quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:54 schreef Queen_Bee het volgende:Ik heb even gekeken, mn K Swiss is W 9.5 - 41.5, nu ben ik de draad helemaal kwijt

Maar goed, genoeg over mijn voeten. Als iemand mijn P1 Wood Wood tegenkomt geef dan een keiharde gil
Welk model heb je dan gepast? Adidas heeft ook gewoon vrouwen maten en staat er dan gewoon bij. Is gewoon een mannen model geweest. Ik denk dat jullie een beetje aan het focken zijn met us en uk maten. en us voor uk hebben verward.
quote:
Nee, ik had mannen maat. Eerst 8.5 maar daar moest een halve maat bij dus wordt het 9 = 42.5
maat 42 = uk 8 = us 8.5
maat 42.5 = uk 8.5 = us 9
maat 43 = uk 9 = us 9.5
niks vrouwen maten dus, maar gewoon een verwarring met us en uk maten.
Ik weet niet welke adidas model je hebt aangepast, maar ga niet voor de SS I of II om je maat te meten. Toebox verschilt per schoen en geeft geen goed beeld welke maat je hebt. Daarnaast zijn er ook nog vintage modellen. Nu zijn meeste schoenen gewoon focked up en verschillen nog al qua maat.
Ik denk dat de adidas shop in Amsterdam wel een paar Munchens of trimm trabs of foreshills. had staan. Met een beetje geluk krijgt de gare adidas shop in amsterdam ook de nieuwe reissues of de adicolors lo. Perfect om je maat op te meten.
Snap je er nog geen kut van moet je het ff zeggen.