Nopequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:08 schreef seto het volgende:
Nog steeds geen mailtje terug van Crooked Tongues sjimz
Thanx... moest wat terugdoen na die NB-spree van jou latelyquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
@refused:
kenker wat een harde pickups!!
deze is echt wel dik zo. Nice. Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:21 schreef refused. het volgende:
[..]
Thanx... moest wat terugdoen na die NB-spree van jou lately
WIVAH:
[ afbeelding ]
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:57 schreef Love Mae King het volgende:
on topic tvp
Ik ben dus op zoek naar die hoge grijze, wollen Nikes met paarse accenten/swoosh. Beetje het model van de Nike Mavrk. Kent iemand die?
Hmz, nee, ze zijn echt van "wol", ja klinkt een beetje raar, maar het lijkt alsof ze van vloerbedekking gemaakt zijn, en het paars is echt diep paars. (voel me een beetje een n00b met deze beschrijving tussen al het jargon hehe...quote:
lacebag.nlquote:
het is al bevestigd, de '08 Infrared samples zijn al gespotquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:43 schreef Placenta het volgende:
* Placenta hoopt echt dat die rerelease van die infra's gaan komen
quote:
Dat vind ik echt een lelijke SBquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:39 schreef Digital-Love het volgende:
Eindelijk de 720s binnen
Je kunt zelf Ebayen neem ik aan? In New York ligt ie sowieso niet en in NL zijn geen Supreme dealers. Verder mag Supreme niet online verkocht worden, behalve door Supreme zelf maar die hebben deze niet meer en shippen sowieso niet buiten de States.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:01 schreef Mindstate het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nog steeds opzoek naar deze Supreme x New Era
Lijkt zo. Of ik vertrap ze of een dubbele knoop. Ik zal morgen een zij aanzicht pic maken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:42 schreef vejay het volgende:
En je lacejob is kut en ze smeken om lucht.
Te koop in Amsterdam?quote:
Die infra's ga ik ook wel scoren,quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
het is al bevestigd, de '08 Infrared samples zijn al gespot
[..]
Die krijg ik vandaag DS binnen voor 30 euro shipped, groen, zwart, wit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:51 schreef navigator het volgende:
[..]
Te koop in Amsterdam?
Ik hoop nog steeds dat die crosstrainers uit 1993 nog eens opnieuw uitgebracht worden, die waren echt geil.
ebay?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:10 schreef navigator het volgende:
Ik heb nu over de witte met grijs en paars, air in de hiel rondom en de wit met blauw en blacklight geel boven het air gedeelte..
Maar wtf 30 euro? Die waren 320 keiharde guldens destijds!! Link naar de website svp...
Al gekeken, kan ze niet vinden.quote:
ebay is relaxed om goedkoop heat op de kop te tikken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:45 schreef navigator het volgende:
[..]
Al gekeken, kan ze niet vinden.
Ik vind Ebay ook kut, maar dat terzijde
Via forum, heb je geen plaatje van welke je bedoelt?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:10 schreef navigator het volgende:
Ik heb nu over de witte met grijs en paars, air in de hiel rondom en de wit met blauw en blacklight geel boven het air gedeelte..
Maar wtf 30 euro? Die waren 320 keiharde guldens destijds!! Link naar de website svp...
I know, maar ben die AF1 misgelopen laatst.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:55 schreef sjimz het volgende:
Die Air Max safari is echt cheap vergeleken met eerdere versies.
Nope, en spijt als haren op mijn hoofd dat ik ze ooit heb weggeflikkerdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:58 schreef refused. het volgende:
[..]
Via forum, heb je geen plaatje van welke je bedoelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |