Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Hahah thanks voor het warme welkomquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Ja, komt even binnenzeilen met z'n Artcore, en alles is in de war!
Maar wel blij dat je er bent hoor
Alleen volgende keer even opletten wat je doet
Welkom!
Ik heb er binnenkort 4quote:
319 euroquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:28 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind die Ibanez echtg geweldig vet. Soort hollowbody sg zeg maargeniaal mooi
.
Wahkosdanou?
Dat is echt een koopje. Jammer dat ze die dingen niet linkshandig maken. Ik ben aangewezen op een epiphone dot of Sheraton IIquote:
Ik heb hier toevallig een leuke gitaar liggen, toen ooit es gevonden bij het grofvuil. Ook linkshandig alleen zonder snarenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is echt een koopje. Jammer dat ze die dingen niet linkshandig maken. Ik ben aangewezen op een epiphone dot of Sheraton II
Wauw, ik vind nooit gitaren, laat staan linkshandige!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb hier toevallig een leuke gitaar liggen, toen ooit es gevonden bij het grofvuil. Ook linkshandig alleen zonder snaren
Hier!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Moozze het volgende:
Met deze nutteloze post uit ik even mijn liefde voor telecasters
Kwil er eentje, weet iemand een redelijke goeie tot matige voor weinig geld? En liever geen squier want dat klinkt beginner... Ik ben veeleisend ja
Wat voor, heb je ook foto's?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb hier toevallig een leuke gitaar liggen, toen ooit es gevonden bij het grofvuil. Ook linkshandig alleen zonder snaren
Luie hond_ !quote:Op zondag 25 mei 2008 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi
Kijk eens naar een London City Comet, die kosten ongeveer E 250,- en schijnen erg goed te zijn voor die prijsklasse. (Zelf heb ik helaas geen ervaring met London City, dit is puur ervaring van anderenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Moozze het volgende:
Kwil er eentje, weet iemand een redelijke goeie tot matige voor weinig geld? En liever geen squier want dat klinkt beginner... Ik ben veeleisend ja
Och, als het om zoiets gaat mag je best wat eisen stellen toch? Je moet wel iets kopen waarvan je zeker weet dat je het een goed ding vind en waar je even mee vooruit kan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Moozze het volgende:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wauw, ik vind nooit gitaren, laat staan linkshandige!
James Deanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:16 schreef Under_Score het volgende:
im zat te denken, mischien kan ik ook James onder het Dean logo van mijn Dean zetten, dan heb ik een echte James Dean
Als het een V is claim ik hem, de rest mag jij op eisen.quote:Op zondag 25 mei 2008 03:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor, heb je ook foto's?
Ik heb nog zat snaren liggen.![]()
Dan wil ik hem welquote:Op zondag 25 mei 2008 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als het een V is claim ik hem, de rest mag jij op eisen..
Dadelijk is het een BC Rich Beast. Zit je dan....
Wat nu als ik een Slayer aanbiddend 14 jarig puberig neefje heb, die wel gitaar wil leren spelen, maar alleen op een BC Rich, want ja, dat doet Kerry King ook...quote:Op zondag 25 mei 2008 11:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat moet jij met een linkshandige Beast? Of..wat moet je überhaupt me een Beast?
[ afbeelding ]
Brrrrr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
wat een gitaar!!quote:Op zondag 25 mei 2008 11:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat moet jij met een linkshandige Beast? Of..wat moet je überhaupt me een Beast?
[ afbeelding ]
Brrrrr.
We gaan er gewoon om racen, tegelijk vanaf huis in de auto stppen en wie er dan het eerst is mag hem hebben.quote:Op zondag 25 mei 2008 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als het een V is claim ik hem, de rest mag jij op eisen..
Dadelijk is het een BC Rich Beast. Zit je dan....
Dat is het mooie van de comets, dat addertje is er namelijk niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:44 schreef Moozze het volgende:
Damn! Die London City Comet klinkt net iets te perfect... Wat is het addertje?
Dude, Feedbackquote:Op zondag 25 mei 2008 12:53 schreef Moozze het volgende:
Ohhh, ik word helemaal blij! Maar bij feedback hebben ze hem geloof ik niet...
Ik vind dit een prachtig examencadeau
Ja ik ben nieuw hierquote:Op zondag 25 mei 2008 12:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, Feedback
Je bent nieuw hier zeker??
Maar gewoon bestellen bij de Groove man. Zeer goede winkel, shop ook nooit meer ergens anders.
Goed personeel ook
Altijd behulpvaardig, goed advies, scherpe prijzen, snelle levering.
Kut. Almere.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
We gaan er gewoon om racen, tegelijk vanaf huis in de auto stppen en wie er dan het eerst is mag hem hebben.
Handleiding voor winkelen bij Feedback:quote:Op zondag 25 mei 2008 13:01 schreef The_Dean het volgende:
Hehe, naja, je kan naar de Feeback, maar denk dat er niemand hier zit die er nog een redelijk goed woord voor over heeft
Respect voor telecasters!quote:Op zondag 25 mei 2008 13:07 schreef Witchfynder het volgende:
Persoonlijk vind ik blond een lelijke kleur, maar als fervente Telecasterhater kan ik zelfs zeggen dat ding er in werkelijkheid niet zó neon uit ziet. Ik heb hem eens zien hangen ergens ooit en daar is hij wel te pruimen. Voor een Telecaster dan. Yuch..
Rood met zwarte hardwarequote:Op zondag 25 mei 2008 13:10 schreef Moozze het volgende:
[..]
Respect voor telecasters!
Iemand anders nbog over de kleur? Sunburst ben ik namelijk niet zo'n fan van en zwart is weer een beetje standaard...
Ik wil je ook nog wel een kwartier voorsprong geven.quote:
Valt mee opzich hoor... hier een LC Comet in de winkel, zelf gespotquote:Op zondag 25 mei 2008 13:05 schreef Moozze het volgende:
Ik wil niet naar feedback want daar hebben ze die comet niet
BTW, hier ziet dat ding er spuuglelijk uit qua kleur maar is dat puur de foto? Ik wou het liefst wel een geel achtige gitaar met een zwarte slagplaat maar deze geel fluoriseert iets te volgens mij. Ik kan altijd zelf nog mijn gitaar verven
'k vind deze kleur nou ook niet je van hetquote:Op zondag 25 mei 2008 13:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Valt mee opzich hoor... hier een LC Comet in de winkel, zelf gespot
Foto is met een N95, vandaar dat hij op de foto iets lichter is, in het echt is hij wat donkerder, zeker niet fluoriserend.
[ afbeelding ]
Nee het is niet super....quote:Op zondag 25 mei 2008 14:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
'k vind deze kleur nou ook niet je van het
Dude! Dat wou ik even zien!quote:Op zondag 25 mei 2008 13:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Valt mee opzich hoor... hier een LC Comet in de winkel, zelf gespot
Foto is met een N95, vandaar dat hij op de foto iets lichter is, in het echt is hij wat donkerder, zeker niet fluoriserend.
[ afbeelding ]
Waar woon je? Er zijn veel winkels die het ding verkopen!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:12 schreef Moozze het volgende:
Ja ik denk dat dit een examencadeau word (toch een andere kleur denk ik...). Waar zit The Groove eigenlijk precies? Wil toch liever even zo'n ding aanraken voordat ik m koop/laat kopen.
Edit: Kut! Drachten... dat gaat niet werken denk ik![]()
Ja, apart! Hebben ze in het verleden toch wel gedaan?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:55 schreef SNArky het volgende:
Het viel me trouwens op dat Maxguitars in Den Haag ze niet meer verkoopt.
Het is wijzer om een andere gitaar te kopen omdat de foto's op de website niet mooi genoeg zijn? Slecht argument IMHO... van wat ik van alle ervaringen begrijp zijn die Comet's veel beter dan squier. Even googlen levert ook massa's plaatjes op!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:59 schreef Moozze het volgende:
Hmm in dordrecht zit een winkel. Maar ik vind die site echt zo lelijk...
Maar is het misschien toch niet wijzer om een squier te kopen? Ik vind het gewoon kut dat alle sites waarop die LC comets staan zo keilelijk zijn.
Mjah okee, maar ik haat lelijke sites...quote:Op zondag 25 mei 2008 15:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het is wijzer om een andere gitaar te kopen omdat de foto's op de website niet mooi genoeg zijn? Slecht argument IMHO... van wat ik van alle ervaringen begrijp zijn die Comet's veel beter dan squier. Even googlen levert ook massa's plaatjes op!
[ afbeelding ]
Nice...
Er bestaan hele mooie sites voor de aanschaf van Keiper en Stagg... nuff said!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:03 schreef Moozze het volgende:
[..]
Mjah okee, maar ik haat lelijke sites...
Ik heb nu dus een stagg strat en speel al 7 jaar gitaarquote:Op zondag 25 mei 2008 15:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Er bestaan hele mooie sites voor de aanschaf van Keiper en Stagg... nuff said!
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Er bestaan hele mooie sites voor de aanschaf van Keiper en Stagg... nuff said!
Ibanez is ook bijzonder goed, ook (vooral?) in de goedkopere klasse. Een vriend van me heeft een akoestische van 300 gulden destijds, maakt gehakt van veel duurdere akoestische gitaren!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:09 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik heb nu dus een stagg strat en speel al 7 jaar gitaar(speel alleen maar op mijn akoestische ibanez hoor, die was ook cheap maar geniet echt van dat ding.)
Yeah! Die van mij was 200 euro en hij speelt gewoon heel lekker en hij klinkt prima!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ibanez is ook bijzonder goed, ook (vooral?) in de goedkopere klasse. Een vriend van me heeft een akoestische van 300 gulden destijds, maakt gehakt van veel duurdere akoestische gitaren!
quote:Op zondag 25 mei 2008 03:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor, heb je ook foto's?
Ik heb nog zat snaren liggen.![]()
Ik zou gaan voor een semi, ik vind deze nog steeds geweldig, heerlijke gitaar, beter dan een dot of iets vergelijkbaars!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:31 schreef Moozze het volgende:
[..]
Yeah! Die van mij was 200 euro en hij speelt gewoon heel lekker en hij klinkt prima!
Wat heeft ibanez eigenlijk voor electrische gitaren in de lage prijsklasse... Dan word het al snel van die metalshit he? Dat zoek ik niet echt... Telecasters zijn gewoon de mooiste!
Naja, dat is persoonlijk... op een Tele kan je ook metal spelen. Jim Root [Stone Sour/Slipknot] doet het ook:quote:Op zondag 25 mei 2008 15:31 schreef Moozze het volgende:
[..]
Yeah! Die van mij was 200 euro en hij speelt gewoon heel lekker en hij klinkt prima!
Wat heeft ibanez eigenlijk voor electrische gitaren in de lage prijsklasse... Dan word het al snel van die metalshit he? Dat zoek ik niet echt... Telecasters zijn gewoon de mooiste!
Yep, en op een dikke metalgitaar kun je ook bluesen... het zit in den vingers!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, dat is persoonlijk... op een Tele kan je ook metal spelen. Jim Root [Stone Sour/Slipknot] doet het ook:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:29 schreef Falcon4ever het volgende:
Tele's
ik denk dat ik stiekum m'n baja toffer vind dan m'n strat![]()
Beetje queer aan 't worden TeleluvRquote:Op zondag 25 mei 2008 16:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
BTW: Ik kon mij niet inhouden...
[ afbeelding ]
Prima strat!
Aan het worden? 3x paisley tele/strat, dan kan deze er ook toch nog wel bij?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Beetje queer aan 't worden TeleluvR?
Juist!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, en op een dikke metalgitaar kun je ook bluesen... het zit in den vingers!
Nee, dat hoopte ik ook al niet voor jequote:Op zondag 25 mei 2008 16:40 schreef TeleluvR het volgende:
Ter info, dat ben ik het niet op de foto... !
Gek he, met die dikke EMGs erin... Pas als je metal speelt over een lipstick, geloof ik jequote:Op zondag 25 mei 2008 16:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, dat is persoonlijk... op een Tele kan je ook metal spelen. Jim Root [Stone Sour/Slipknot] doet het ook:
[ afbeelding ]
Stiekem nog best mooie dingen ja!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ubervet dingquote:
Moet ook wel te doen zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 16:56 schreef SNArky het volgende:
[..]
Gek he, met die dikke EMGs erin... Pas als je metal speelt over een lipstick, geloof ik je.
Die zijn zo extreem vet. Maar ik koop liever geen tweedehands gitaar... Het is bij mij altijd wel "het liefst een telecaster maar als dat niet kan 'zo eentje'..." geweest.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een semi, ik vind deze nog steeds geweldig, heerlijke gitaar, beter dan een dot of iets vergelijkbaars!
[ afbeelding ]
Tweedehands goed te krijgen voor <200 euro
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
ik heb net hele tijd zitten gitaren zonder ook maar 1 powerchord of overdrive
Het klinkt wel heel clean zoquote:
Die gitaar het minst gaye van de hele plaatquote:Op zondag 25 mei 2008 16:36 schreef TeleluvR het volgende:
En roze gitaren zijn niet gay!
[ afbeelding ]
Mompelt iets over een fatsoenlijke internetverbindingquote:Op zondag 25 mei 2008 18:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die gitaar het minst gaye van de hele plaat
mompelt iets over resizen enzo
De elektrieken van London City zijn wel goed, verder geen ervaring met akoestische, maar als ze dezelfde kwaliteit daar op los laten zal dat wel goed komenquote:Op zondag 25 mei 2008 19:06 schreef Cornbread het volgende:
Hoi!
Ik ben een beginnende gitarist en ben in de markt voor een akoestische gitaar. Nu kan ik van iemand een zoveelste hands gitaar overnemen maar ik kan van het merk niets op het internet vinden. Zijn er mensen die me hier iets over kunnen vertellen?
Dit is de info die ik gekregen heb: london city drw994c
Jij ook al dus? Sinds wanneer gaan mods zich met deze reeks bemoeien?quote:Op zondag 25 mei 2008 15:53 schreef guitarist.nl het volgende:
Welke kutmod heeft m'n tvp weggehaald.
Stoer ding manquote:Op zondag 25 mei 2008 15:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hem ongeveer, maar dan linkshandig.
Maar zal van de week wel wat pics maken
Iedereen hier houdt van die bagger, dat scheelt...quote:Op zondag 25 mei 2008 19:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Alsof het zin heeft, 't topic wordt toch wel volgebaggert!
Als dat hem zou zijn, lijkt me dat het een grg270 is. Daar heb ik eventueel wel belangstelling bij.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hem ongeveer, maar dan linkshandig.
Maar zal van de week wel wat pics maken
echt super jammer van die bliksem in de headstock vind ik!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een semi, ik vind deze nog steeds geweldig, heerlijke gitaar, beter dan een dot of iets vergelijkbaars!
[ afbeelding ]
Tweedehands goed te krijgen voor <200 euro
Ook niet in Duitsland ergens?quote:
ik denk dat een gewone yamaha pacifica wel volstaat. lekkere goed gebouwde gitaar voor weinig geld. ongeveer 200 euro heb ik er destijds voor betaald. enigste waar ik niet te spreken over was is de pickup switch. die is stof gevoelig en kan een slechte verbinging krijgen daardoor. beetje perslucht ertegenaan en het is weer goed.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:35 schreef RoW_0 het volgende:
Hoi lui:D
Ik was al op zoek naar een leuke gitaar en versterker en alles, ik had dit al eerder gevraagd en jullie raadden me toen een Yamaha aan met 1 humbucker en 2 single coils! en ik heb dit nagevraagd en iedereen gaf positief reactie terug!btw.. moet het persé een modelnummer zijn van yamaha of mag het gewoon een yamaha van 280 euro met 1 humbucker en 2 single coils met sunburst?
En vraagje 2.. Ik heb ook een versterker nodig, en omdat ik een beginner moet ik wel met een 15 watt beginnen. Maar welke heb ik nodig? ik hoor ook dat ik overdrive nodig heb en alles, maar dat weet ik niet.
Mijn stijlen zijn: Arctic monkeys, Red hot chilli peppers, Feeders.
Mijn muziekshop in de buurt: www.vriese.nl
Alvast bedankt
Tsja uitproberen kan ik niet echt, want ik kan gewoon geen gitaar spelenquote:Op zondag 25 mei 2008 22:35 schreef Under_Score het volgende:
2 topics geleden al beloofd mijn zangkunsten te laten horen, heeft ff geduurd ivm een verbouwing. dus bij deze
Click here to listen to James---Slaughterhouse
[..]
ik denk dat een gewone yamaha pacifica wel volstaat. lekkere goed gebouwde gitaar voor weinig geld. ongeveer 200 euro heb ik er destijds voor betaald. enigste waar ik niet te spreken over was is de pickup switch. die is stof gevoelig en kan een slechte verbinging krijgen daardoor. beetje perslucht ertegenaan en het is weer goed.
je zou er altijd een paar uit kunnen gaan proberen bij de muziek winkel.
voor een versterker is een Roland Cube een aanrader. klinkt erg goed voor zo`n klein doosje
tsja, dat 'typische Band X geluid' komt vaak door jarenlange ervaring van de muziekanten, de peperdure aparatuur en hun stijl muziek. dat kàn je gewoon voor 3 tientjes niet krijgen. je kan daarintegen wel een leuke gitaar halen, daar hun nummers op leren spelen en later kijken of je uberhaupt nog wel omkijkt naar die bands.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:42 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Tsja uitproberen kan ik niet echt, want ik kan gewoon geen gitaar spelenik wil gewoon dat Arctic monkeys geluid hebben
De Roland Cube kost hier 100 euro, en 50 euro op marktplaats. (is dat wel een goed idee? 2e hands?)
'Laat je niet misleiden door zijn kleine gestalte—de Cube-15 klinkt groots! Deze 15-watt gitaarversterker heeft een 8-inch speaker en twee kanalen met vier populaire overdriveen distortion-klanken, van “Overdrive” tot “Metal Stack.'
Geeft mij dit de Arctic geluid?
Haha nee dat begrijp ik, bedankt. Maar ik bedoelde niet dat ik in een keer een soort metal-achtig geluid krijg enzo. Het moet wel 'stratocaster' achtig blijven neem ik aan, en dat is de yamaha en roland cube ook?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:47 schreef Under_Score het volgende:
[..]
tsja, dat 'typische Band X geluid' komt vaak door jarenlange ervaring van de muziekanten, de peperdure aparatuur en hun stijl muziek. dat kàn je gewoon voor 3 tientjes niet krijgen. je kan daarintegen wel een leuke gitaar halen, daar hun nummers op leren spelen en later kijken of je uberhaupt nog wel omkijkt naar die bands.
zonde om voor 3000 euro aparatuur te halen waar je 3 jaar later bijna niet meer op speelt omdat je toch maar jazz bent gaan spelen bijvoorbeeld.
zo heb ik bijna ooit is een Telecaster gekocht omdat ik op dat moment behoorlijk veel surf muziek luisterde. toch blij dat ik het niet gedaan heb
Een telecaster kan meer dan surfmuziekquote:Op zondag 25 mei 2008 22:47 schreef Under_Score het volgende:
[..]
tsja, dat 'typische Band X geluid' komt vaak door jarenlange ervaring van de muziekanten, de peperdure aparatuur en hun stijl muziek. dat kàn je gewoon voor 3 tientjes niet krijgen. je kan daarintegen wel een leuke gitaar halen, daar hun nummers op leren spelen en later kijken of je uberhaupt nog wel omkijkt naar die bands.
zonde om voor 3000 euro aparatuur te halen waar je 3 jaar later bijna niet meer op speelt omdat je toch maar jazz bent gaan spelen bijvoorbeeld.
zo heb ik bijna ooit is een Telecaster gekocht omdat ik op dat moment behoorlijk veel surf muziek luisterde. toch blij dat ik het niet gedaan heb
Een tweedehands versterker klinkt minder eng dan een tweedehands gitaar... Een gitaar kan volgens mij veel meer kleine kutdingetjes mee mis zijn als je niet goed weet waar je op moet letten bij aankoop. Misschien zit ik er wel naast maar als een versterker het doet dan doettie het toch gewoon? (Wel even alle kanalen checken en aan alle knopjes draaien (ook het volume hard proberen) ofcourse...)quote:Op zondag 25 mei 2008 22:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Haha nee dat begrijp ik, bedankt. Maar ik bedoelde niet dat ik in een keer een soort metal-achtig geluid krijg enzo. Het moet wel 'stratocaster' achtig blijven neem ik aan, en dat is de yamaha en roland cube ook?
En is het wel slim om een 2e handse versterker te kopen?
weet ik, maar het is gewoon niet mijn ding. ooit als ik geld teveel heb mischienquote:
Een cube kan òòk metal ja, maar ook een redelijk goede clean en een behoorlijke overdrive. ik ken het artic monkeys geluid niet dus ik weet niet of je dat er ook uit kan krijgen. maar een beetje amp kan een hele boel geluiden halen.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Haha nee dat begrijp ik, bedankt. Maar ik bedoelde niet dat ik in een keer een soort metal-achtig geluid krijg enzo. Het moet wel 'stratocaster' achtig blijven neem ik aan, en dat is de yamaha en roland cube ook?
En is het wel slim om een 2e handse versterker te kopen?
Ik denk eraan om dus een 1e handse gitaar van Yamaha (1 humbucker 2 single's) van 300 euro ofzoiets te halen.. Vergeleken met een Squier zag de squier eruit als speelgoed. De yamaha zag er nog wel mooi uit voor zo'n prijsje..quote:Op zondag 25 mei 2008 22:56 schreef Moozze het volgende:
[..]
Een tweedehands versterker klinkt minder eng dan een tweedehands gitaar... Een gitaar kan volgens mij veel meer kleine kutdingetjes mee mis zijn als je niet goed weet waar je op moet letten bij aankoop. Misschien zit ik er wel naast maar als een versterker het doet dan doettie het toch gewoon? (Wel even alle kanalen checken en aan alle knopjes draaien (ook het volume hard proberen) ofcourse...)
Deze post klinkt veel professioneler dan ik ben. (vind ik)
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:57 schreef Under_Score het volgende:
[..]
weet ik, maar het is gewoon niet mijn ding. ooit als ik geld teveel heb mischieneen goede fender is altijd welkom
[..]
. ik ken het artic monkeys geluid niet
Ik probeerde laatst ook ff te checken of ik van die Alphabeat geluiden uit m`n KORG multieffectpedaal kan krijgen. Alleen ik kan hem niet vinden hoor, alleen maar van die echo effecten waar je werkelijk waar niks aan heb. Overigens vind ik de distortion ook vrij droevig...quote:Op zondag 25 mei 2008 22:42 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Tsja uitproberen kan ik niet echt, want ik kan gewoon geen gitaar spelenik wil gewoon dat Arctic monkeys geluid hebben
De Roland Cube kost hier 100 euro, en 50 euro op marktplaats. (is dat wel een goed idee? 2e hands?)
'Laat je niet misleiden door zijn kleine gestalte—de Cube-15 klinkt groots! Deze 15-watt gitaarversterker heeft een 8-inch speaker en twee kanalen met vier populaire overdriveen distortion-klanken, van “Overdrive” tot “Metal Stack.'
Geeft mij dit de Arctic geluid?
Ik heb hier vrij nauwelijks van begrepen.. Dus het is geen goede versterkerquote:Op zondag 25 mei 2008 23:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst ook ff te checken of ik van die Alphabeat geluiden uit m`n KORG multieffectpedaal kan krijgen. Alleen ik kan hem niet vinden hoor, alleen maar van die echo effecten waar je werkelijk waar niks aan heb. Overigens vind ik de distortion ook vrij droevig...
Nee want er zijn meer dingen die een versterker goed maken.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:05 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb hier vrij nauwelijks van begrepen.. Dus het is geen goede versterker?
Inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2008 23:11 schreef Moozze het volgende:
[..]
Nee dit ging over een effectenpedaal geloof ik
Waarom quote hij mij dan in godsnaamquote:Op zondag 25 mei 2008 23:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Inderdaad(volgens mij komt het woord versterker er niet in veur)
Nu wil ik nog grager een telecaster... :quote:
nog maar een keer :pquote:Op zondag 25 mei 2008 22:35 schreef Under_Score het volgende:
2 topics geleden al beloofd mijn zangkunsten te laten horen, heeft ff geduurd ivm een verbouwing. dus bij deze
Klinkt een beetje als 'de Wreker' van Dungeons and Dragonsquote:
Iets met weerstand ofzo geloof ik! En dat het naar XLR gaat.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:41 schreef Cynic het volgende:
Wat doet een DI trouwens? Ben nu een beetje met wat akoestische liedjes bezig en met oefenen plug ik mijn gitaar dan direct in de mengtafel. Met optredens zie ik echter dat er altijd een DI tussen gezet wordt. Klinkt dat beter ofzo?
die slechterik uit die tekenfilm serie? is dat goed of slecht?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:01 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als 'de Wreker' van Dungeons and Dragons
Ik kan je alleen wat over de GT-8 vertellen van boss, maar als het schakelen bij een me 50 even snel gaat, dan hoor je niks van stiltes.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:03 schreef DoNirvana het volgende:
Beste Mede-gitaristen,
Ik zit een beetje met een dilemma, 2 weken geleden is helaas mijn pod 2.0 overleden dus ben ik op zoek naar een nieuwe.
Mijn budget ligt tussen 250 - 300.
Ik had erg veel intresse in de boss me50 maar volgens mij heeft ie te veel stilte tussen het wisselen van effecten en als ik ergens een hekel aan heb...
Wat raden jullie mij aan ?
Ik speel via een orange 30 met een ephi les paul std.
Speel veel rock - hardrock - punk dus dat moet ie ook zeker aankunnen.
Alvast bedankt !
Oh, dat ziet er echte te vet uit manquote:Op maandag 26 mei 2008 09:41 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Ik heb een nieuw gitaartje gekocht.
De Classic Player Baja Telecaster Desert Sand (mex)
Ben er echt heel blij mee, wat een heerlijke tele.
Foto: [ afbeelding ]
Specs: http://www.fender.com/products//view_specs.php?full_partno=0141502&name=Classic+Player+Baja+Telecaster%26reg%3B
Official: http://www.fender.com/products//search.php?partno=0141502389
Die sunburst Yamaha Pacifica ziet er inderdaad echt supermooi uit, ook qua afwerking. Zag er eentje hangen bij de lokale muziekshop, maar hij doet echt niet onder voor een gitaar van minimaal 2x de prijs wat betreft finish en zo.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik denk eraan om dus een 1e handse gitaar van Yamaha (1 humbucker 2 single's) van 300 euro ofzoiets te halen.. Vergeleken met een Squier zag de squier eruit als speelgoed. De yamaha zag er nog wel mooi uit voor zo'n prijsje..
"A DI unit, DI box, Direct Box or simply DI is an electronic device that connects a high impedance line level signal that has an unbalanced output to a low impedance mic level balanced input, usually via XLR connector. DIs are frequently used to connect an electric guitar or electric bass to a mixing console's microphone input. The DI performs level matching, balancing, and either active buffering or passive impedance bridging to minimise noise, distortion, and ground loops. DIs do not perform impedance matching."quote:Op maandag 26 mei 2008 10:41 schreef Cynic het volgende:
Wat doet een DI trouwens? Ben nu een beetje met wat akoestische liedjes bezig en met oefenen plug ik mijn gitaar dan direct in de mengtafel. Met optredens zie ik echter dat er altijd een DI tussen gezet wordt. Klinkt dat beter ofzo?
Ik heb een ME-50.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:03 schreef DoNirvana het volgende:
Beste Mede-gitaristen,
Ik zit een beetje met een dilemma, 2 weken geleden is helaas mijn pod 2.0 overleden dus ben ik op zoek naar een nieuwe.
Ik had erg veel intresse in de boss me50 maar volgens mij heeft ie te veel stilte tussen het wisselen van effecten en als ik ergens een hekel aan heb...
Alvast bedankt !
het was niet echt grappig bedoeld, hoewel de tekst wel erg slecht isquote:Op maandag 26 mei 2008 12:27 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Under_Score: Ja die inderdaad!
Als het grappig bedoeld is, is het perfect!
Zal vanavond wat foto's makenquote:Op maandag 26 mei 2008 12:27 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Sergeant_Prepper: Mooie Mexicaan zeg! Gefeliciteerd.
Heb je ook eigen foto's?
Dus het is wel aan te raden?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"A DI unit, DI box, Direct Box or simply DI is an electronic device that connects a high impedance line level signal that has an unbalanced output to a low impedance mic level balanced input, usually via XLR connector. DIs are frequently used to connect an electric guitar or electric bass to a mixing console's microphone input. The DI performs level matching, balancing, and either active buffering or passive impedance bridging to minimise noise, distortion, and ground loops. DIs do not perform impedance matching."
Beter kan ik het niet verwoorden..
Die zijn er genoeg hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:08 schreef Syb-rund. het volgende:
hoi ik ben ontwetend, maar bestaan er toevallig leuk uitziende oranje gitaren (of in gedeelte oranje)? ik heb ze nog niet gezien namelijk
nee joh, oranje is mijn favo kleur.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg hoor.
http://cgi.ebay.de/HK-STL(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik hoop dat het niks met het EK te maken heeft?
Dat kan. Ik weet dat er combi's bestaan. Een DI is ook zo'n lullige aansluiting dat ze het overal bijprikken. Mijn amp heeft er ook één.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dus het is wel aan te raden?
Ik heb wel zo'n behringer mic200 voorversterkertje waar je verschillende instellingen op kan kiezen, ook voor akoestische gitaar. Fungeert dat dan als DI of is dat toch weer iets anders? Die kan ik wel via xlr op de mengtafel aansluiten.
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:03 schreef SNArky het volgende:
Zullen we ff een tijd afspreken waarop de afvaardiging van het gitaristentopic zich voor de Speakers verzameld?
Ach, dat half uurtje.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoeld at ik die andere band niet leuk ga vinden
ik kan ook niet zingen maar heb toch een poging gedaanquote:Op maandag 26 mei 2008 14:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga zo eens proberen een nummer in elkaar te klussen
Aangezien ik niet kan zingen zal het alleen instrumentaal zijn
Ben benieuwd of het me gaat lukken, normaal kom ik niet verder dan wt losse loopjes =D
Ik ga em zo ff luisterenquote:Op maandag 26 mei 2008 15:18 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik kan ook niet zingen maar heb toch een poging gedaan![]()
Leuk deuntje wel, doet me denken aan Amorphis ten tijde van Black Winter Day/Tales from the 1000 lakes. De gitaar klinkt haast als een synth. Het laatste stuk wringt alleen wel behoorlijk, maar da's wel te verhelpen natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:40 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/sdfasdf-19Beetje half half geimproviseerd dingetjes verzonnen
Dat nummer van je doet me denken aan van die Duitse Industrial =D
Probeer het eens in het duits =D
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:08 schreef Syb-rund. het volgende:
hoi ik ben ontwetend, maar bestaan er toevallig leuk uitziende oranje gitaren (of in gedeelte oranje)? ik heb ze nog niet gezien namelijk
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:35 schreef Under_Score het volgende:
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:31 schreef DoNirvana het volgende:
ik heb een Boss GT-8 bestelt !
Zit er geen scheur in die Orange? Meende dat die dingen dat juist zo goed konden...quote:Op maandag 26 mei 2008 11:03 schreef DoNirvana het volgende:
Beste Mede-gitaristen,
Alvast bedankt !
Ik vermoed een Orange Crush 30 (transistor) en niet één van de Orange buizenbakken. Want die willen welquote:Op maandag 26 mei 2008 18:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit er geen scheur in die Orange? Meende dat die dingen dat juist zo goed konden...
Wat heb jij toch tegen een GT-8?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:49 schreef The_Dean het volgende:
En die anderen niet? Naja, shit happens...
Maar waarom er in godsnaam een GT-8 voor hangen? Wat word de volgende stap, een Behringer amp?
Multi-effecten zijn okquote:
Wat ik doe is de snaar eerst plat over de gitaar leggen, dan klein beetje speling geven, dan het eind twee keer rond het stemmechaniek draaien, doorsteken en dan stemmen. Heb nooit ergens last van, en op die manier niet te veel draad aan het mechaniek, staat ook nog iets netter [alsof dat belangrijk is, maargoedquote:Op maandag 26 mei 2008 19:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Als ik snaren op m'n gitaar zet doe ik dat altijd zo los dat de snaren vrij veel rondjes om de stemmechanieken moeten draaien. Soms gaat een snaar dan wel zeven keer rond voordat ie strak zit. Ik dacht dat hierdoor m'n snaren minder snel zouden ontstemmen, maar ze ontstemmen voor mijn gevoel veel te snel. Iemand vertelde mij dat het juist niet de bedoeling is om een snaar zo vaak om het stemmechaniekje te laten draaien omdat er dan meer snaar is om uit te rekken en het dus meer ontstemt.
Kan iemand mij vertellen hoe ik een snaar het beste op m'n gitaar kan zetten zodat ie zo min mogelijk ontstemt?
Stempedaal en footswitch, meer heb je niet nodigquote:Op maandag 26 mei 2008 19:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Multi-effecten zijn okLosse pedaaltjes zijn toch alleen maar lastig
Nu kun je handig presets maken en door 1 druk op de knop heb je ze...
Wat ik jarenlang heb gedaan is de snaar heel veel speling geven en dan net zo lang blijven draaien totdat ie strak zit. Ik ga zo eens op jouw manier m'n snaren vervangen, hopen dat ie dan niet ontstemd na 3 bends. :pquote:Op maandag 26 mei 2008 19:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat ik doe is de snaar eerst plat over de gitaar leggen, dan klein beetje speling geven, dan het eind twee keer rond het stemmechaniek draaien, doorsteken en dan stemmen. Heb nooit ergens last van, en op die manier niet te veel draad aan het mechaniek, staat ook nog iets netter [alsof dat belangrijk is, maargoedvoor sommigen wel].
Wel even de eindjes afknippen natuurlijk
Mja als je met gigs over andere amps moet spelen zijn losse pedaaltjes heeeel veel makkelijker sneller bij te stellen dan die hippe patches van je multi effect.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Scheelt dat ik ook maar een volume hebquote:Op maandag 26 mei 2008 19:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja als je met gigs over andere amps moet spelen zijn losse pedaaltjes heeeel veel makkelijker sneller bij te stellen dan die hippe patches van je multi effect.
Daarnaast zijn de instemmingen op vol volume sowieso weer totaal anders dan op slaapkamer volume enz.
Dus dat lijkt me niet heel handig though
Ik gebruik o.a. diverse distortions, overdrive, equalizer, noise gate, flanger, delay, chorus enz. Er is meer dan alleen distortionquote:Op maandag 26 mei 2008 19:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stempedaal en footswitch, meer heb je niet nodig
Nee.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef The_Dean het volgende:
Zaterdag even fotoshootje gehad
Zouden jullie [zonder ons te kennen] een beeld hebben van wat voor muziek wij ongeveer maken?
quote:
Haha, maar we moesten dan ook telkens tegen die rottige zon inkijken...quote:Op maandag 26 mei 2008 20:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee.
Verder wel vette foto'sJammer dat de drummer steeds kijkt alsof dat Skite nummer aan het doen is
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:18 schreef Jorikjet het volgende:
kutmuziek?
En wat nu als ik zeg dat we Britpop spelen?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:38 schreef Moozze het volgende:
Ik kan niet echt een muziekstijl eruit halen eerlijk gezegd...
Bluegrass straalt er van afquote:Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef The_Dean het volgende:
Zouden jullie [zonder ons te kennen] een beeld hebben van wat voor muziek wij ongeveer maken?
En ben benieuwd naar jullie meningen
....
kan het altijd proberenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:40 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/sdfasdf-19Beetje half half geimproviseerd dingetjes verzonnen
Dat nummer van je doet me denken aan van die Duitse Industrial =D
Probeer het eens in het duits =D
Dankjequote:
GT-8 is dus wel een paar stappen boven een berhinger bakje hequote:Op maandag 26 mei 2008 18:49 schreef The_Dean het volgende:
En die anderen niet? Naja, shit happens...
Maar waarom er in godsnaam een GT-8 voor hangen? Wat word de volgende stap, een Behringer amp?
ongeveer 2 keer rond, zit ie strak genoeg, en schiet ie niet los, rek hou je wel, maar ontstemmen valt opzich dan wel mee, is mij ervaring.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Als ik snaren op m'n gitaar zet doe ik dat altijd zo los dat de snaren vrij veel rondjes om de stemmechanieken moeten draaien. Soms gaat een snaar dan wel zeven keer rond voordat ie strak zit. Ik dacht dat hierdoor m'n snaren minder snel zouden ontstemmen, maar ze ontstemmen voor mijn gevoel veel te snel. Iemand vertelde mij dat het juist niet de bedoeling is om een snaar zo vaak om het stemmechaniekje te laten draaien omdat er dan meer snaar is om uit te rekken en het dus meer ontstemt.
Kan iemand mij vertellen hoe ik een snaar het beste op m'n gitaar kan zetten zodat ie zo min mogelijk ontstemt?
en dat is juist het handigst, en kan je ook wat lekkere vage effecten programmeren, en hoef je niet telkens een andere setting er in te draaien als je net een ander geluid uit je effect wilquote:Op maandag 26 mei 2008 19:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
of je plugt hem direct in de PA, probleem opgelost met je multi fxquote:Op maandag 26 mei 2008 19:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja als je met gigs over andere amps moet spelen zijn losse pedaaltjes heeeel veel makkelijker sneller bij te stellen dan die hippe patches van je multi effect.
Daarnaast zijn de instemmingen op vol volume sowieso weer totaal anders dan op slaapkamer volume enz.
Dus dat lijkt me niet heel handig though
een perfect geluid krijgen is moeilijk, maar bijstellen is meestal paar draaitjes aan de grote draai schijf en het kan zo klinken.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja maar dan moet je weer per Patch alles opneiuw gaan instellen.
Maarja geen idee hoe simpel het gaat. Het lijkt me een hoop gedoe
iets met bier en tieten orso?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef The_Dean het volgende:
En ben benieuwd naar jullie meningen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heb ik zoiets van 'oh!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En wat nu als ik zeg dat we Britpop spelen?
Dan is britpop ineens best wel tof.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En wat nu als ik zeg dat we Britpop spelen?
Britpop is ook tofquote:
Ach, er zitten wel leuke bandjes tussen, maar het gros van de britpop bandjes kan er wat mij betreft beter mee stoppen. Je wordt er de laatste paar jaar ook een beetje mee doodgegooid.quote:
Damn...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:45 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn nieuwe schatje
Erg mooi! Ik zie dat ze geleverd worden met een vintage enkellaags slagplaat met 5 gaten. Cool wist ik niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:45 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[ afbeelding ]
kewl nog een baja gitaristquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:45 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zo ik dus nooit kunnen maken geloof ikquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:31 schreef Goover het volgende:mijn nieuwe projectje is onderweg, een Newtone Bender (Fuzz)
http://www.newtone-online.nl/downloads/NewtoneBender.pdf
De spullen zijn opgestuurd, nu nog een nieuwe soldeerbout en ik kan aan de slag!
Niet twijfelen, gewoon gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:56 schreef Cynic het volgende:
IK twijfel nog steeds een beetje over Waldrock
En wie's die gozer achter jouw gitaar?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:08 schreef TheRealms het volgende:
Mn gitaar en mn vriendin in 1 shot, tijdens 1 van mijn gigs
M'n gitaar:
Mexican Fender Stratocaster Deluxe Player (volgens velen beter als de huidige USA series, en naar mijn mening ook.) Geeft echt een heerlijk geluidje en speelt als een tiet!
[ afbeelding ]
Haha, dat is dé perfecte omschrijving voor de metalheadsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:37 schreef Doodkapje het volgende:
No offence maar als je die lui van Hanson Shirtjes van Cradle of Filth etc. aan laat trekken heb je hetzelfde effect...
[ afbeelding ]
Mmmmmbop!!!
Ik eerst ook, maar toen ik hoorde dat Biohazard kwam stond mijn broertje de volgende dag bij de lokale cd shop om kaartjesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:56 schreef Cynic het volgende:
IK twijfel nog steeds een beetje over Waldrock
Weet niet of je Kootstertille kent, maar daar zit aan de westkant een afsaltproductiebedrijf, APK [Asfalt Produktie Kootstertille]. Daar dusquote:Op maandag 26 mei 2008 21:24 schreef brother52 het volgende:
Toffe foto's. Waar zijn die genomen?
De omgeving komt me nl. niet echt bekend voor...
Oh man, je maakt mijn hele jaar goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik eerst ook, maar toen ik hoorde dat Biohazard kwam stond mijn broertje de volgende dag bij de lokale cd shop om kaartjes
Biohazard
Death By Stereo
Lordi
Life Of Agony
En voor brother52:
En wellicht komen de Fryske überpunkers Strawelte ook!
Wâldrock zegt van niet, de band zelf zegt van niet, maar stond wel in de krant. En op 5 mei een van de heren Landman tegen het lijf gelopen, en die zeiden dat ze naast de laatste 3 concerten aan het einde van het jaar nog een groot surprise optreden zouden doen
En als je hier en daar de nieuwsbrieven en geruchten wat volgt zou dat best eens Wâldrock kunnen zijn.
Wederom een Strawelte reünie op Wâldrock
Ah, vandaar dat ik die plek niet herkende.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet niet of je Kootstertille kent, maar daar zit aan de westkant een afsaltproductiebedrijf, APK [Asfalt Produktie Kootstertille]. Daar dus
Ja man, dat zou echt zo stoer zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh man, je maakt mijn hele jaar goed.
Eindelijk mijn jeugdhelden eens live zien.![]()
En volgens mij moeten er nog 2 namen bekend worden, dus het zou heel goed kunnen dat Straweltedaarbij zit. Anders was het al bekend gemaakt wie het affiche compleet maken.
Het zou helemaal super zijn als ze Wâldrock zouden afsluiten.![]()
Ik was sowieso al van plan om naar waldrock te gaan. Het is de laatste jaren een beetje een traditie geworden. De kaartjes waren al gehaald toen ik nog niet wist wie er allemaal zouden spelen.
Ik was dan ook heel erg blij dat Life of Agony weer komt. De plek iets rechts van het midden, tegen het hek is van mij!!!!
Dat is een gitaar,... geen muziekschoolquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:13 schreef RoW_0 het volgende:
ff vraagje, is het slim om les te nemen bij een muziekschool ofzoiets? Of is het gewoon echt zelf-exploren?
Gewoon een yamaha pacificer ofzoiets:D
Dat snap ik dan ook wel weer, daarmee doelde ik erop dat dat mijn toekomstige gitaar kan zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat is een gitaar,... geen muziekschool
Maar een Pacifica is meer dan een goede beginnersgitaar... En muziekscholen zijn vaak duurder dan 'gewoon ergens' een gitaarleraar. Als je echt tijd en zin in les hebt, heeft het wel meerwaarde, want je zult het sneller en efficiënter oppakken.
Je zult er blij mee zijn... Pacifica 112 klinkt al erg lekker...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:17 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook wel weer, daarmee doelde ik erop dat dat mijn toekomstige gitaar kan zijn.
Ik ben nou net geen retard.
Anders wacht je even, en dan kun je gitaar spelen op je PC net als guitar hero maar dan met je Eigen gitaar, en je kan er ook wat van leren.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:25 schreef Doodkapje het volgende:
Heeft iemand ervaring met via internet bestellen bij Feedback? Ik wil een Line6 TonePort UX1 kopen nl.
En je kunt ook mensen rickrollen,quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:28 schreef Under_Score het volgende:
maar kan je er ook mee opnemen en nummers in elkaar flansen
Onze zanger, heeft eens een stempedaal gekocht via internet. Geloof binnen een week netjes verpakt op de mat...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:25 schreef Doodkapje het volgende:
Heeft iemand ervaring met via internet bestellen bij Feedback? Ik wil een Line6 TonePort UX1 kopen nl.
een rickroll aparaat of een POD?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
En je kunt ook mensen rickrollen,
Meer enig idee hoeveel dat zou kosten?
Klinkt gaafquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:27 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Anders wacht je even, en dan kun je gitaar spelen op je PC net als guitar hero maar dan met je Eigen gitaar, en je kan er ook wat van leren.
Guitar rising heette dat geloof ik, google maar
Mensen live RickRollen door een opgenomen sample in je PODquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef Under_Score het volgende:
een rickroll aparaat of een POD?
Ik denk dat het in dit internettijdperk juist andersom is. Les nemen is helemaal niet verkeerd. Ik ben ook echt van plan in de toekomst nog wat lesjes te nemen.quote:
Ik zou juist wel wat meer muziektheorie willen leren...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:39 schreef The_Dean het volgende:
Ooit paar keer les gehad, maar en na paar keer leuk nummer geleerd te hebben moest ik me eens storten op toonladders zei hij
Nooit meer heen gegaan, die engerd
Als het qua prijs niets uitmaakt, zou ik het via Music Store in Deutschland bestellen, gratis verzending boven de 100 euro en heel snelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:25 schreef Doodkapje het volgende:
Hmmm, niet mee eens, zou graag ook eens wat lessen willen nemen, maar weet niet echt waar of bij wie het hier in de buurt te volgen is... Ik heb gewoon het gevoel dat ik op een punt blijf hangen of maar heeeeeeel langzaam vooruit kom nu...quote:
Nee, van een rij-instructeurquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:47 schreef The_Dean het volgende:
Dude, je leert autorijden toch ook niet uit een boek?
Ja, ik was me dat ook al aan het afvragenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, van een rij-instructeur
Je haalt je eigen argumenten onderuit
Naja, die verveeld je niet met allerlei theorie. Die van mij niet in ieder geval, die zei, als je de echte theorie wil leren koop je maar een boek, ik leer je echt autorijdenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, van een rij-instructeur
Je haalt je eigen argumenten onderuit
cool. schijnt wel dat hij je hele geluid verneuktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:58 schreef Moozze het volgende:
Nog even over dat rickroll apparaat. Die van Boss schijnt wel goed te zijn, zeker door die 'lol factor' knop. Die gewoon helemaal opengooien en je hebt sowieso succes! Jammer dattie zo duur is he...
[ afbeelding ]
Ja, of erger nog. De coolheid van dat ding kan ervoor zorgen dat je gitaar ontploftquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:36 schreef Under_Score het volgende:
[..]
cool. schijnt wel dat hij je hele geluid verneukt
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:43 schreef Witchfynder het volgende:
http://www.metalfan.nl/article.php?sid=7510
Incl 'first look' @ onze CD-cover en tracklisting..
Ik zie ze op Pinkpop dit weekend!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Zotoch maar een kaartje voor floggin molly gekocht
Ook al is m'n geld bijna op
maarja je moet wat he
Ik vind het serieus vetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
We hebben één nummer toegevoegd op myspace. Dus belangstellenden kunnen "Störtebeker" beluisteren..
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
We hebben één nummer toegevoegd op myspace. Dus belangstellenden kunnen "Störtebeker" beluisteren..
quote:
Tof, ik zal hoi zeggen als ik je tegen kom. Maar ik denk dat ik je niet zo snel herken tussen de andere 50.000 mensen!quote:
Dan ben je een dag te laatquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:48 schreef Cynic het volgende:
Maandag op tv naar pinkpop kijken voor mij denk ik
Op de tv nog welquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:48 schreef Cynic het volgende:
Maandag op tv naar pinkpop kijken voor mij denk ik
Was er niet altijd op maandag ook nog een dag Pinkpop? Of is dat nou anders omdat het niet met pinksteren is?quote:
Zeg maar gerust 60.000 mensen, pinkpop kennendequote:Op woensdag 28 mei 2008 09:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tof, ik zal hoi zeggen als ik je tegen kom. Maar ik denk dat ik je niet zo snel herken tussen de andere 50.000 mensen!
Normaal gesproken wel ja, maar pinkpop duurt nog steeds 3 dagen en begint dit jaar op vrijdag.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was er niet altijd op maandag ook nog een dag Pinkpop? Of is dat nou anders omdat het niet met pinksteren is?
Was geloof ik omdat Metallica niet op pinksteren kon komen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja, maar pinkpop duurt nog steeds 3 dagen en begint dit jaar op vrijdag.
Ook, maar ook omdat andere grote namen toen nog niet in europa aan het touren waren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Was geloof ik omdat Metallica niet op pinksteren kon komen.
Ik ook!quote:
Het is geen ibanezquote:
Dat is best wel jammer, een ibanez was wel tof geweest.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is geen ibanezmaar 1 of ander onbekend merk, die foto was eigenlijk qua vormgeving zag ie er zo uit.
Ik zat er eigenlijk eerst over te denken om hem te wit te maken en hem dan een beetje mooi te maken en aan de muur hangen. Maar daar is nog steeds niks van gekomen...quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is best wel jammer, een ibanez was wel tof geweest.
Maar ik ben nog steeds benieuwd naar de pics.![]()
Misschien is het wat voor een upgrade-projectje.
Een gitaar is om op te spelen, niet om aan de muur te hangen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk eerst over te denken om hem te wit te maken en hem dan een beetje mooi te maken en aan de muur hangen. Maar daar is nog steeds niks van gekomen...
Als ik hem toch niet gebruik, kan ik hem beter voor de show beetje mooi maken...quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een gitaar is om op te spelen, niet om aan de muur te hangen.
Je gaat toch ook geen schilderij aansluiten op je versterker
Als 'ie z'n Friesland stropdas omheeft wel!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Ik herken hier volgens mij niemand van, misschien Dean, die kop herken je uit duizenden volgens mij
Ik wil ook nog altijd een gitaar voor aan de muur.... Ik heb tot op heden namelijk nog geen schilderij gezien dat ik echt aan de muur zou willen hangenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een gitaar is om op te spelen, niet om aan de muur te hangen.
Je gaat toch ook geen schilderij aansluiten op je versterker
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:26 schreef Juicyhil het volgende:
Als ik hem toch niet gebruik, kan ik hem beter voor de show beetje mooi maken aan Witchfynder of Brother52 geven...
quote:
quote:
staat er nog iets leuks in?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:08 schreef Cynic het volgende:
en daar is hij dan: het feedback-"wat doe ik met mijn vakantiegeld en belastingteruggave?"-krantje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |