lelijke cwquote:Op zondag 29 juni 2008 11:38 schreef DJO. het volgende:
Deze heb ik vorige maand gekocht, waren toen net vers binnengekomen @ Woei.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:41 schreef tha_dark het volgende:
Noob vraag: Zijn eigenlijk bij alle Nike modellen de maten hetzelfde? Dus als je bij trainers maart 9 hebt geldt dat dan ook voor bijvoorbeeld AF1's of Dunks?
Waarheid.quote:
Ik ben ook maar 1.72 kleinquote:Op zondag 29 juni 2008 14:49 schreef Biogarde het volgende:
Kleine voetjes men![]()
Ik varieer van 11 naar 12![]()
Ik betaal wegenbelasting![]()
Omdat elk model een andere vorm heeft;-)quote:Op zondag 29 juni 2008 14:52 schreef tha_dark het volgende:
Waarom kan Nike ze niet gewoon allemaal hetzelfde maken kwa grootte
Nu moet ik eerst al die modellen gaan passen voordat ik ze op internet kan bestellen,,
Ik 20 cm langerquote:
Of je vraagt op fora of een schoen groter of kleiner valt dan een model dat jij in bezit hebt.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:52 schreef tha_dark het volgende:
Waarom kan Nike ze niet gewoon allemaal hetzelfde maken kwa grootte
Nu moet ik eerst al die modellen gaan passen voordat ik ze op internet kan bestellen,,
Als hij slim is past hij ze gewoon.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:07 schreef vejay het volgende:
[..]
Of je vraagt op fora of een schoen groter of kleiner valt dan een model dat jij in bezit hebt.
Ben eergister weer teruggekomen in Nederland dus ga komende week is even langs in ehv om te kijken wat er nu allemaal zit voor winkelsquote:Op zondag 29 juni 2008 15:11 schreef TM-R het volgende:
[..]
Als hij slim is past hij ze gewoon.
Weet je het zeker en kan je nog voelen hoe het model zit ook.
zo een probleem moet passen toch niet zijn
T-Shuquote:Op zondag 29 juni 2008 15:14 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ben eergister weer teruggekomen in Nederland dus ga komende week is even langs in ehv om te kijken wat er nu allemaal zit voor winkels
Ja ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ik daar zeker ff binnen moet lopen. Ik kende die shop nog niet, vraag me af of die er een jaar geleden al zat?quote:
nee die van hun zijn niet nepquote:Op zondag 29 juni 2008 15:34 schreef Phrits het volgende:
En hoe zit het met Sneakerhead, zijn die ook nep?
Heb daar wel paar leuke gezien voor goeie prijsjes, maar als ze nep zijn dan hoeft 't niet van mij.
Ja het is echt erg, hoop dat ze droog zijn als ik er mee terug moet vliegen. Heb gelukkig nog een nieuw paartje thuisliggen.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:33 schreef Maxxieh het volgende:
Warhead, je hebt nu echt gruwelijke beaters erbij.. Die bamboo's zien er echt verlept uit!
Die saucony's zijn zeker dope. Wel een stoer tripje naar NY volgens mij. Gewoon in je eentje doen wat je wil doen en kopen wat je wilt kopen. Relaxed hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:18 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Alife Rivington Club Saucony's en Vans KCDC Neck Face Chukka lows.
hoop het ook voor je..quote:Op zondag 29 juni 2008 15:51 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ja het is echt erg, hoop dat ze droog zijn als ik er mee terug moet vliegen. Heb gelukkig nog een nieuw paartje thuisliggen.
Dat kan verder geen kwaad?quote:Op zondag 29 juni 2008 14:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In een kussensloop in de wasmachine?
Nee, gewoon schrobben met zeep en bij voorkeur een tandenborstel.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:12 schreef Red_Cat het volgende:
Ja alleen leerDus geld het dan nog steeds om ze in de wasmachine te gooien met een kussensloop eromheen?
Ja en de binnenkant dan? Dat is het grootste probleem namelijkquote:Op zondag 29 juni 2008 18:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, gewoon schrobben met zeep en bij voorkeur een tandenborstel.
Zo'n swifferdoekje en dat een beetje vochtig maken.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja en de binnenkant dan? Dat is het grootste probleem namelijkZweetpoten enzow...
![]()
Serieus??quote:Op zondag 29 juni 2008 18:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo'n swifferdoekje en dat een beetje vochtig maken.
Ja, of citroensap erin spuiten en dat 2 dagen laten intrekken.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:37 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Serieus??
Ook als diegene hele erge zweetpoten heeft? Helpt dat?
Ok thanx !quote:Op zondag 29 juni 2008 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, of citroensap erin spuiten en dat 2 dagen laten intrekken.
Wat is die Dunkxchange nou precies? Een soort ruilbeurs voor Dunks?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:51 schreef thaWarhead het volgende:
Deze net bij de Dunkxchange gehaald. Veel tof spul daar maar nauwelijks iets in mn maat.
[ afbeelding ]
En mn Trainers zijn nog steeds nat...
www.ryanair.com -> eindhoven - london landstedquote:Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef TM-R het volgende:
Vejay.
ik zit ff te zoeken op intermet naar een retour londen voor 2 personen.
maar de totaalprijs word steeds 200 euro:S
Je moet ook zo vroeg mogelijk boeken. Anders wordt het alleen maar duurder.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef TM-R het volgende:
Vejay.
ik zit ff te zoeken op intermet naar een retour londen voor 2 personen.
maar de totaalprijs word steeds 200 euro:S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |