Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Hahah thanks voor het warme welkomquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Ja, komt even binnenzeilen met z'n Artcore, en alles is in de war!
Maar wel blij dat je er bent hoor
Alleen volgende keer even opletten wat je doet
Welkom!
Ik heb er binnenkort 4quote:
319 euroquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:28 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind die Ibanez echtg geweldig vet. Soort hollowbody sg zeg maargeniaal mooi
.
Wahkosdanou?
Dat is echt een koopje. Jammer dat ze die dingen niet linkshandig maken. Ik ben aangewezen op een epiphone dot of Sheraton IIquote:
Ik heb hier toevallig een leuke gitaar liggen, toen ooit es gevonden bij het grofvuil. Ook linkshandig alleen zonder snarenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is echt een koopje. Jammer dat ze die dingen niet linkshandig maken. Ik ben aangewezen op een epiphone dot of Sheraton II
Wauw, ik vind nooit gitaren, laat staan linkshandige!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb hier toevallig een leuke gitaar liggen, toen ooit es gevonden bij het grofvuil. Ook linkshandig alleen zonder snaren
Hier!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Moozze het volgende:
Met deze nutteloze post uit ik even mijn liefde voor telecasters
Kwil er eentje, weet iemand een redelijke goeie tot matige voor weinig geld? En liever geen squier want dat klinkt beginner... Ik ben veeleisend ja
Wat voor, heb je ook foto's?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb hier toevallig een leuke gitaar liggen, toen ooit es gevonden bij het grofvuil. Ook linkshandig alleen zonder snaren
Luie hond_ !quote:Op zondag 25 mei 2008 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi
Kijk eens naar een London City Comet, die kosten ongeveer E 250,- en schijnen erg goed te zijn voor die prijsklasse. (Zelf heb ik helaas geen ervaring met London City, dit is puur ervaring van anderenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Moozze het volgende:
Kwil er eentje, weet iemand een redelijke goeie tot matige voor weinig geld? En liever geen squier want dat klinkt beginner... Ik ben veeleisend ja
Och, als het om zoiets gaat mag je best wat eisen stellen toch? Je moet wel iets kopen waarvan je zeker weet dat je het een goed ding vind en waar je even mee vooruit kan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Moozze het volgende:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wauw, ik vind nooit gitaren, laat staan linkshandige!
James Deanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:16 schreef Under_Score het volgende:
im zat te denken, mischien kan ik ook James onder het Dean logo van mijn Dean zetten, dan heb ik een echte James Dean
Als het een V is claim ik hem, de rest mag jij op eisen.quote:Op zondag 25 mei 2008 03:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor, heb je ook foto's?
Ik heb nog zat snaren liggen.![]()
Dan wil ik hem welquote:Op zondag 25 mei 2008 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als het een V is claim ik hem, de rest mag jij op eisen..
Dadelijk is het een BC Rich Beast. Zit je dan....
Wat nu als ik een Slayer aanbiddend 14 jarig puberig neefje heb, die wel gitaar wil leren spelen, maar alleen op een BC Rich, want ja, dat doet Kerry King ook...quote:Op zondag 25 mei 2008 11:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat moet jij met een linkshandige Beast? Of..wat moet je überhaupt me een Beast?
[ afbeelding ]
Brrrrr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
wat een gitaar!!quote:Op zondag 25 mei 2008 11:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat moet jij met een linkshandige Beast? Of..wat moet je überhaupt me een Beast?
[ afbeelding ]
Brrrrr.
We gaan er gewoon om racen, tegelijk vanaf huis in de auto stppen en wie er dan het eerst is mag hem hebben.quote:Op zondag 25 mei 2008 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als het een V is claim ik hem, de rest mag jij op eisen..
Dadelijk is het een BC Rich Beast. Zit je dan....
Dat is het mooie van de comets, dat addertje is er namelijk niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:44 schreef Moozze het volgende:
Damn! Die London City Comet klinkt net iets te perfect... Wat is het addertje?
Dude, Feedbackquote:Op zondag 25 mei 2008 12:53 schreef Moozze het volgende:
Ohhh, ik word helemaal blij! Maar bij feedback hebben ze hem geloof ik niet...
Ik vind dit een prachtig examencadeau
Ja ik ben nieuw hierquote:Op zondag 25 mei 2008 12:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, Feedback
Je bent nieuw hier zeker??
Maar gewoon bestellen bij de Groove man. Zeer goede winkel, shop ook nooit meer ergens anders.
Goed personeel ook
Altijd behulpvaardig, goed advies, scherpe prijzen, snelle levering.
Kut. Almere.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
We gaan er gewoon om racen, tegelijk vanaf huis in de auto stppen en wie er dan het eerst is mag hem hebben.
Handleiding voor winkelen bij Feedback:quote:Op zondag 25 mei 2008 13:01 schreef The_Dean het volgende:
Hehe, naja, je kan naar de Feeback, maar denk dat er niemand hier zit die er nog een redelijk goed woord voor over heeft
Respect voor telecasters!quote:Op zondag 25 mei 2008 13:07 schreef Witchfynder het volgende:
Persoonlijk vind ik blond een lelijke kleur, maar als fervente Telecasterhater kan ik zelfs zeggen dat ding er in werkelijkheid niet zó neon uit ziet. Ik heb hem eens zien hangen ergens ooit en daar is hij wel te pruimen. Voor een Telecaster dan. Yuch..
Rood met zwarte hardwarequote:Op zondag 25 mei 2008 13:10 schreef Moozze het volgende:
[..]
Respect voor telecasters!
Iemand anders nbog over de kleur? Sunburst ben ik namelijk niet zo'n fan van en zwart is weer een beetje standaard...
Ik wil je ook nog wel een kwartier voorsprong geven.quote:
Valt mee opzich hoor... hier een LC Comet in de winkel, zelf gespotquote:Op zondag 25 mei 2008 13:05 schreef Moozze het volgende:
Ik wil niet naar feedback want daar hebben ze die comet niet
BTW, hier ziet dat ding er spuuglelijk uit qua kleur maar is dat puur de foto? Ik wou het liefst wel een geel achtige gitaar met een zwarte slagplaat maar deze geel fluoriseert iets te volgens mij. Ik kan altijd zelf nog mijn gitaar verven
'k vind deze kleur nou ook niet je van hetquote:Op zondag 25 mei 2008 13:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Valt mee opzich hoor... hier een LC Comet in de winkel, zelf gespot
Foto is met een N95, vandaar dat hij op de foto iets lichter is, in het echt is hij wat donkerder, zeker niet fluoriserend.
[ afbeelding ]
Nee het is niet super....quote:Op zondag 25 mei 2008 14:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
'k vind deze kleur nou ook niet je van het
Dude! Dat wou ik even zien!quote:Op zondag 25 mei 2008 13:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Valt mee opzich hoor... hier een LC Comet in de winkel, zelf gespot
Foto is met een N95, vandaar dat hij op de foto iets lichter is, in het echt is hij wat donkerder, zeker niet fluoriserend.
[ afbeelding ]
Waar woon je? Er zijn veel winkels die het ding verkopen!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:12 schreef Moozze het volgende:
Ja ik denk dat dit een examencadeau word (toch een andere kleur denk ik...). Waar zit The Groove eigenlijk precies? Wil toch liever even zo'n ding aanraken voordat ik m koop/laat kopen.
Edit: Kut! Drachten... dat gaat niet werken denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |