaWarhead het volgende:
Geen UNKLEs, maar wel een pink box Dunk als het goed is. Collectiepic doe ik dan misschien wel, al past niet alles op 1 foto.
[..]
Dat zijn die Albert Heijns, dus ook een Hyperstrike (48 paar) Mocht je ze op Marktplaats zien: Nep.
respect.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:43 schreef thaWarhead het volgende:
Silver. Krijg ze voor minder dan retail, dus verwacht geen enorme jawdropper. Al werden ze tijdens de release wel flink gehyped.quote:
Hmm deze wil ik radenquote:Op maandag 7 juli 2008 19:38 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Silver. Krijg ze voor minder dan retail, dus verwacht geen enorme jawdropper. Al werden ze tijdens de release wel flink gehyped.
Slams had ie nog in zijn handen gehad en niet gekochtquote:Op maandag 7 juli 2008 20:52 schreef Fezie het volgende:
[..]
Hmm deze wil ik radenIk gok tussen slam city's en avengers.
Oh wacht... géén jawdropper... dan denk ik bandaids, boca's of cinco de mayo's.
Ik ben goedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef thaWarhead het volgende:
Ja man, ik ga Pigeon's voor minder dan retail kopen, je hebt me door.
Op ebay staan genoeg pigeon's voor minder dan retail..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef thaWarhead het volgende:
Ja man, ik ga Pigeon's voor minder dan retail kopen, je hebt me door.
Ik denk Warhead aan de post van SHOOTO te zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:25 schreef refused. het volgende:
Wie heeft er hier quasimoto samples?
* tha_dark wijst naar Ian en roept: Meeloper!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:45 schreef Ian_Curtis het volgende:
Nee gaat meer om meespiekende collegae @ werk, dat ik in principe om het half jaar een nieuw account neem is meer uit voorzorg, een bijkomende reden.
En als ik dat hier niet vermeld dan komen er weer haters die zeggen dat Ian te snel een grote mond heeft in het sneaker-topic
Jep, die ga ik waarschijnlijk daar halen. Moet alleen even wachten tot er weer geld staat op mijn rekening..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:50 schreef Ian_Curtis het volgende:
^^
Had jij nou nog voor die ATC2 gecheckt @ mainsource? Je hebt toch US8,5? Daar verkopen ze UK 7,5 namelijk.
Nike levert gewoon kut kwaliteit, kijk maar naar Spruce 90s bah. (Stabs zijn legit btw, moest je nog wat betalen?)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoort dit zo of niet?
Ze komen van Sneakerhead.com
klik voor groot
[ afbeelding ]
klik voor groot
[ afbeelding ]
Wivah: (oude foto)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:11 schreef DubzOne het volgende:
Vind die 'Sweden' dunks wel erg tof eigenlijk...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |