Nee helemaal niet, lijken ook niet geverfd. Die neon's cracken wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:39 schreef sjeppert het volgende:
nice mbargo
cracken deze ook zo als een malle?
lagen die er ook joh? Je hebt vast Cloud gezien van Lacebag, want die moest namelijk werken hehequote:Op zondag 13 juli 2008 02:14 schreef Huppelei het volgende:
[ afbeelding ]
Gehaald @ concrete super sale. Dacht dat ik ook mensen van lacebag en deze topicreeks zag?
Ja ze lagen er zondag op de kassa. In 8.5 en 12. Eigenlijk heb ik 11 maar vond ze wel erg nice voor 50 euro en die 12 zat ook wel goed.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
lagen die er ook joh? Je hebt vast Cloud gezien van Lacebag, want die moest namelijk werken hehe
Da's toch eigenlijk wel een beetje treurig. Come on. VOCHT!quote:Op zondag 13 juli 2008 15:32 schreef vejay het volgende:
Bij iemand anders waren de kleuren al doorgelopen toen er vocht op kwam, dus ik zou het niet proberen.
ik kon niet, moest werken die dag.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:50 schreef Teije het volgende:
Waarom was je er donderdag niet, SHOOTO? Dacht ik eindelijk eens een SHOOTO-wivah te krijgen, is hij er niet! potverdriedubbeltjes nog aan toe.![]()
En TM-R je hebt niet veel gemist, de infra's waren de eerste dag al weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |