hoop het ook voor je..quote:Op zondag 29 juni 2008 15:51 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ja het is echt erg, hoop dat ze droog zijn als ik er mee terug moet vliegen. Heb gelukkig nog een nieuw paartje thuisliggen.
Dat kan verder geen kwaad?quote:Op zondag 29 juni 2008 14:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In een kussensloop in de wasmachine?
Nee, gewoon schrobben met zeep en bij voorkeur een tandenborstel.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:12 schreef Red_Cat het volgende:
Ja alleen leerDus geld het dan nog steeds om ze in de wasmachine te gooien met een kussensloop eromheen?
Ja en de binnenkant dan? Dat is het grootste probleem namelijkquote:Op zondag 29 juni 2008 18:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, gewoon schrobben met zeep en bij voorkeur een tandenborstel.
Zo'n swifferdoekje en dat een beetje vochtig maken.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja en de binnenkant dan? Dat is het grootste probleem namelijkZweetpoten enzow...
![]()
Serieus??quote:Op zondag 29 juni 2008 18:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo'n swifferdoekje en dat een beetje vochtig maken.
Ja, of citroensap erin spuiten en dat 2 dagen laten intrekken.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:37 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Serieus??
Ook als diegene hele erge zweetpoten heeft? Helpt dat?
Ok thanx !quote:Op zondag 29 juni 2008 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, of citroensap erin spuiten en dat 2 dagen laten intrekken.
Wat is die Dunkxchange nou precies? Een soort ruilbeurs voor Dunks?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:51 schreef thaWarhead het volgende:
Deze net bij de Dunkxchange gehaald. Veel tof spul daar maar nauwelijks iets in mn maat.
[ afbeelding ]
En mn Trainers zijn nog steeds nat...
www.ryanair.com -> eindhoven - london landstedquote:Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef TM-R het volgende:
Vejay.
ik zit ff te zoeken op intermet naar een retour londen voor 2 personen.
maar de totaalprijs word steeds 200 euro:S
Je moet ook zo vroeg mogelijk boeken. Anders wordt het alleen maar duurder.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef TM-R het volgende:
Vejay.
ik zit ff te zoeken op intermet naar een retour londen voor 2 personen.
maar de totaalprijs word steeds 200 euro:S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |