Sorry voor m'n opdringerigheid maar niemand die hier iets van kent of over weet?quote:Op zondag 29 juni 2008 21:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik koop er denk ik wat bij sneakerhead.
Rest mij nog de vraag of er iemand is die weet of er nog ergens Nike air triax te koop zijn
En dan wel de volgende alleen dan in blauw/oranje
[ afbeelding ]
En wat is er met London want daar ga ik mischien heenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef TM-R het volgende:
Vejay.
ik zit ff te zoeken op intermet naar een retour londen voor 2 personen.
maar de totaalprijs word steeds 200 euro:S
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:22 schreef shiftsix het volgende:
[..]
wat ik alleen niet snap aan die taxi's zijn die zwarte vlakken
Niks, wilder weten hoe je er het geodkoopst komtquote:Op maandag 30 juni 2008 00:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sorry voor m'n opdringerigheid maar niemand die hier iets van kent of over weet?
[..]
En wat is er met London want daar ga ik mischien heen
Damn die Saucony´s, ik wil ze!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:18 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Alife Rivington Club Saucony's en Vans KCDC Neck Face Chukka lows.
ooooooooquote:Op maandag 30 juni 2008 10:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check de handvatten
quote:Hi ******** ************,
the bank hasn't responded to our requests for an authorisation on the order,
if you're able to make your order again using paypal we could send the shoes off today,
thanks,
Shakura
Je geeft me net op LB link voor AM1's op main-soirce.:pquote:Op maandag 30 juni 2008 16:14 schreef vejay het volgende:
Heb die hele bestelling maar gecancelt vind 't even goed geweest met die winkel.
Heb ze wel op Sneakerheads voorbij zien komen, is eigenlijk niet echt europeesquote:Op maandag 30 juni 2008 16:29 schreef ZariuM het volgende:
Iemand een idee waar ik deze Dunk High's kan bestellen in Europa?![]()
[ afbeelding ]
super dunks![]()
Achzo, dacht dat het iets met de schoen zelf had te makenquote:Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef Govinda het volgende:
[..]
Nice PS3!![]()
WIVAH = wat ik vandaag aan heb (had)
Zeer nice!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:01 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
pickup+wivah rechts whehehehehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |