originele SB laces wordt lastig, misschien kan iemand je ophooken met een setje? Welke kleur zoek je?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:22 schreef st0fzuiger het volgende:
Weet iemand of je sb laces ergens in een nederlandse winkel kan kopen?
witquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
originele SB laces wordt lastig, misschien kan iemand je ophooken met een setje? Welke kleur zoek je?
die heb ik niet (meer), zijn allemaal in gebruik. Fullylaced heeft wel paypal of je koopt Slimmies van mr. Lacy. Alleen zijn ze tering lang en minder breed.quote:
ja, Teije weet er alles van.quote:
Darioquote:
haha dat ook ja. het wil ook helpen dat ie bij mij op school zat. maar thanks yo, nogmaalsquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:40 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
meet Warhead, internet celeb.
btw, Opperbest heeft nog Piet SBs
dat is gewoon retail prijs, dus imo niet veel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:36 schreef marp0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze best sexy![]()
Alleen de prijs, dat vind ik te veel.
120 euro heb ik gehoord?
de meest lelijke schoen op aardequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:13 schreef ruffian het volgende:
[ afbeelding ]
door de lelijkheid is die ultra phat!
Wel al uitverkocht....
Past goed bij deze dansvloerquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:13 schreef ruffian het volgende:
[ afbeelding ]
door de lelijkheid is die ultra phat!
Wel al uitverkocht....
zelfs dan vloekt ie nogquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Past goed bij deze dansvloer
[ afbeelding ]
Nee hoor, smaak kan geen onderschatting zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:44 schreef thaWarhead het volgende:
Dan onderschat je die Footpatrols echt ontzettend.
wat een kutpost zegquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:49 schreef shiftsix het volgende:
ik hoop echt op een rerelease van avengers of een nieuwe versie ofzo
ja, alleen 2dehandsequote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
wat een kutpost zeg![]()
alsof Avengers zo moeilijk te krijgen zijn
hehe, SBTGs zijn sweetquote:
mwah, Avengers lagen nog gewoon bij Lockwood voor 110 maar dat was een jaar geleden (of twee)..maar wachten op een re-release op een Nike SB Dunk, dan kan je lang wachten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:46 schreef shiftsix het volgende:
[..]
ja, alleen 2dehandse
en dan nog maar 4 bij ebay die niet mijn maat zijn
ze zijn sowieso allemaal in de winkels uitverkocht dus ik weet niet wat je zeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |