die limes staan op marktplaats voor 140quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:52 schreef sjimz het volgende:
TVP.
Nog steeds opzoek naar Air Jordan V Green beans en Nike Air Max 90 JD Lime.
Maat 7 UK?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:56 schreef jovink het volgende:
[..]
die limes staan op marktplaats voor 140
Alleen te grootquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:57 schreef jovink het volgende:
http://link.marktplaats.nl/156623305
goede verkoper en snel met verzenden
Ik vind de cw gewoon vet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:58 schreef jovink het volgende:
jammer voor je. maar wat is dr appart aan die schoen
Zomers, ik vind ze wel wat hebbenquote:
Oeps, sorry, zal dan eens even alle topics langsgaan om er achter te komen wat ik ongeveer moet verwachten om bij te betalen.quote:Op zondag 6 april 2008 16:10 schreef thaWarhead het volgende:
Ik wil niet lullig klinken, maar die vraag komt elke topic weer langs... Misschien moeten we het eens in de OP zetten ofzo.
Anyway: Goed bedrijf, ruime keuze, vaak ok prijs en je moet gegarandeerd bij betalen als ze bij de douane komen te liggen.
Klote.. Liggen er mss wel andere leuke modellen daar dat je weet?quote:Op zondag 6 april 2008 16:40 schreef thaWarhead het volgende:
AM 1's, 90's en Lights vind je vrijwel nooit in outlets in NL.
Roermond wel, ik heb er daar een paar zien staan. Niet veel, maar ze zijn er wel.quote:Op zondag 6 april 2008 16:40 schreef thaWarhead het volgende:
AM 1's, 90's en Lights vind je vrijwel nooit in outlets in NL.
Ja, maat 14..quote:Op zondag 6 april 2008 22:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Roermond wel, ik heb er daar een paar zien staan. Niet veel, maar ze zijn er wel.
Eigenlijk kan je al het schoen-materiaal met shampoo goed schoonkrijgen!quote:Op maandag 7 april 2008 02:25 schreef Teije het volgende:
jovink, heb jij je hawaii's al moeten schoonmaken? (die zwarte shit op de toebox) zo ja, hoe heb je dat gedaan?
Ik wil de hoop niet bederven, maar dat ga je er - denk ik - niet meer afkrijgen...quote:Op maandag 7 april 2008 16:16 schreef morgane het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe ik het suede van mn dc's schoon kan krijgen, nu mn spijkerbroek afgegeven heeft.
quote:Op maandag 7 april 2008 16:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik wil de hoop niet bederven, maar dat ga je er - denk ik - niet meer afkrijgen...
quote:Op maandag 7 april 2008 16:48 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Ja en in eindhoven koop ik air max 90s
Oh en eet op school gek, echt
Dat valt voor veel sneakers te zeggenquote:Op maandag 7 april 2008 17:20 schreef thaWarhead het volgende:
Had je een half jaar eerder moeten zijn...
---quote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef Mindstate het volgende:
Had voor de zomer deze dunks uitgezocht:
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.com/NIKE-(...)tem#ebayphotohosting
Zijn m'n eerste dunks, en vroeg me af of die nog groot/klein breed/smal vallen?
inderdaadquote:Op maandag 7 april 2008 17:20 schreef thaWarhead het volgende:
Had je een half jaar eerder moeten zijn...
tell me about it, fokkin' nasty! (en dope Tiffs btwquote:Op maandag 7 april 2008 17:46 schreef jovink het volgende:
@ dubzone dat is wel het laatste met de hawaiis moet doen.
@ teije ik ben niet zo van het schoonmaken vraag maar aan shootooik stoor me er niet aan. ik zorg gewoon dat het de rest vde toebox enigzins netjes blijft.
ik las meen op nikesb dat sommige het lieten stomen, maari kzou dr gewoon vanaf blijven
Het enige wat je moet doen is ineens het dubbele voor de schoenen betalenquote:Op maandag 7 april 2008 21:00 schreef nhero het volgende:
IK heb gisteren op www.citysole.com 2 paar Nikes besteld.
http://citysole.com/shoe_store/index.php?main_page=product_info&cPath=59&products_id=514
en
http://citysole.com/shoe_store/index.php?main_page=product_info&cPath=59&products_id=491
Totale bestelling bijna 200 dollar...
Wat moet ik allemaal doen als mijn schoenen tegengehouden worden bij de douane..waar ik na wat rondzoeken op internet bang voor ben?![]()
![]()
Dr. Feelgoods vind ik ook hardquote:Op maandag 7 april 2008 22:03 schreef SysanApse het volgende:
Dr feelgoods besteld een 2 bij passende Tees gehaald.
Tja, zou wel willen, maar hier in Steenwijk zijn ze voorzover ik weet niet te krijgen, zo 1-2-3 in zwolle komen lukt me niet ivm tijd en geld. Naja, ik bestel ze dan maar gewoon in mijn eigen maat, als ze niet passen zijn ze vast wel door te verkopen.quote:Op maandag 7 april 2008 17:41 schreef thaWarhead het volgende:
Probeer ze aan, Dunk Highs liggen overal tegenwoordig.
Welke modellen hebben ze?quote:Op maandag 7 april 2008 22:26 schreef schatje het volgende:
Bij de Scapino 3 modellen Vans voor 39,95
Van welk materiaal zijn die Hawaiis dan?! In principe kan shampoo niet zoveel kwaad omdat het alleen ontvet.quote:Op maandag 7 april 2008 17:46 schreef jovink het volgende:
@ dubzone dat is wel het laatste met de hawaiis moet doen.
ik las meen op nikesb dat sommige het lieten stomen, maari kzou dr gewoon vanaf blijven
Maar van zwart worden ze zo saaiig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:11 schreef thaWarhead het volgende:
Dood aan wacke laceflips.
Jammer dat die Lakai's mijn maat niet zijn, zou best een tweede paartje willen. Mijn print heeft geen foto's
Heb een 11.5 nodigquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:05 schreef jovink het volgende:
ah dunne sokjes aan en ze passen perfectkunnen prima door voor een maatje 11
wit of zwart, neon laces (of semi hippe laces) zijn voor mooiboi'squote:Op dinsdag 8 april 2008 17:11 schreef ruffian het volgende:
[..]
Maar van zwart worden ze zo saaiig.
Wil er wel een hip kleurtje in, en deze had ik zo ff los liggen.
Welke kleur rade jullie mij aan dan?
Alles is naar Nederland te halen, het kost alleen wat.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:02 schreef bacopotman het volgende:
Weet er misschien iemand iets over de Nike Advantage classic Velcro, de zwarte uitvoering met klittenband????
Of deze schoen in NL te koop is,of naar NL toe te halen is??
[ afbeelding ]
Premiums worden meer in geselecteerde winkels verkocht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef Mindstate het volgende:
Imageshack werkt hier niet!!!
Kan trouwens nog steeds nergens vinden wat het verschil is tussen een gewone Nike Dunk High en een Premium Nike Dunk High...
Bron?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:00 schreef vejay het volgende:
Vanaf 1 december 2008 mogen we voor een bedrag van 150 euro kostenloos invoeren vanuit de VS tegenover de 22 euro van nu. Goed nieuws toch, alleen is 1 december nog ver weg......
Ik ben al blij dat zoiets uberhaupt wordt ingevoerd. Pickyourshoes wordt nou wel interessanter.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:04 schreef SHOOOTO het volgende:
^^nogal, PDF vind ik al moeilijk te lezen
Ze mogen het ook direct invoeren..
ebay ftw! pickyourshoes is wel leuk, maar op ebay kan je ze voor cheaper regelen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:10 schreef vejay het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat zoiets uberhaupt wordt ingevoerd. Pickyourshoes wordt nou wel interessanter.
Een gegeven paard niet in de bek kijken hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |