quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:35 schreef vejay het volgende:
Hmm, dan wacht ik maar even af of die hem nog een keer op eBay gooit nadat (hopelijk) niemand hem heeft gekocht. Thanks.
En heeft iemand misschien een telefoonnummer van Deluxe MIddelburg?! Email reageren die boeren ook al niet op en de site is nog steeds offline.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:26 schreef TM-R het volgende:
Mijn collectie is aardig gegroeid sinds ik in maart begon
Roermond heeft nog wel taxi's liggen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:04 schreef Digital-Love het volgende:
Weet iemand of Roermond nog Taxi's heeft voor 50 euro en maat 9 of 9/5 er nog is?
wat ik alleen niet snap aan die taxi's zijn die zwarte vlakkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:04 schreef Digital-Love het volgende:
Weet iemand of Roermond nog Taxi's heeft voor 50 euro en maat 9 of 9/5 er nog is?
Ik kan ze wel voor je bestellen, zie het LB caliroots topic.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:33 schreef TM-R het volgende:
Kut!
Me mams heeft alle 2 de visa kaarten mee genomen:(!
Daar gaan me cheap safari's
Die staat er al gewoon hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:39 schreef vejay het volgende:
Is er op dat caliroots ergens een optie om de currency te veranderen naar ¤? Kijkt wat makkelijker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |