Maar van zwart worden ze zo saaiig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:11 schreef thaWarhead het volgende:
Dood aan wacke laceflips.
Jammer dat die Lakai's mijn maat niet zijn, zou best een tweede paartje willen. Mijn print heeft geen foto's
Heb een 11.5 nodigquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:05 schreef jovink het volgende:
ah dunne sokjes aan en ze passen perfectkunnen prima door voor een maatje 11
wit of zwart, neon laces (of semi hippe laces) zijn voor mooiboi'squote:Op dinsdag 8 april 2008 17:11 schreef ruffian het volgende:
[..]
Maar van zwart worden ze zo saaiig.
Wil er wel een hip kleurtje in, en deze had ik zo ff los liggen.
Welke kleur rade jullie mij aan dan?
Alles is naar Nederland te halen, het kost alleen wat.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:02 schreef bacopotman het volgende:
Weet er misschien iemand iets over de Nike Advantage classic Velcro, de zwarte uitvoering met klittenband????
Of deze schoen in NL te koop is,of naar NL toe te halen is??
[ afbeelding ]
Premiums worden meer in geselecteerde winkels verkocht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef Mindstate het volgende:
Imageshack werkt hier niet!!!
Kan trouwens nog steeds nergens vinden wat het verschil is tussen een gewone Nike Dunk High en een Premium Nike Dunk High...
Bron?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:00 schreef vejay het volgende:
Vanaf 1 december 2008 mogen we voor een bedrag van 150 euro kostenloos invoeren vanuit de VS tegenover de 22 euro van nu. Goed nieuws toch, alleen is 1 december nog ver weg......
Ik ben al blij dat zoiets uberhaupt wordt ingevoerd. Pickyourshoes wordt nou wel interessanter.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:04 schreef SHOOOTO het volgende:
^^nogal, PDF vind ik al moeilijk te lezen
Ze mogen het ook direct invoeren..
ebay ftw! pickyourshoes is wel leuk, maar op ebay kan je ze voor cheaper regelen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:10 schreef vejay het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat zoiets uberhaupt wordt ingevoerd. Pickyourshoes wordt nou wel interessanter.
Een gegeven paard niet in de bek kijken hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |