eBay auction kreeg ik van bos, mailtje gestuurd, $100 overgemaakt en wachten maarquote:
flikker op met je bapesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:34 schreef Teije het volgende:
Shooto blijf eens van die AF1's af, Bapes zijn 10x zo hard.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:21 schreef sjimz het volgende:
De Zweden Blazers komen 10 keer zo hard!
uh, ja? Je kan ze toch reserveren?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:16 schreef Aschkael het volgende:
Brengt Adidas zo nog een keer uit ?
De volgende aanwinst:
wit of de standaard oranje veters.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:21 schreef TheAmazingDrup het volgende:
Jullie zijn kenners zeggen ze. Ik kan niet kiezen welke kleur veters hier in horen.
[ afbeelding ]
Purple Pigeons kan je nog wel rond de 100 euro op ebay vinden. Pigeons daarentegen, no way gose.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:21 schreef PinPine het volgende:
Dus voor zo'n 100 dollar is het mogelijk om een paar "ECHTE" purple pigeons te krijgen?
betalen waarvoor?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:54 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Nike levert gewoon kut kwaliteit, kijk maar naar Spruce 90s bah. (Stabs zijn legit btw, moest je nog wat betalen?)
binnenkort komt de postbode langs met deze paar schoenen![]()
[ afbeelding ]
uiteraard in nieuwstaat en uit '01
ebay of gewoon wat winkels in Nederland, weet niet waar je ergens woont.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:02 schreef djnospinzone het volgende:
Weet iemand waar ik de Nike Dunk Low SB Mondriaan nog ergens vandaan kan halen? Deze dus:
[ afbeelding ]
zag ze in mijn maat op marktplaats, maar die heeft de verkoper al weggegeven aan z'n broertje
in de buurt van amsterdam, baas. toevallig suggesties qua winkels? ebay vind ik niets.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
ebay of gewoon wat winkels in Nederland, weet niet waar je ergens woont.
ben-g of tom's in Amsterdam.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:11 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
in de buurt van amsterdam, baas. toevallig suggesties qua winkels? ebay vind ik niets.
dat waren de mijne:Pquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:02 schreef djnospinzone het volgende:
Weet iemand waar ik de Nike Dunk Low SB Mondriaan nog ergens vandaan kan halen? Deze dus:
[ afbeelding ]
zag ze in mijn maat op marktplaats, maar die heeft de verkoper al weggegeven aan z'n broertje
Haha ok.. echt minder man, wil ze echt graag hebben. Desnoods importeer ik ze wel uit de US, maar ik zie niet zo snel mijn maat staan op ebayquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:28 schreef TM-R het volgende:
[..]
dat waren de mijne:P
anyway Ben-G heeft ze niet meer.
was er vorige week en toen was alles weg
Maarten!! should have known dat je in dit topic zou op duiken hahahaquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:59 schreef thaWarhead het volgende:
Supervet in Utrecht heeft ze waarschijnlijk nog wel. Of wat andere skateshops. ff op Nikeskateboarding.com kijken bij de dealer locator en dan alles afbellen.
check forums als lacebag,quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:57 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Haha ok.. echt minder man, wil ze echt graag hebben. Desnoods importeer ik ze wel uit de US, maar ik zie niet zo snel mijn maat staan op ebay
Wie benne gij dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:00 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Maarten!! should have known dat je in dit topic zou op duiken hahaha
In amsterdam zit een fred perry winkel. Misschien daar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
[img]http://www.shoes.com/ProductImages/Shoes_iAEC1047485.jpg[img]
Waar zijn deze te koop in NL? Iemand enig idee?
meet Warhead, internet celeb.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:00 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Maarten!! should have known dat je in dit topic zou op duiken hahaha
In Den Haag proberen, bij UK Fashion en anders kunnen ze deze schoenen misschien bestellen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
[img]http://www.shoes.com/ProductImages/Shoes_iAEC1047485.jpg[img]
Waar zijn deze te koop in NL? Iemand enig idee?
wanneer kunnen we een collectie pic verwachttenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef thaWarhead het volgende:
Nee man, ben ff blut voor de rest van de maand. Of er moet morgen iets heeeel tofs bij de Concrete sale liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |