Ik kan ze wel voor je bestellen, zie het LB caliroots topic.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:33 schreef TM-R het volgende:
Kut!
Me mams heeft alle 2 de visa kaarten mee genomen:(!
Daar gaan me cheap safari's
Die staat er al gewoon hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:39 schreef vejay het volgende:
Is er op dat caliroots ergens een optie om de currency te veranderen naar ¤? Kijkt wat makkelijker..
NYC has been good to ya?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:18 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Alife Rivington Club Saucony's en Vans KCDC Neck Face Chukka lows.
Ja even kijken wat ik doe dus. Zelf halen lijkt me opzich wel vermakelijk en zo heel veel duurder ben je dan niet eens uit + je kan nog andere vette shit halen natuurlijk en genieten van die eckte eckte Londense hot chocolatequote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:20 schreef TM-R het volgende:
Ik heb die AM90 JD voor 160 ¤ shipped gehaald.
retail zal daar zelfdezijn neem ik aan?
Dus 15 shipping en 15 voor hem vind ik wel redelijk,
Was ook van Ebay.
kijk anders ff op LB, daar is een topic over die lights.
miss weet iemand een adres.
heb ff geen link, zit op me ipod
1x in londen geweest maar geen hot chocoate:pquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:29 schreef vejay het volgende:
[..]
Ja even kijken wat ik doe dus. Zelf halen lijkt me opzich wel vermakelijk en zo heel veel duurder ben je dan niet eens uit + je kan nog andere vette shit halen natuurlijk en genieten van die eckte eckte Londense hot chocolate.
40 eu is niet verkeerd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:54 schreef thaWarhead het volgende:
20 euro met RyanAir. Als je een koffer mee wilt nemen moet je wat bijbetalen. Van Stansted naar het centrum betaal je zo'n 20 euro met de bus (retour) Al met al geen dure onderneming.
10.5 was alles dat ze nog hadden helaas. Maar ze waren niet zo in trek daar, als het geen Nike is gaat het niet zo hard (net als hier vaak)quote:
In een kussensloop in de wasmachine?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:42 schreef Red_Cat het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn Dunks kan wassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |