Nopequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:08 schreef seto het volgende:
Nog steeds geen mailtje terug van Crooked Tongues sjimz
Thanx... moest wat terugdoen na die NB-spree van jou latelyquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
@refused:
kenker wat een harde pickups!!
deze is echt wel dik zo. Nice. Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:21 schreef refused. het volgende:
[..]
Thanx... moest wat terugdoen na die NB-spree van jou lately
WIVAH:
[ afbeelding ]
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:57 schreef Love Mae King het volgende:
on topic tvp
Ik ben dus op zoek naar die hoge grijze, wollen Nikes met paarse accenten/swoosh. Beetje het model van de Nike Mavrk. Kent iemand die?
Hmz, nee, ze zijn echt van "wol", ja klinkt een beetje raar, maar het lijkt alsof ze van vloerbedekking gemaakt zijn, en het paars is echt diep paars. (voel me een beetje een n00b met deze beschrijving tussen al het jargon hehe...quote:
lacebag.nlquote:
het is al bevestigd, de '08 Infrared samples zijn al gespotquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:43 schreef Placenta het volgende:
* Placenta hoopt echt dat die rerelease van die infra's gaan komen
quote:
Dat vind ik echt een lelijke SBquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:39 schreef Digital-Love het volgende:
Eindelijk de 720s binnen
Je kunt zelf Ebayen neem ik aan? In New York ligt ie sowieso niet en in NL zijn geen Supreme dealers. Verder mag Supreme niet online verkocht worden, behalve door Supreme zelf maar die hebben deze niet meer en shippen sowieso niet buiten de States.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:01 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nog steeds opzoek naar deze Supreme x New Era
Lijkt zo. Of ik vertrap ze of een dubbele knoop. Ik zal morgen een zij aanzicht pic maken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:42 schreef vejay het volgende:
En je lacejob is kut en ze smeken om lucht.
Te koop in Amsterdam?quote:
Die infra's ga ik ook wel scoren,quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
het is al bevestigd, de '08 Infrared samples zijn al gespot
[..]
Die krijg ik vandaag DS binnen voor 30 euro shipped, groen, zwart, wit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:51 schreef navigator het volgende:
[..]
Te koop in Amsterdam?
Ik hoop nog steeds dat die crosstrainers uit 1993 nog eens opnieuw uitgebracht worden, die waren echt geil.
ebay?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:10 schreef navigator het volgende:
Ik heb nu over de witte met grijs en paars, air in de hiel rondom en de wit met blauw en blacklight geel boven het air gedeelte..
Maar wtf 30 euro? Die waren 320 keiharde guldens destijds!! Link naar de website svp...
Al gekeken, kan ze niet vinden.quote:
ebay is relaxed om goedkoop heat op de kop te tikken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:45 schreef navigator het volgende:
[..]
Al gekeken, kan ze niet vinden.
Ik vind Ebay ook kut, maar dat terzijde
Via forum, heb je geen plaatje van welke je bedoelt?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:10 schreef navigator het volgende:
Ik heb nu over de witte met grijs en paars, air in de hiel rondom en de wit met blauw en blacklight geel boven het air gedeelte..
Maar wtf 30 euro? Die waren 320 keiharde guldens destijds!! Link naar de website svp...
I know, maar ben die AF1 misgelopen laatst.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:55 schreef sjimz het volgende:
Die Air Max safari is echt cheap vergeleken met eerdere versies.
Nope, en spijt als haren op mijn hoofd dat ik ze ooit heb weggeflikkerdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:58 schreef refused. het volgende:
[..]
Via forum, heb je geen plaatje van welke je bedoelt?
Nee, ze zijn nog niet eens verzonden omdat ze moeilijk deden dat de Credit Card op naam van mijn vrouw staat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:54 schreef refused. het volgende:
Je blackbeards nog niet binnen?
vind ik juist zo vet hehequote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:11 schreef refused. het volgende:
Harde schoen, harde cw alleen jammer van de vintage.
waar heb je ze gehaald? Blijft het jammer vinden dat Nike, een vintage look aan alle college dunks hebben geplakt. Enfin, the hunt goes on..alhoewel ik nooit een Clover High in 10/10.5 zie op ebay etc..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:07 schreef Love Mae King het volgende:
Net binnen:Heb ik niet voor niks mn wit/groene tshirtje meegenomen voor het weekend, hehe
[ afbeelding ]
Die Shooto bedoelt moet je aan terwijl je loopt, die van Nike zijn alleen nuttig voor opslag.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:08 schreef shiftsix het volgende:
bedoel je wat er standaard in zit? bij de meeste nike schoenen
Hou er niet van als ze los zitten,quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:10 schreef thaWarhead het volgende:
Serieus? Die kleur bij het vetergedeelte is past er echt niet bij, komt in de rest van de schoen ook niet terug.
[..]
Die Shooto bedoelt moet je aan terwijl je loopt, die van Nike zijn alleen nuttig voor opslag.
En die Mondriaans mogen wel wat minder strak geveterd worden.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:05 schreef sjimz het volgende:
En ik ben niet de enige met dit probleem.
Ik deel de smart met seto
Als ik jou was, zou ik blijven mailen. Ze kunnen je niet blijven negeren. Ik zag dat ze ook een faxnummer hebben, dus als ik jou was zou ik ze ook flink faxen. Werkt vaak beter.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nog niet eens verzonden omdat ze moeilijk deden dat de Credit Card op naam van mijn vrouw staat.
Nu heb ik ze eerst een mailtje gestuurd of ik de order kon cancelen en hem onder de naam van mijn vrouw ko bestellen.
Daar heb ik geen reply op gehad.
Daarna heb ik mijn vrouw een aangetekende brief met wat gegevens laten versturen en dat middels een mailtje laten weten maar nog steeds 0% respons.
hmm salequote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:24 schreef Biogarde het volgende:
Tip: Foot Locker heeft de Air Max 1 'Friendly Football' in de sale![]()
Zal wel per vestiging verschillen. Utrecht had de bruin/paarse o.a..
6 tientjes.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
als beloofd:
[ link | afbeelding ]
Tering vette schoenen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:21 schreef refused. het volgende:
[..]
Thanx... moest wat terugdoen na die NB-spree van jou lately
WIVAH:
[ afbeelding ]
Dat er nog wat te maken is van die kut kleuren bij nike ID!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:29 schreef Biogarde het volgende:
Bomvol inspiratie die Bio
Ik vind ze netjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat de enigste redelijke mooie combi die je kan maken:-P.quote:
Hé!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:40 schreef vejay het volgende:
Ik vind ze afzichtelijk, maar hé.
Probeer jij maar een betere cw te maken met die klote AM1 Nike IDquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:40 schreef vejay het volgende:
Ik vind ze afzichtelijk, maar hé.
Ik had ze VNDS voor 90 euro.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:49 schreef vejay het volgende:
Wat is trouwens een normale prijs voor die Azures? Heb een paartje op het oog, één keer gedragen, ongeveer 155 euro...
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:35 schreef vejay het volgende:
Hmm, dan wacht ik maar even af of die hem nog een keer op eBay gooit nadat (hopelijk) niemand hem heeft gekocht. Thanks.
En heeft iemand misschien een telefoonnummer van Deluxe MIddelburg?! Email reageren die boeren ook al niet op en de site is nog steeds offline.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:26 schreef TM-R het volgende:
Mijn collectie is aardig gegroeid sinds ik in maart begon
Roermond heeft nog wel taxi's liggen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:04 schreef Digital-Love het volgende:
Weet iemand of Roermond nog Taxi's heeft voor 50 euro en maat 9 of 9/5 er nog is?
wat ik alleen niet snap aan die taxi's zijn die zwarte vlakkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:04 schreef Digital-Love het volgende:
Weet iemand of Roermond nog Taxi's heeft voor 50 euro en maat 9 of 9/5 er nog is?
Ik kan ze wel voor je bestellen, zie het LB caliroots topic.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:33 schreef TM-R het volgende:
Kut!
Me mams heeft alle 2 de visa kaarten mee genomen:(!
Daar gaan me cheap safari's
Die staat er al gewoon hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:39 schreef vejay het volgende:
Is er op dat caliroots ergens een optie om de currency te veranderen naar ¤? Kijkt wat makkelijker..
NYC has been good to ya?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:18 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Alife Rivington Club Saucony's en Vans KCDC Neck Face Chukka lows.
Ja even kijken wat ik doe dus. Zelf halen lijkt me opzich wel vermakelijk en zo heel veel duurder ben je dan niet eens uit + je kan nog andere vette shit halen natuurlijk en genieten van die eckte eckte Londense hot chocolatequote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:20 schreef TM-R het volgende:
Ik heb die AM90 JD voor 160 ¤ shipped gehaald.
retail zal daar zelfdezijn neem ik aan?
Dus 15 shipping en 15 voor hem vind ik wel redelijk,
Was ook van Ebay.
kijk anders ff op LB, daar is een topic over die lights.
miss weet iemand een adres.
heb ff geen link, zit op me ipod
1x in londen geweest maar geen hot chocoate:pquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:29 schreef vejay het volgende:
[..]
Ja even kijken wat ik doe dus. Zelf halen lijkt me opzich wel vermakelijk en zo heel veel duurder ben je dan niet eens uit + je kan nog andere vette shit halen natuurlijk en genieten van die eckte eckte Londense hot chocolate.
40 eu is niet verkeerd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:54 schreef thaWarhead het volgende:
20 euro met RyanAir. Als je een koffer mee wilt nemen moet je wat bijbetalen. Van Stansted naar het centrum betaal je zo'n 20 euro met de bus (retour) Al met al geen dure onderneming.
10.5 was alles dat ze nog hadden helaas. Maar ze waren niet zo in trek daar, als het geen Nike is gaat het niet zo hard (net als hier vaak)quote:
In een kussensloop in de wasmachine?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:42 schreef Red_Cat het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn Dunks kan wassen?
lelijke cwquote:Op zondag 29 juni 2008 11:38 schreef DJO. het volgende:
Deze heb ik vorige maand gekocht, waren toen net vers binnengekomen @ Woei.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:41 schreef tha_dark het volgende:
Noob vraag: Zijn eigenlijk bij alle Nike modellen de maten hetzelfde? Dus als je bij trainers maart 9 hebt geldt dat dan ook voor bijvoorbeeld AF1's of Dunks?
Waarheid.quote:
Ik ben ook maar 1.72 kleinquote:Op zondag 29 juni 2008 14:49 schreef Biogarde het volgende:
Kleine voetjes men![]()
Ik varieer van 11 naar 12![]()
Ik betaal wegenbelasting![]()
Omdat elk model een andere vorm heeft;-)quote:Op zondag 29 juni 2008 14:52 schreef tha_dark het volgende:
Waarom kan Nike ze niet gewoon allemaal hetzelfde maken kwa grootte
Nu moet ik eerst al die modellen gaan passen voordat ik ze op internet kan bestellen,,
Ik 20 cm langerquote:
Of je vraagt op fora of een schoen groter of kleiner valt dan een model dat jij in bezit hebt.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:52 schreef tha_dark het volgende:
Waarom kan Nike ze niet gewoon allemaal hetzelfde maken kwa grootte
Nu moet ik eerst al die modellen gaan passen voordat ik ze op internet kan bestellen,,
Als hij slim is past hij ze gewoon.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:07 schreef vejay het volgende:
[..]
Of je vraagt op fora of een schoen groter of kleiner valt dan een model dat jij in bezit hebt.
Ben eergister weer teruggekomen in Nederland dus ga komende week is even langs in ehv om te kijken wat er nu allemaal zit voor winkelsquote:Op zondag 29 juni 2008 15:11 schreef TM-R het volgende:
[..]
Als hij slim is past hij ze gewoon.
Weet je het zeker en kan je nog voelen hoe het model zit ook.
zo een probleem moet passen toch niet zijn
T-Shuquote:Op zondag 29 juni 2008 15:14 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ben eergister weer teruggekomen in Nederland dus ga komende week is even langs in ehv om te kijken wat er nu allemaal zit voor winkels
Ja ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ik daar zeker ff binnen moet lopen. Ik kende die shop nog niet, vraag me af of die er een jaar geleden al zat?quote:
nee die van hun zijn niet nepquote:Op zondag 29 juni 2008 15:34 schreef Phrits het volgende:
En hoe zit het met Sneakerhead, zijn die ook nep?
Heb daar wel paar leuke gezien voor goeie prijsjes, maar als ze nep zijn dan hoeft 't niet van mij.
Ja het is echt erg, hoop dat ze droog zijn als ik er mee terug moet vliegen. Heb gelukkig nog een nieuw paartje thuisliggen.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:33 schreef Maxxieh het volgende:
Warhead, je hebt nu echt gruwelijke beaters erbij.. Die bamboo's zien er echt verlept uit!
Die saucony's zijn zeker dope. Wel een stoer tripje naar NY volgens mij. Gewoon in je eentje doen wat je wil doen en kopen wat je wilt kopen. Relaxed hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:18 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
hoop het ook voor je..quote:Op zondag 29 juni 2008 15:51 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ja het is echt erg, hoop dat ze droog zijn als ik er mee terug moet vliegen. Heb gelukkig nog een nieuw paartje thuisliggen.
Dat kan verder geen kwaad?quote:Op zondag 29 juni 2008 14:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In een kussensloop in de wasmachine?
Nee, gewoon schrobben met zeep en bij voorkeur een tandenborstel.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:12 schreef Red_Cat het volgende:
Ja alleen leerDus geld het dan nog steeds om ze in de wasmachine te gooien met een kussensloop eromheen?
Ja en de binnenkant dan? Dat is het grootste probleem namelijkquote:Op zondag 29 juni 2008 18:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, gewoon schrobben met zeep en bij voorkeur een tandenborstel.
Zo'n swifferdoekje en dat een beetje vochtig maken.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja en de binnenkant dan? Dat is het grootste probleem namelijkZweetpoten enzow...
![]()
Serieus??quote:Op zondag 29 juni 2008 18:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo'n swifferdoekje en dat een beetje vochtig maken.
Ja, of citroensap erin spuiten en dat 2 dagen laten intrekken.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:37 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Serieus??
Ook als diegene hele erge zweetpoten heeft? Helpt dat?
Ok thanx !quote:Op zondag 29 juni 2008 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, of citroensap erin spuiten en dat 2 dagen laten intrekken.
Wat is die Dunkxchange nou precies? Een soort ruilbeurs voor Dunks?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:51 schreef thaWarhead het volgende:
Deze net bij de Dunkxchange gehaald. Veel tof spul daar maar nauwelijks iets in mn maat.
[ afbeelding ]
En mn Trainers zijn nog steeds nat...
www.ryanair.com -> eindhoven - london landstedquote:Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef TM-R het volgende:
Vejay.
ik zit ff te zoeken op intermet naar een retour londen voor 2 personen.
maar de totaalprijs word steeds 200 euro:S
Je moet ook zo vroeg mogelijk boeken. Anders wordt het alleen maar duurder.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef TM-R het volgende:
Vejay.
Jammer, haat het als mensen 2 verschillende schoenen aan hebbenquote:Op zondag 29 juni 2008 22:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is dezelfde als de bovensteOftewel, je kijkt naar 1 paar What the dunks.
Je zal deze ook niet snel legit bij iemand aantreffen hoor.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:55 schreef TM-R het volgende:
[..]
Jammer, haat het als mensen 2 verschillende schoenen aan hebben
Zag de prijs staan:|quote:Op zondag 29 juni 2008 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zal deze ook niet snel legit bij iemand aantreffen hoor.
De schoen met het beste van iedere sb dunk!quote:Op zondag 29 juni 2008 23:11 schreef TM-R het volgende:
[..]
Zag de prijs staan:|
Kut prijs voor kut schoenen.
Maar het beste van alles wil niet zeggen dat het het beste wordquote:Op zondag 29 juni 2008 23:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
De schoen met het beste van iedere sb dunk!
Sorry voor m'n opdringerigheid maar niemand die hier iets van kent of over weet?quote:Op zondag 29 juni 2008 21:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik koop er denk ik wat bij sneakerhead.
Rest mij nog de vraag of er iemand is die weet of er nog ergens Nike air triax te koop zijn
En dan wel de volgende alleen dan in blauw/oranje
[ afbeelding ]
En wat is er met London want daar ga ik mischien heenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef TM-R het volgende:
Vejay.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:22 schreef shiftsix het volgende:
[..]
wat ik alleen niet snap aan die taxi's zijn die zwarte vlakken
Niks, wilder weten hoe je er het geodkoopst komtquote:Op maandag 30 juni 2008 00:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sorry voor m'n opdringerigheid maar niemand die hier iets van kent of over weet?
[..]
En wat is er met London want daar ga ik mischien heen
Damn die Saucony´s, ik wil ze!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:18 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
ooooooooquote:Op maandag 30 juni 2008 10:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check de handvatten
quote:Hi ******** ************,
the bank hasn't responded to our requests for an authorisation on the order,
if you're able to make your order again using paypal we could send the shoes off today,
thanks,
Shakura
Je geeft me net op LB link voor AM1's op main-soirce.:pquote:Op maandag 30 juni 2008 16:14 schreef vejay het volgende:
Heb die hele bestelling maar gecancelt vind 't even goed geweest met die winkel.
Heb ze wel op Sneakerheads voorbij zien komen, is eigenlijk niet echt europeesquote:Op maandag 30 juni 2008 16:29 schreef ZariuM het volgende:
Iemand een idee waar ik deze Dunk High's kan bestellen in Europa?![]()
[ afbeelding ]
super dunks![]()
Achzo, dacht dat het iets met de schoen zelf had te makenquote:Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef Govinda het volgende:
[..]
Nice PS3!![]()
WIVAH = wat ik vandaag aan heb (had)
Zeer nice!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:01 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
pickup+wivah rechts whehehehehehe
Heb je een zakje veters over toevallig?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:01 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker, ik heb vandaag ook een paartje gescoort. Chalks en die lelijke mids waren gewoon duurder dan de (premium) taxi's, altijd mooi als het personeel niet weet wat ze verkopen.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:44 schreef koston het volgende:
WIVAH:
[ afbeelding ]
Voor 50 euro ben ik er toch best tevreden mee
Filiaal/hoofdkantoor dan, whatever.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:27 schreef thaWarhead het volgende:
Personeel bepaald die prijzen niet hoor.
waarde x 1,17 = Aquote:Op maandag 30 juni 2008 21:52 schreef ZariuM het volgende:
Wie weet trouwens wat de kosten zijn als je sneakers gepikt worden bij de douane? Invoerkosten dus en dan vanuit Amerika..
Fuck, heb je die veters gewoon gejat? Daar heb ik ook nog aan zitten denkenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:01 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
op 1 juli?quote:
Thanx, dan wacht ik nog ff met de parra 95 bestellen @ cali.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
We houden jullie hier iig op de hoogte.
Dat limited edtiion is echt een groot nadeel van NB schoenen. Zo overdreven.quote:
Die zijn niet zo limited edition hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:24 schreef refused. het volgende:
[..]
Dat limited edtiion is echt een groot nadeel van NB schoenen. Zo overdreven.
Nee dat bedoel ik ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die zijn niet zo limited edition hoor.
die zijn van rein de vosquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:26 schreef refused. het volgende:
Hoeveel was je kwijt voor die rayguns, Teije?
Oh ja die had er een paar liggen, helaas niet in 9,5.quote:
Ja wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:53 schreef refused. het volgende:
Groot gelijk sjimz... zo vet zijn die schoenen toch niet....
Niet van mijns.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:26 schreef refused. het volgende:
Hoeveel was je kwijt voor die rayguns, Teije?
Die wilde ik vandaag ook aandoen maar besloot toch maar mijn Dunk High Brazil aan te doen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die wilde ik vandaag ook aandoen maar besloot toch maar mijn Dunk High Brazil aan te doen.
Heb je die ook van ebay gecopped?
Wat heb je er voor moeten betalen dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee.
Op de baai kosten ze helemaal niks meer![]()
5 tientjes.quote:
Wat een rare verhoudingen, alsof de enkel van een volwassen vent in een kinderschoentje zitquote:
Welke zijn dat?quote:
Die zijn nice! Waaromquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:49 schreef SHOOOTO het volgende:
^niks mis met die schoenen, als jij ze maar dope vindt.
Newarks zijn de Lights, wel ok. Zou eerder voor deze Light gaan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |