Ja, wilde hem net een PM sturen en toen zag ik dat ze al sold warenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:46 schreef refused. het volgende:
Haha, te laat voor die atmos die ik sjimz? Jammer, mooie prijs voor die schoen.... zojuist m'n supreme vandals binnen gekregen, zo ff pic droppen.
vind alleen de neon en de parra te doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:52 schreef refused. het volgende:
Oeh, je draagt 95's!!Zou ze zelf nooit dragen maar begin ze wel steeds meer te waarderen... vooral deze sample is gaaf.
[ afbeelding ]
Ik vind serieus die airwindow jammer van de trainer 3.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:58 schreef refused. het volgende:
Sja, smaken verschillen... Trainer 3 vind ik een van de mooiste modellen die er zijn.
Dat vind ik juist hetgene wat de 3 mooier maakt dan 1 & 2! Enige wat jammer is, is de korte strap waardoor ik hem wel los moet dragenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind serieus die airwindow jammer van de trainer 3.
trainers zonder airwindow zijn
Niet echt speciale cw'squote:Op woensdag 25 juni 2008 19:04 schreef Stansfield het volgende:
http://purchaze.com/en/sa(...)b80448520a75275ab408
Voor de NB's fans.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:46 schreef refused. het volgende:
Haha, te laat voor die atmos die ik sjimz? Jammer, mooie prijs voor die schoen.... zojuist m'n supreme vandals binnen gekregen, zo ff pic droppen.
Ja wil eerst nog Jordan VI Carmine en dan ff tijd voor een pauzequote:
Had nog geen vandals en deze schoen vind ik eigenlijk perfect voor de ietswat nettere aangelegenheden (nee ik weiger nette schoenen aan te trekken, draag immer en altijd sneakers), plus ze stonden te koop voor een zeer nette prijs.quote:Al vind ik deze tier 0 vandal de minste van je laatste aankopen.
Thanx en yepquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:24 schreef vejay het volgende:
Ze zijn toch wel hard zo irl. Mooie pick-up dus.
Dient die elpee als tag?
Die ga ik zeker halen, gumsole is vetttttquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:56 schreef vejay het volgende:
[..]
Bah kwadraat.
[ afbeelding ]
Lijfstijl x NB. Ik zeg vet. (wel beetje jammer van die gumsole, vind 'm een beetje off hier)
Die wil ik ook nog ooit een keertje uitproberen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
*zucht vandaag maar zoom tre's gehaald in de outlet.. Mijn eerste paartje en ze lopen verdomde goed
pic volgt morgen
Black beast CW ?? Zijn best vet, voor een leuke retailprijs zou ik ze wel halen want die dingen worden best geld waard denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:18 schreef thaWarhead het volgende:
Weinig echt dopes hier, alleen die Sneaker Freaker Puma;s ronde twee. Maar die stonden nog niet in het systeem dus kon ik ze nog niet kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |