Erg mooi! Ik zie dat ze geleverd worden met een vintage enkellaags slagplaat met 5 gaten. Cool wist ik niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:45 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn nieuwe schatje
kewl nog een baja gitaristquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:45 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn nieuwe schatje
Dat zo ik dus nooit kunnen maken geloof ikquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:31 schreef Goover het volgende:mijn nieuwe projectje is onderweg, een Newtone Bender (Fuzz)
http://www.newtone-online.nl/downloads/NewtoneBender.pdf
De spullen zijn opgestuurd, nu nog een nieuwe soldeerbout en ik kan aan de slag!
Niet twijfelen, gewoon gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:56 schreef Cynic het volgende:
IK twijfel nog steeds een beetje over Waldrock
En wie's die gozer achter jouw gitaar?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:08 schreef TheRealms het volgende:
Mn gitaar en mn vriendin in 1 shot, tijdens 1 van mijn gigs
M'n gitaar:
Mexican Fender Stratocaster Deluxe Player (volgens velen beter als de huidige USA series, en naar mijn mening ook.) Geeft echt een heerlijk geluidje en speelt als een tiet!
[ afbeelding ]
Haha, dat is dé perfecte omschrijving voor de metalheadsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:37 schreef Doodkapje het volgende:
No offence maar als je die lui van Hanson Shirtjes van Cradle of Filth etc. aan laat trekken heb je hetzelfde effect...
[ afbeelding ]
Mmmmmbop!!!
Ik eerst ook, maar toen ik hoorde dat Biohazard kwam stond mijn broertje de volgende dag bij de lokale cd shop om kaartjesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:56 schreef Cynic het volgende:
IK twijfel nog steeds een beetje over Waldrock
Weet niet of je Kootstertille kent, maar daar zit aan de westkant een afsaltproductiebedrijf, APK [Asfalt Produktie Kootstertille]. Daar dusquote:Op maandag 26 mei 2008 21:24 schreef brother52 het volgende:
Toffe foto's. Waar zijn die genomen?
De omgeving komt me nl. niet echt bekend voor...
Oh man, je maakt mijn hele jaar goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik eerst ook, maar toen ik hoorde dat Biohazard kwam stond mijn broertje de volgende dag bij de lokale cd shop om kaartjes
Biohazard
Death By Stereo
Lordi
Life Of Agony
En voor brother52:
En wellicht komen de Fryske überpunkers Strawelte ook!
Wâldrock zegt van niet, de band zelf zegt van niet, maar stond wel in de krant. En op 5 mei een van de heren Landman tegen het lijf gelopen, en die zeiden dat ze naast de laatste 3 concerten aan het einde van het jaar nog een groot surprise optreden zouden doen
En als je hier en daar de nieuwsbrieven en geruchten wat volgt zou dat best eens Wâldrock kunnen zijn.
Wederom een Strawelte reünie op Wâldrock
Ah, vandaar dat ik die plek niet herkende.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet niet of je Kootstertille kent, maar daar zit aan de westkant een afsaltproductiebedrijf, APK [Asfalt Produktie Kootstertille]. Daar dus
Ja man, dat zou echt zo stoer zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh man, je maakt mijn hele jaar goed.
Eindelijk mijn jeugdhelden eens live zien.![]()
En volgens mij moeten er nog 2 namen bekend worden, dus het zou heel goed kunnen dat Straweltedaarbij zit. Anders was het al bekend gemaakt wie het affiche compleet maken.
Het zou helemaal super zijn als ze Wâldrock zouden afsluiten.![]()
Ik was sowieso al van plan om naar waldrock te gaan. Het is de laatste jaren een beetje een traditie geworden. De kaartjes waren al gehaald toen ik nog niet wist wie er allemaal zouden spelen.
Ik was dan ook heel erg blij dat Life of Agony weer komt. De plek iets rechts van het midden, tegen het hek is van mij!!!!
Dat is een gitaar,... geen muziekschoolquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:13 schreef RoW_0 het volgende:
ff vraagje, is het slim om les te nemen bij een muziekschool ofzoiets? Of is het gewoon echt zelf-exploren?
Gewoon een yamaha pacificer ofzoiets:D
Dat snap ik dan ook wel weer, daarmee doelde ik erop dat dat mijn toekomstige gitaar kan zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat is een gitaar,... geen muziekschool
Maar een Pacifica is meer dan een goede beginnersgitaar... En muziekscholen zijn vaak duurder dan 'gewoon ergens' een gitaarleraar. Als je echt tijd en zin in les hebt, heeft het wel meerwaarde, want je zult het sneller en efficiënter oppakken.
Je zult er blij mee zijn... Pacifica 112 klinkt al erg lekker...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:17 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook wel weer, daarmee doelde ik erop dat dat mijn toekomstige gitaar kan zijn.
Ik ben nou net geen retard.
Anders wacht je even, en dan kun je gitaar spelen op je PC net als guitar hero maar dan met je Eigen gitaar, en je kan er ook wat van leren.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:25 schreef Doodkapje het volgende:
Heeft iemand ervaring met via internet bestellen bij Feedback? Ik wil een Line6 TonePort UX1 kopen nl.
En je kunt ook mensen rickrollen,quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:28 schreef Under_Score het volgende:
maar kan je er ook mee opnemen en nummers in elkaar flansen
Onze zanger, heeft eens een stempedaal gekocht via internet. Geloof binnen een week netjes verpakt op de mat...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:25 schreef Doodkapje het volgende:
Heeft iemand ervaring met via internet bestellen bij Feedback? Ik wil een Line6 TonePort UX1 kopen nl.
een rickroll aparaat of een POD?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
En je kunt ook mensen rickrollen,
Meer enig idee hoeveel dat zou kosten?
Klinkt gaafquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:27 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Anders wacht je even, en dan kun je gitaar spelen op je PC net als guitar hero maar dan met je Eigen gitaar, en je kan er ook wat van leren.
Guitar rising heette dat geloof ik, google maar
Mensen live RickRollen door een opgenomen sample in je PODquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef Under_Score het volgende:
een rickroll aparaat of een POD?
Ik denk dat het in dit internettijdperk juist andersom is. Les nemen is helemaal niet verkeerd. Ik ben ook echt van plan in de toekomst nog wat lesjes te nemen.quote:
Ik zou juist wel wat meer muziektheorie willen leren...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:39 schreef The_Dean het volgende:
Ooit paar keer les gehad, maar en na paar keer leuk nummer geleerd te hebben moest ik me eens storten op toonladders zei hij
Nooit meer heen gegaan, die engerd
Als het qua prijs niets uitmaakt, zou ik het via Music Store in Deutschland bestellen, gratis verzending boven de 100 euro en heel snelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:25 schreef Doodkapje het volgende:
Hmmm, niet mee eens, zou graag ook eens wat lessen willen nemen, maar weet niet echt waar of bij wie het hier in de buurt te volgen is... Ik heb gewoon het gevoel dat ik op een punt blijf hangen of maar heeeeeeel langzaam vooruit kom nu...quote:
Nee, van een rij-instructeurquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:47 schreef The_Dean het volgende:
Dude, je leert autorijden toch ook niet uit een boek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |