Via de maan in een gouden doos, ingezet met diamantenquote:
Welke site dan?quote:Op zondag 13 april 2008 20:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wow ze zien er daar echt verneukt uit :'D weet ook een andere site, maar ik mag verdeurie niets meer bestellen wegens mijn o-zo mooie cijferlijst x__x
Is de webstore van Bonk in Breda... dus daar zal helemaal niks mis mee zijnquote:Op maandag 14 april 2008 22:04 schreef Calvinn het volgende:
iemand ervaring met opperbest.nl?
of weten jullie of het een beetje te vertrouwen is en goeie service heeft?
Verhuisd. Heten nu Footwears, zitten achter de bios.quote:Op maandag 14 april 2008 22:25 schreef D.zire het volgende:
kheb ook geen idee waar boardlords gebleven is, bij toeval langs laatst hun oude pand gekomen. Zit nu een schilder volgens mij in:x
Bel ze gewoon even, als je lief vraagt sturen ze het misschien wel op voor je.quote:Op maandag 14 april 2008 22:04 schreef Calvinn het volgende:
Oja, klopt het dat Sparky uit Zwolle geen website/webshop heeft? Zwolle is erg ver voor mij dus dat zou jammer zijn.
Waar haal je die krengen zoal?quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:10 schreef Maxxieh het volgende:
Ik zou die donatello's ook wel willen kopen, maar ik vind het jammer dat ze niet echt iets voor de zomer zijn (door dat bruin).
"shredders" danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |