die limes staan op marktplaats voor 140quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:52 schreef sjimz het volgende:
TVP.
Nog steeds opzoek naar Air Jordan V Green beans en Nike Air Max 90 JD Lime.
Maat 7 UK?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:56 schreef jovink het volgende:
[..]
die limes staan op marktplaats voor 140
Alleen te grootquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:57 schreef jovink het volgende:
http://link.marktplaats.nl/156623305
goede verkoper en snel met verzenden
Ik vind de cw gewoon vet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:58 schreef jovink het volgende:
jammer voor je. maar wat is dr appart aan die schoen
Zomers, ik vind ze wel wat hebbenquote:
Oeps, sorry, zal dan eens even alle topics langsgaan om er achter te komen wat ik ongeveer moet verwachten om bij te betalen.quote:Op zondag 6 april 2008 16:10 schreef thaWarhead het volgende:
Ik wil niet lullig klinken, maar die vraag komt elke topic weer langs... Misschien moeten we het eens in de OP zetten ofzo.
Anyway: Goed bedrijf, ruime keuze, vaak ok prijs en je moet gegarandeerd bij betalen als ze bij de douane komen te liggen.
Klote.. Liggen er mss wel andere leuke modellen daar dat je weet?quote:Op zondag 6 april 2008 16:40 schreef thaWarhead het volgende:
AM 1's, 90's en Lights vind je vrijwel nooit in outlets in NL.
Roermond wel, ik heb er daar een paar zien staan. Niet veel, maar ze zijn er wel.quote:Op zondag 6 april 2008 16:40 schreef thaWarhead het volgende:
AM 1's, 90's en Lights vind je vrijwel nooit in outlets in NL.
Ja, maat 14..quote:Op zondag 6 april 2008 22:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Roermond wel, ik heb er daar een paar zien staan. Niet veel, maar ze zijn er wel.
Eigenlijk kan je al het schoen-materiaal met shampoo goed schoonkrijgen!quote:Op maandag 7 april 2008 02:25 schreef Teije het volgende:
jovink, heb jij je hawaii's al moeten schoonmaken? (die zwarte shit op de toebox) zo ja, hoe heb je dat gedaan?
Ik wil de hoop niet bederven, maar dat ga je er - denk ik - niet meer afkrijgen...quote:Op maandag 7 april 2008 16:16 schreef morgane het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe ik het suede van mn dc's schoon kan krijgen, nu mn spijkerbroek afgegeven heeft.
quote:Op maandag 7 april 2008 16:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik wil de hoop niet bederven, maar dat ga je er - denk ik - niet meer afkrijgen...
quote:Op maandag 7 april 2008 16:48 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Ja en in eindhoven koop ik air max 90s
Oh en eet op school gek, echt
Dat valt voor veel sneakers te zeggenquote:Op maandag 7 april 2008 17:20 schreef thaWarhead het volgende:
Had je een half jaar eerder moeten zijn...
---quote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef Mindstate het volgende:
Had voor de zomer deze dunks uitgezocht:
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.com/NIKE-(...)tem#ebayphotohosting
Zijn m'n eerste dunks, en vroeg me af of die nog groot/klein breed/smal vallen?
inderdaadquote:Op maandag 7 april 2008 17:20 schreef thaWarhead het volgende:
Had je een half jaar eerder moeten zijn...
tell me about it, fokkin' nasty! (en dope Tiffs btwquote:Op maandag 7 april 2008 17:46 schreef jovink het volgende:
@ dubzone dat is wel het laatste met de hawaiis moet doen.
@ teije ik ben niet zo van het schoonmaken vraag maar aan shootooik stoor me er niet aan. ik zorg gewoon dat het de rest vde toebox enigzins netjes blijft.
ik las meen op nikesb dat sommige het lieten stomen, maari kzou dr gewoon vanaf blijven
Het enige wat je moet doen is ineens het dubbele voor de schoenen betalenquote:Op maandag 7 april 2008 21:00 schreef nhero het volgende:
IK heb gisteren op www.citysole.com 2 paar Nikes besteld.
http://citysole.com/shoe_store/index.php?main_page=product_info&cPath=59&products_id=514
en
http://citysole.com/shoe_store/index.php?main_page=product_info&cPath=59&products_id=491
Totale bestelling bijna 200 dollar...
Wat moet ik allemaal doen als mijn schoenen tegengehouden worden bij de douane..waar ik na wat rondzoeken op internet bang voor ben?![]()
![]()
Dr. Feelgoods vind ik ook hardquote:Op maandag 7 april 2008 22:03 schreef SysanApse het volgende:
Dr feelgoods besteld een 2 bij passende Tees gehaald.
Tja, zou wel willen, maar hier in Steenwijk zijn ze voorzover ik weet niet te krijgen, zo 1-2-3 in zwolle komen lukt me niet ivm tijd en geld. Naja, ik bestel ze dan maar gewoon in mijn eigen maat, als ze niet passen zijn ze vast wel door te verkopen.quote:Op maandag 7 april 2008 17:41 schreef thaWarhead het volgende:
Probeer ze aan, Dunk Highs liggen overal tegenwoordig.
Welke modellen hebben ze?quote:Op maandag 7 april 2008 22:26 schreef schatje het volgende:
Bij de Scapino 3 modellen Vans voor 39,95
Van welk materiaal zijn die Hawaiis dan?! In principe kan shampoo niet zoveel kwaad omdat het alleen ontvet.quote:Op maandag 7 april 2008 17:46 schreef jovink het volgende:
@ dubzone dat is wel het laatste met de hawaiis moet doen.
ik las meen op nikesb dat sommige het lieten stomen, maari kzou dr gewoon vanaf blijven
Maar van zwart worden ze zo saaiig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:11 schreef thaWarhead het volgende:
Dood aan wacke laceflips.
Jammer dat die Lakai's mijn maat niet zijn, zou best een tweede paartje willen. Mijn print heeft geen foto's
Heb een 11.5 nodigquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:05 schreef jovink het volgende:
ah dunne sokjes aan en ze passen perfectkunnen prima door voor een maatje 11
wit of zwart, neon laces (of semi hippe laces) zijn voor mooiboi'squote:Op dinsdag 8 april 2008 17:11 schreef ruffian het volgende:
[..]
Maar van zwart worden ze zo saaiig.
Wil er wel een hip kleurtje in, en deze had ik zo ff los liggen.
Welke kleur rade jullie mij aan dan?
Alles is naar Nederland te halen, het kost alleen wat.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:02 schreef bacopotman het volgende:
Weet er misschien iemand iets over de Nike Advantage classic Velcro, de zwarte uitvoering met klittenband????
Of deze schoen in NL te koop is,of naar NL toe te halen is??
[ afbeelding ]
Premiums worden meer in geselecteerde winkels verkocht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef Mindstate het volgende:
Imageshack werkt hier niet!!!
Kan trouwens nog steeds nergens vinden wat het verschil is tussen een gewone Nike Dunk High en een Premium Nike Dunk High...
Bron?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:00 schreef vejay het volgende:
Vanaf 1 december 2008 mogen we voor een bedrag van 150 euro kostenloos invoeren vanuit de VS tegenover de 22 euro van nu. Goed nieuws toch, alleen is 1 december nog ver weg......
Ik ben al blij dat zoiets uberhaupt wordt ingevoerd. Pickyourshoes wordt nou wel interessanter.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:04 schreef SHOOOTO het volgende:
^^nogal, PDF vind ik al moeilijk te lezen
Ze mogen het ook direct invoeren..
ebay ftw! pickyourshoes is wel leuk, maar op ebay kan je ze voor cheaper regelen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:10 schreef vejay het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat zoiets uberhaupt wordt ingevoerd. Pickyourshoes wordt nou wel interessanter.
Een gegeven paard niet in de bek kijken hé.
eBay heeft inderdaad meestal betere deals, maar het aanbod is imo nogal karig in mijn maat in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ebay ftw! pickyourshoes is wel leuk, maar op ebay kan je ze voor cheaper regelen.
Bij Pro Sport voor 50 eurotjes.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Vetttt, waar gehaald en voor hoeveel??
Waar had jij ze toendertijd gehaald?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:17 schreef vjw het volgende:
heb nog een vnds am1 polka square te koop. 2x gedragen. Alle tietjes zitten nog op de zool.
maatje 44 prijs is 80eu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
T-Shu in eindhoven op de kleine berg had er van de week nog een aantalquote:Op donderdag 10 april 2008 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemaaaaaaaaaand een ideetje waar ze allemaal Air Structures verkopen? Ik weet dat ze ze bij Woei in R'dam verkopen, maar ik hoopte wat dichter in de buurt van Brabant.Thank u.
Ebay, niet verder dan je bureaustoelquote:Op donderdag 10 april 2008 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemaaaaaaaaaand een ideetje waar ze allemaal Air Structures verkopen? Ik weet dat ze ze bij Woei in R'dam verkopen, maar ik hoopte wat dichter in de buurt van Brabant.Thank u.
AM1 hype is al een tijdje aan de gang, sterft wel af zodra er wat anders op de markt is.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:31 schreef koston het volgende:
Sinds wanneer is de Air Max 1 eigenlijk de nieuwe kick van de hardcore scène? Ik was gisteren toevallig bij Ignite en Terror in 013, en echt veel mensen liepen op AM1 en AM Lights. Bands en bezoekers. Ik viel wel een beetje uit de toon met mn Bruts en Opgezwolle shirt
Stussy's zijn helaas nog niet binnen, hopelijk vandaag of morgen nog
misschien re-issue, duke sneakers (den bosch) en een nieuwe sneakershop in Nijmegen (ben even de naam vergeten). Anders gewoon online bestellen bij Duitse webshops.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Strakquote:Op donderdag 10 april 2008 14:55 schreef SHOOOTO het volgende:
nieuwe sneakershop in Nijmegen (ben even de naam vergeten).
Air Max 1 zijn gewoon de bestequote:Op donderdag 10 april 2008 14:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
AM1 hype is al een tijdje aan de gang, sterft wel af zodra er wat anders op de markt is.
[..]
misschien re-issue, duke sneakers (den bosch) en een nieuwe sneakershop in Nijmegen (ben even de naam vergeten). Anders gewoon online bestellen bij Duitse webshops.
zijn zeker de e-town boysquote:Op donderdagn 10 april 2008 22:04 schreef LOLBOY het volgende:
Iemand een idee hoe deze heten en waar ik ze kan vinden?(niet bij de zaak waar ik de foto va heb nee)
[ afbeelding ]
yessirquote:Op donderdag 10 april 2008 22:13 schreef SHOOOTO het volgende:
^dat is pas in dec '08..welke sneakers wil je gaan halen?
[..]
zijn zeker de e-town boys![]()
model is Air Tech Challenge II
ze zijn viessquote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef jpg97 het volgende:
Dat zijn inderdaad de Agassi tennisschoenen uit begin jaren '90.
Mijn vriendin had die dus origineel en heeft ze nu ook weer in de VS besteld
Intussen heb ik deze babies op de kop getikt:
[ afbeelding ]
Air Assaults
Deze zoek ik al een tijdje! Kan je me ff toevoegen op msn? Ik ben namelijk zeer geintereseerd in deze schoenen. Chavezje92@hot....quote:Op woensdag 9 april 2008 19:17 schreef vjw het volgende:
heb nog een vnds am1 polka square te koop. 2x gedragen. Alle tietjes zitten nog op de zool.
maatje 44 prijs is 80eu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef jpg97 het volgende:
Dat zijn inderdaad de Agassi tennisschoenen uit begin jaren '90.
Mijn vriendin had die dus origineel en heeft ze nu ook weer in de VS besteld
Intussen heb ik deze babies op de kop getikt:
[ afbeelding ]
Air Assaults
Zien er legit uit, c&ks zijn echt té slecht gefaked.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:29 schreef refused. het volgende:
Deze zijn gewoon legit neem ik aan?
http://i74.photobucket.com/albums/i280/tuuros/CK/83ac081e.jpg
http://i74.photobucket.com/albums/i280/tuuros/CK/c85d72c8.jpg
http://i74.photobucket.com/albums/i280/tuuros/CK/34fa404d.png
http://i74.photobucket.com/albums/i280/tuuros/CK/02c667dc.jpg
Ik vind de datum/barcode er een beetje raar uitzien @ de 3e pic, geen idee of dat normaal is bij C&K?
Thanks4Sharing.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:47 schreef danos het volgende:
jemig denk je in een sneakerforum te komen, krijg je alleen maar 6 pagina's met de lelykste stink nike's![]()
ah, daar is de prinsquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:47 schreef danos het volgende:
jemig denk je in een sneakerforum te komen, krijg je alleen maar 6 pagina's met de lelykste stink nike's![]()
Nike is nou eenmaal populairder dan andere merken, so who cares?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:47 schreef danos het volgende:
Bij mij duurde het ook een week, qua service blinken ze niet echt uit. Sneakershop is ook niet bepaald de snelste, maar ach.. Je krijgt je spul welquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:55 schreef SysanApse het volgende:
Arghh , mijn schoenen bestekld bij boardlords ,, zondag ,, maar nu nog niet binnen :/
Zie ik een homo nu op mijn schoenen lopen
KLOTE !!
Ach ik heb 17 Maart mijn schoenen besteld, waren anderhalve week later ineens niet meer leverbaar, zelf heen gebeld en vanwege de nieuwe winkel etc waren er wat misverstanden. Telefonisch een nieuw model besteld en daar wacht ik nu nog op, waarschijnlijk zijn ze woensdag binnenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:55 schreef SysanApse het volgende:
Arghh , mijn schoenen bestekld bij boardlords ,, zondag ,, maar nu nog niet binnen :/
Zie ik een homo nu op mijn schoenen lopen
KLOTE !!
zal vanavond wel ff pic makenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:27 schreef refused. het volgende:
Wat voor trainers?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:12 schreef Teije het volgende:
Nice, die wil ik eigenlijk ook nog. (eigenlijk liever die gele)
@Vejay ,, ja de feelgoodsquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:28 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Ach ik heb 17 Maart mijn schoenen besteld, waren anderhalve week later ineens niet meer leverbaar, zelf heen gebeld en vanwege de nieuwe winkel etc waren er wat misverstanden. Telefonisch een nieuw model besteld en daar wacht ik nu nog op, waarschijnlijk zijn ze woensdag binnen
welke prijzen hanteren ze voor de structuresquote:Op donderdag 10 april 2008 21:11 schreef refused. het volgende:
Er lag niet veel bijzonders bij strak, alleen structures en infrareds die 'in principe niet voor de verkoop' waren, te duur dus. Ze waren wat te vroeg open gegaan dus het moest allemaal nog binnen druppelen volgens de verkoper. Structures nog even gepast, ga ze definities niet coppen door de toebox, te zonde.
Bedoel je de gele op dat plaatje wat hierboven gepost is of deze gelequote:Op vrijdag 11 april 2008 21:12 schreef Teije het volgende:
Nice, die wil ik eigenlijk ook nog. (eigenlijk liever die gele)
Ik vind 'm wel dik.quote:De Spring collectie van Lakai is binnen!
Lakai komt met 2 specials, Howard Select (firecracker)
& de Caroll select (EMB), met dvd vol met oude EMB-footy.
Daarnaast nog een Howard select in navy/orange suede &
Beide zijn supertof, maar ik doelde op het paartje dat jij posten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:13 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Bedoel je de gele op dat plaatje wat hierboven gepost is of deze gele
[ afbeelding ]
Want vind deze op dit plaatje wel vet
Gewoon stocken toen ze uitkwamen...quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:21 schreef refused. het volgende:
^^ Nice!!
Omg... gast @ NSB heeft gewoon 4 paar tiffs, 2 paar heinies en bisons in mijn maat liggen, DSNot fair.
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af waarom ik dat nooit doequote:
Ik zou zeggen bouw een verzameling Donnatello's op. Ik dacht dat ze een soort van strike waren...quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:48 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom ik dat nooit doeMoet je kijken voor hoeveel aan cash daar nou ligt joh.
geen geld om te investerenquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:48 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom ik dat nooit doeMoet je kijken voor hoeveel aan cash daar nou ligt joh.
nog te koop?!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:17 schreef vjw het volgende:
maatje 44 prijs is 80eu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik koop er liever gelijk nieuwe sneakers voorquote:
Weet jij of iemand anders waar die gele Air Trainers te koop zijn?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:00 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen! yoepie.
[..]
Beide zijn supertof, maar ik doelde op het paartje dat jij posten.
Welke maten tiffs?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:21 schreef refused. het volgende:
^^ Nice!!
Omg... gast @ NSB heeft gewoon 4 paar tiffs, 2 paar heinies en bisons in mijn maat liggen, DSNot fair.
[ afbeelding ]
Haha, dat is bullshit. Die gasten bij Footlocker proberen je altijd shit aan te smeren, gewoon alles ignore wat ze zeggen.quote:Op zondag 13 april 2008 17:28 schreef SysanApse het volgende:
Weet iemand toevallig wat af van zooltjes die meer ruimte aan je voeten geven ?
Volgens die vekoper van Footlocker in Berlijn zou dat zooltje je hiel wat hoger laten waardoor je meer ruimte krijgt.
Nou lees ik op i-net iedereen over Groene - Blauwe zooltjes van footlocker , zit daar degene bij die ik zoek ?
Postbode was er zaterdag, maar ik was er niet. Morgen dus.quote:Op zondag 13 april 2008 19:16 schreef refused. het volgende:
Heb jij die heavy mentals nog binnen gekregen Warhead?
die wil ik ook johquote:Op zondag 13 april 2008 18:56 schreef Calvinn het volgende:
Waar in Nederland zijn die Donnatello's te koop?
Of moeten ze nog uitkomen hier?
Heel erg bedankt ,quote:Op zondag 13 april 2008 18:38 schreef thaWarhead het volgende:
SB Dunks hebben dikkere zolen vanwege de Zoom Air in de hiel en nog wat demping voorin. Als je daar een gewoon, plat zooltje, bijvoorbeeld van je gewone Dunks, inlegt dan pas je er wel in. Dus geen extra demping of foefjes, gewoon een platte zool. Scheelt zo een halve maat.
Ja, heeft iemand nog tips voor voor versturen van US naar Nederland? Ik ben de laatste tijd serieuzer met m'n collectie bezig en een hoop Amerikanen versturen niet internationaal of de verzendkosten zijn te hoog. Gelukkig zitten er ook genoeg Europeanen op NSB, mijn Stussys komen uit Duitslandquote:Op zondag 13 april 2008 21:04 schreef SysanApse het volgende:
[..]
dat buy/sell topic , versturen die mensen ook naar NL of alleen naar UK/US Etc.
Voor die prijs vind je ze ook in Zwolle bij Sparky, ruim voorradig.quote:Op zondag 13 april 2008 20:59 schreef Calvinn het volgende:
En die Skate or die's, zijn die limited? (Dan zijn ze dus ook duurder)
Waar zijn die nog te koop? En voor hoeveel dan ongeveer?
Edit: Ik zie ze bij opperbest voor 99 euro staan maar daar zijn ze al uitverkocht![]()
Ik haal daar het grootste gedeelte van mn schoenen vandaan, dus naar NL verzenden is vrijwel nooit een probleem, zolang de verzendskosten maar worden betaald.quote:Op zondag 13 april 2008 21:04 schreef SysanApse het volgende:
[..]
Heel erg bedankt ,
en dan heb ik nog een Off-topic vraag.
Op dat forum van Nikesb , waar jij volgens mij Mod bent ? ,
dat buy/sell topic , versturen die mensen ook naar NL of alleen naar UK/US Etc.
Voor de rest nog een goede guide die je daar hebt gemaakt voor berlijn , veel aan gehad !
Used footwear/Samples/returned goods, waarde onder de $50. Shippen naar NL kost minder dan 30 dollar overigens, dat is niks.quote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef koston het volgende:
[..]
Ja, heeft iemand nog tips voor voor versturen van US naar Nederland? Ik ben de laatste tijd serieuzer met m'n collectie bezig en een hoop Amerikanen versturen niet internationaal of de verzendkosten zijn te hoog. Gelukkig zitten er ook genoeg Europeanen op NSB, mijn Stussys komen uit Duitsland
Welk bedrijf gebruik je dan? Ik kwam laatst een paar Tiffany's voor een heel mooi prijsje tegen, alleen de verzendkosten vanuit So Cal zouden $108 dollar zijnquote:Op zondag 13 april 2008 22:42 schreef thaWarhead het volgende:
Used footwear/Samples/returned goods, waarde onder de $50. Shippen naar NL kost minder dan 30 dollar overigens, dat is niks.
dude, $108?! impossiblequote:Op maandag 14 april 2008 15:28 schreef koston het volgende:
[..]
Welk bedrijf gebruik je dan? Ik kwam laatst een paar Tiffany's voor een heel mooi prijsje tegen, alleen de verzendkosten vanuit So Cal zouden $108 dollar zijn
Wel dope Mentals, en zeker voor die prijs
$119 zelfs, volgens hem dan.quote:Op maandag 14 april 2008 17:13 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dude, $108?! impossible
nice pickup, Warhead
quote:sorry man the shipping is 119 and i have to fill out a ton of other shit just to send them to so and i have a high offer of 255 sorry
Via de maan in een gouden doos, ingezet met diamantenquote:
Welke site dan?quote:Op zondag 13 april 2008 20:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wow ze zien er daar echt verneukt uit :'D weet ook een andere site, maar ik mag verdeurie niets meer bestellen wegens mijn o-zo mooie cijferlijst x__x
Is de webstore van Bonk in Breda... dus daar zal helemaal niks mis mee zijnquote:Op maandag 14 april 2008 22:04 schreef Calvinn het volgende:
iemand ervaring met opperbest.nl?
of weten jullie of het een beetje te vertrouwen is en goeie service heeft?
Verhuisd. Heten nu Footwears, zitten achter de bios.quote:Op maandag 14 april 2008 22:25 schreef D.zire het volgende:
kheb ook geen idee waar boardlords gebleven is, bij toeval langs laatst hun oude pand gekomen. Zit nu een schilder volgens mij in:x
Bel ze gewoon even, als je lief vraagt sturen ze het misschien wel op voor je.quote:Op maandag 14 april 2008 22:04 schreef Calvinn het volgende:
Oja, klopt het dat Sparky uit Zwolle geen website/webshop heeft? Zwolle is erg ver voor mij dus dat zou jammer zijn.
Waar haal je die krengen zoal?quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:10 schreef Maxxieh het volgende:
Ik zou die donatello's ook wel willen kopen, maar ik vind het jammer dat ze niet echt iets voor de zomer zijn (door dat bruin).
"shredders" danquote:
quote:
voor 75 euro? =| wow.quote:Op maandag 14 april 2008 13:35 schreef thaWarhead het volgende:
Jeuj, eindelijk binnen:
[ afbeelding ]
En dan is elke maand een paar nog een voorzichtige schatting voor een aantal hier..quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
ja boeie. ik koop nu eens in een keer 3 paar schoenen, terwijl de meesten in dit topic de hele tijd door alleen maar 1 paar schoenen kopen maar zowat elke maand, dus niet zo whinen
Think of all them hot sneakers in NYCquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:52 schreef thaWarhead het volgende:
Kut, weer een paar schoenen weg laten leggen terwijl ik eigenlijk moet sparen...
Welke?quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:52 schreef thaWarhead het volgende:
Kut, weer een paar schoenen weg laten leggen terwijl ik eigenlijk moet sparen...
Nergens. Trade tegen Spizike's die ik voor 75 euro had gekocht.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:17 schreef vejay het volgende:
whaduppes tjappies.
Ik wil die donatello's GRAAAAAAG, iemand die wat meer reallife foto's heeft?
En waar kosten heavy mentals 75 euro?
Ik gok op Midnight Fogsquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:15 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
@Refused: Het gaat om een Tier 0 Blazer uit 2005. De rest zoek je zelf maar uit.
Full size run voor alle schoenen, alles voor een goedkoop prijsje, kan het nog grappiger? Het woord fake spat ervan af. Kutwinkel dus.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:44 schreef Huppelei het volgende:
Zijn ALLE nikes bij freshkicks.nl nep?
En heeft iemand harde bewijzen dat ze neppe shit verkopen, zit namelijk in discussie met iemand die denk dat het niet zo is.
haha!quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:52 schreef thaWarhead het volgende:
Heb daar 3 maande gelede een shirtje besteld.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:44 schreef Huppelei het volgende:
Zijn ALLE nikes bij freshkicks.nl nep?
En heeft iemand harde bewijzen dat ze neppe shit verkopen, zit namelijk in discussie met iemand die denk dat het niet zo is.
eh neequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:18 schreef Calvinn het volgende:
Iets meer dan 100 euro moet toch te halen zijn? (Vanwege de gunstige dollar)
http://www.main-source.co(...)w_Pro_SB_Stussy.htmlquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef Calvinn het volgende:
Voor sb stussy's is ebay zeker het beste?
Neem aan dat ze niet ergens in de winkel te krijgen zijn.
Denk te groot voor mij, weet me preciese maat niet bij nike namelijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:06 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.main-source.co(...)w_Pro_SB_Stussy.html
Gewoon kopen dan!quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:17 schreef vejay het volgende:
whaduppes tjappies.
Ik wil die donatello's GRAAAAAAG, iemand die wat meer reallife foto's heeft?
DS gaan ze voor zo'n 200USD, geloof ik.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:43 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Denk te groot voor mij, weet me preciese maat niet bij nike namelijk.
In Clyde's heb k US 9, dus lijkt me heel sterk dat k dan bij nike UK 10 1/2 heb.
Wat is een goeie prijs voor stussy's shipped op ebay ?
Ik dacht dat jij niks mee mocht bestellen vanwege je o zo goede puntenlijst?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb me schoenen besteld, krijg ze wss morgen binnen
En die schoenen van Teije zijn vet !
Ik ging het zelf betalenquote:Op woensdag 16 april 2008 17:20 schreef vejay het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niks mee mocht bestellen vanwege je o zo goede puntenlijst?
Ziekelijk vet! Prijs en waar te koopquote:Op woensdag 16 april 2008 16:51 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
Grail +1![]()
[..]
DS gaan ze voor zo'n 200USD, geloof ik.
Neen, heb genoeg aan mijn Purple Pigeons.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:47 schreef sjeppert het volgende:
dope avengers
heb je de paarse ook toevallig?
Tegenwoordig alweer 200+ voor vnds.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef refused. het volgende:
Nike dunk Pro SB Avenger. Wsl nergens meer te koop op fora/ebay na en je kan denk ik wel rekenen op een 150/200 dollar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |