Ja, ik was me dat ook al aan het afvragenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, van een rij-instructeur
Je haalt je eigen argumenten onderuit
Naja, die verveeld je niet met allerlei theorie. Die van mij niet in ieder geval, die zei, als je de echte theorie wil leren koop je maar een boek, ik leer je echt autorijdenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, van een rij-instructeur
Je haalt je eigen argumenten onderuit
cool. schijnt wel dat hij je hele geluid verneuktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:58 schreef Moozze het volgende:
Nog even over dat rickroll apparaat. Die van Boss schijnt wel goed te zijn, zeker door die 'lol factor' knop. Die gewoon helemaal opengooien en je hebt sowieso succes! Jammer dattie zo duur is he...
[ afbeelding ]
Ja, of erger nog. De coolheid van dat ding kan ervoor zorgen dat je gitaar ontploftquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:36 schreef Under_Score het volgende:
[..]
cool. schijnt wel dat hij je hele geluid verneukt
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:43 schreef Witchfynder het volgende:
http://www.metalfan.nl/article.php?sid=7510
Incl 'first look' @ onze CD-cover en tracklisting..
Ik zie ze op Pinkpop dit weekend!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Zotoch maar een kaartje voor floggin molly gekocht
Ook al is m'n geld bijna op
maarja je moet wat he
Ik vind het serieus vetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
We hebben één nummer toegevoegd op myspace. Dus belangstellenden kunnen "Störtebeker" beluisteren..
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
We hebben één nummer toegevoegd op myspace. Dus belangstellenden kunnen "Störtebeker" beluisteren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |