die limes staan op marktplaats voor 140quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:52 schreef sjimz het volgende:
TVP.
Nog steeds opzoek naar Air Jordan V Green beans en Nike Air Max 90 JD Lime.
Maat 7 UK?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:56 schreef jovink het volgende:
[..]
die limes staan op marktplaats voor 140
Alleen te grootquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:57 schreef jovink het volgende:
http://link.marktplaats.nl/156623305
goede verkoper en snel met verzenden
Ik vind de cw gewoon vet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:58 schreef jovink het volgende:
jammer voor je. maar wat is dr appart aan die schoen
Zomers, ik vind ze wel wat hebbenquote:
Oeps, sorry, zal dan eens even alle topics langsgaan om er achter te komen wat ik ongeveer moet verwachten om bij te betalen.quote:Op zondag 6 april 2008 16:10 schreef thaWarhead het volgende:
Ik wil niet lullig klinken, maar die vraag komt elke topic weer langs... Misschien moeten we het eens in de OP zetten ofzo.
Anyway: Goed bedrijf, ruime keuze, vaak ok prijs en je moet gegarandeerd bij betalen als ze bij de douane komen te liggen.
Klote.. Liggen er mss wel andere leuke modellen daar dat je weet?quote:Op zondag 6 april 2008 16:40 schreef thaWarhead het volgende:
AM 1's, 90's en Lights vind je vrijwel nooit in outlets in NL.
Roermond wel, ik heb er daar een paar zien staan. Niet veel, maar ze zijn er wel.quote:Op zondag 6 april 2008 16:40 schreef thaWarhead het volgende:
AM 1's, 90's en Lights vind je vrijwel nooit in outlets in NL.
Ja, maat 14..quote:Op zondag 6 april 2008 22:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Roermond wel, ik heb er daar een paar zien staan. Niet veel, maar ze zijn er wel.
Eigenlijk kan je al het schoen-materiaal met shampoo goed schoonkrijgen!quote:Op maandag 7 april 2008 02:25 schreef Teije het volgende:
jovink, heb jij je hawaii's al moeten schoonmaken? (die zwarte shit op de toebox) zo ja, hoe heb je dat gedaan?
Ik wil de hoop niet bederven, maar dat ga je er - denk ik - niet meer afkrijgen...quote:Op maandag 7 april 2008 16:16 schreef morgane het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe ik het suede van mn dc's schoon kan krijgen, nu mn spijkerbroek afgegeven heeft.
quote:Op maandag 7 april 2008 16:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik wil de hoop niet bederven, maar dat ga je er - denk ik - niet meer afkrijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |