Beide zijn supertof, maar ik doelde op het paartje dat jij posten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:13 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Bedoel je de gele op dat plaatje wat hierboven gepost is of deze gele
[ afbeelding ]
Want vind deze op dit plaatje wel vet
Gewoon stocken toen ze uitkwamen...quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:21 schreef refused. het volgende:
^^ Nice!!
Omg... gast @ NSB heeft gewoon 4 paar tiffs, 2 paar heinies en bisons in mijn maat liggen, DSNot fair.
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af waarom ik dat nooit doequote:
Ik zou zeggen bouw een verzameling Donnatello's op. Ik dacht dat ze een soort van strike waren...quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:48 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom ik dat nooit doeMoet je kijken voor hoeveel aan cash daar nou ligt joh.
geen geld om te investerenquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:48 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom ik dat nooit doeMoet je kijken voor hoeveel aan cash daar nou ligt joh.
nog te koop?!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:17 schreef vjw het volgende:
heb nog een vnds am1 polka square te koop. 2x gedragen. Alle tietjes zitten nog op de zool.
maatje 44 prijs is 80eu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik koop er liever gelijk nieuwe sneakers voorquote:
Weet jij of iemand anders waar die gele Air Trainers te koop zijn?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:00 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen! yoepie.
[..]
Beide zijn supertof, maar ik doelde op het paartje dat jij posten.
Welke maten tiffs?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:21 schreef refused. het volgende:
^^ Nice!!
Omg... gast @ NSB heeft gewoon 4 paar tiffs, 2 paar heinies en bisons in mijn maat liggen, DSNot fair.
[ afbeelding ]
Haha, dat is bullshit. Die gasten bij Footlocker proberen je altijd shit aan te smeren, gewoon alles ignore wat ze zeggen.quote:Op zondag 13 april 2008 17:28 schreef SysanApse het volgende:
Weet iemand toevallig wat af van zooltjes die meer ruimte aan je voeten geven ?
Volgens die vekoper van Footlocker in Berlijn zou dat zooltje je hiel wat hoger laten waardoor je meer ruimte krijgt.
Nou lees ik op i-net iedereen over Groene - Blauwe zooltjes van footlocker , zit daar degene bij die ik zoek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |