Op ebay staan genoeg pigeon's voor minder dan retail..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef thaWarhead het volgende:
Ja man, ik ga Pigeon's voor minder dan retail kopen, je hebt me door.
Ik denk Warhead aan de post van SHOOTO te zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:25 schreef refused. het volgende:
Wie heeft er hier quasimoto samples?
* tha_dark wijst naar Ian en roept: Meeloper!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:45 schreef Ian_Curtis het volgende:
Nee gaat meer om meespiekende collegae @ werk, dat ik in principe om het half jaar een nieuw account neem is meer uit voorzorg, een bijkomende reden.
En als ik dat hier niet vermeld dan komen er weer haters die zeggen dat Ian te snel een grote mond heeft in het sneaker-topic
Jep, die ga ik waarschijnlijk daar halen. Moet alleen even wachten tot er weer geld staat op mijn rekening..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:50 schreef Ian_Curtis het volgende:
^^
Had jij nou nog voor die ATC2 gecheckt @ mainsource? Je hebt toch US8,5? Daar verkopen ze UK 7,5 namelijk.
Nike levert gewoon kut kwaliteit, kijk maar naar Spruce 90s bah. (Stabs zijn legit btw, moest je nog wat betalen?)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoort dit zo of niet?
Ze komen van Sneakerhead.com
klik voor groot
[ afbeelding ]
klik voor groot
[ afbeelding ]
Wivah: (oude foto)quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:11 schreef DubzOne het volgende:
Vind die 'Sweden' dunks wel erg tof eigenlijk...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |