eBay heeft inderdaad meestal betere deals, maar het aanbod is imo nogal karig in mijn maat in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ebay ftw! pickyourshoes is wel leuk, maar op ebay kan je ze voor cheaper regelen.
Bij Pro Sport voor 50 eurotjes.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Vetttt, waar gehaald en voor hoeveel??
Waar had jij ze toendertijd gehaald?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:17 schreef vjw het volgende:
heb nog een vnds am1 polka square te koop. 2x gedragen. Alle tietjes zitten nog op de zool.
maatje 44 prijs is 80eu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
T-Shu in eindhoven op de kleine berg had er van de week nog een aantalquote:Op donderdag 10 april 2008 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemaaaaaaaaaand een ideetje waar ze allemaal Air Structures verkopen? Ik weet dat ze ze bij Woei in R'dam verkopen, maar ik hoopte wat dichter in de buurt van Brabant.Thank u.
Ebay, niet verder dan je bureaustoelquote:Op donderdag 10 april 2008 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemaaaaaaaaaand een ideetje waar ze allemaal Air Structures verkopen? Ik weet dat ze ze bij Woei in R'dam verkopen, maar ik hoopte wat dichter in de buurt van Brabant.Thank u.
AM1 hype is al een tijdje aan de gang, sterft wel af zodra er wat anders op de markt is.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:31 schreef koston het volgende:
Sinds wanneer is de Air Max 1 eigenlijk de nieuwe kick van de hardcore scène? Ik was gisteren toevallig bij Ignite en Terror in 013, en echt veel mensen liepen op AM1 en AM Lights. Bands en bezoekers. Ik viel wel een beetje uit de toon met mn Bruts en Opgezwolle shirt
Stussy's zijn helaas nog niet binnen, hopelijk vandaag of morgen nog
misschien re-issue, duke sneakers (den bosch) en een nieuwe sneakershop in Nijmegen (ben even de naam vergeten). Anders gewoon online bestellen bij Duitse webshops.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Strakquote:Op donderdag 10 april 2008 14:55 schreef SHOOOTO het volgende:
nieuwe sneakershop in Nijmegen (ben even de naam vergeten).
Air Max 1 zijn gewoon de bestequote:Op donderdag 10 april 2008 14:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
AM1 hype is al een tijdje aan de gang, sterft wel af zodra er wat anders op de markt is.
[..]
misschien re-issue, duke sneakers (den bosch) en een nieuwe sneakershop in Nijmegen (ben even de naam vergeten). Anders gewoon online bestellen bij Duitse webshops.
zijn zeker de e-town boysquote:Op donderdagn 10 april 2008 22:04 schreef LOLBOY het volgende:
Iemand een idee hoe deze heten en waar ik ze kan vinden?(niet bij de zaak waar ik de foto va heb nee)
[ afbeelding ]
yessirquote:Op donderdag 10 april 2008 22:13 schreef SHOOOTO het volgende:
^dat is pas in dec '08..welke sneakers wil je gaan halen?
[..]
zijn zeker de e-town boys![]()
model is Air Tech Challenge II
ze zijn viessquote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef jpg97 het volgende:
Dat zijn inderdaad de Agassi tennisschoenen uit begin jaren '90.
Mijn vriendin had die dus origineel en heeft ze nu ook weer in de VS besteld
Intussen heb ik deze babies op de kop getikt:
[ afbeelding ]
Air Assaults
Deze zoek ik al een tijdje! Kan je me ff toevoegen op msn? Ik ben namelijk zeer geintereseerd in deze schoenen. Chavezje92@hot....quote:Op woensdag 9 april 2008 19:17 schreef vjw het volgende:
heb nog een vnds am1 polka square te koop. 2x gedragen. Alle tietjes zitten nog op de zool.
maatje 44 prijs is 80eu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef jpg97 het volgende:
Dat zijn inderdaad de Agassi tennisschoenen uit begin jaren '90.
Mijn vriendin had die dus origineel en heeft ze nu ook weer in de VS besteld
Intussen heb ik deze babies op de kop getikt:
[ afbeelding ]
Air Assaults
Zien er legit uit, c&ks zijn echt té slecht gefaked.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:29 schreef refused. het volgende:
Deze zijn gewoon legit neem ik aan?
http://i74.photobucket.com/albums/i280/tuuros/CK/83ac081e.jpg
http://i74.photobucket.com/albums/i280/tuuros/CK/c85d72c8.jpg
http://i74.photobucket.com/albums/i280/tuuros/CK/34fa404d.png
http://i74.photobucket.com/albums/i280/tuuros/CK/02c667dc.jpg
Ik vind de datum/barcode er een beetje raar uitzien @ de 3e pic, geen idee of dat normaal is bij C&K?
Thanks4Sharing.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:47 schreef danos het volgende:
jemig denk je in een sneakerforum te komen, krijg je alleen maar 6 pagina's met de lelykste stink nike's![]()
ah, daar is de prinsquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:47 schreef danos het volgende:
jemig denk je in een sneakerforum te komen, krijg je alleen maar 6 pagina's met de lelykste stink nike's![]()
Nike is nou eenmaal populairder dan andere merken, so who cares?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:47 schreef danos het volgende:
Bij mij duurde het ook een week, qua service blinken ze niet echt uit. Sneakershop is ook niet bepaald de snelste, maar ach.. Je krijgt je spul welquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:55 schreef SysanApse het volgende:
Arghh , mijn schoenen bestekld bij boardlords ,, zondag ,, maar nu nog niet binnen :/
Zie ik een homo nu op mijn schoenen lopen
KLOTE !!
Ach ik heb 17 Maart mijn schoenen besteld, waren anderhalve week later ineens niet meer leverbaar, zelf heen gebeld en vanwege de nieuwe winkel etc waren er wat misverstanden. Telefonisch een nieuw model besteld en daar wacht ik nu nog op, waarschijnlijk zijn ze woensdag binnenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:55 schreef SysanApse het volgende:
Arghh , mijn schoenen bestekld bij boardlords ,, zondag ,, maar nu nog niet binnen :/
Zie ik een homo nu op mijn schoenen lopen
KLOTE !!
zal vanavond wel ff pic makenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:27 schreef refused. het volgende:
Wat voor trainers?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:12 schreef Teije het volgende:
Nice, die wil ik eigenlijk ook nog. (eigenlijk liever die gele)
@Vejay ,, ja de feelgoodsquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:28 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Ach ik heb 17 Maart mijn schoenen besteld, waren anderhalve week later ineens niet meer leverbaar, zelf heen gebeld en vanwege de nieuwe winkel etc waren er wat misverstanden. Telefonisch een nieuw model besteld en daar wacht ik nu nog op, waarschijnlijk zijn ze woensdag binnen
welke prijzen hanteren ze voor de structuresquote:Op donderdag 10 april 2008 21:11 schreef refused. het volgende:
Er lag niet veel bijzonders bij strak, alleen structures en infrareds die 'in principe niet voor de verkoop' waren, te duur dus. Ze waren wat te vroeg open gegaan dus het moest allemaal nog binnen druppelen volgens de verkoper. Structures nog even gepast, ga ze definities niet coppen door de toebox, te zonde.
Bedoel je de gele op dat plaatje wat hierboven gepost is of deze gelequote:Op vrijdag 11 april 2008 21:12 schreef Teije het volgende:
Nice, die wil ik eigenlijk ook nog. (eigenlijk liever die gele)
Ik vind 'm wel dik.quote:De Spring collectie van Lakai is binnen!
Lakai komt met 2 specials, Howard Select (firecracker)
& de Caroll select (EMB), met dvd vol met oude EMB-footy.
Daarnaast nog een Howard select in navy/orange suede &
Beide zijn supertof, maar ik doelde op het paartje dat jij posten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:13 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Bedoel je de gele op dat plaatje wat hierboven gepost is of deze gele
[ afbeelding ]
Want vind deze op dit plaatje wel vet
Gewoon stocken toen ze uitkwamen...quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:21 schreef refused. het volgende:
^^ Nice!!
Omg... gast @ NSB heeft gewoon 4 paar tiffs, 2 paar heinies en bisons in mijn maat liggen, DSNot fair.
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af waarom ik dat nooit doequote:
Ik zou zeggen bouw een verzameling Donnatello's op. Ik dacht dat ze een soort van strike waren...quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:48 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom ik dat nooit doeMoet je kijken voor hoeveel aan cash daar nou ligt joh.
geen geld om te investerenquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:48 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom ik dat nooit doeMoet je kijken voor hoeveel aan cash daar nou ligt joh.
nog te koop?!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:17 schreef vjw het volgende:
maatje 44 prijs is 80eu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik koop er liever gelijk nieuwe sneakers voorquote:
Weet jij of iemand anders waar die gele Air Trainers te koop zijn?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:00 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag binnen! yoepie.
[..]
Beide zijn supertof, maar ik doelde op het paartje dat jij posten.
Welke maten tiffs?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:21 schreef refused. het volgende:
^^ Nice!!
Omg... gast @ NSB heeft gewoon 4 paar tiffs, 2 paar heinies en bisons in mijn maat liggen, DSNot fair.
[ afbeelding ]
Haha, dat is bullshit. Die gasten bij Footlocker proberen je altijd shit aan te smeren, gewoon alles ignore wat ze zeggen.quote:Op zondag 13 april 2008 17:28 schreef SysanApse het volgende:
Weet iemand toevallig wat af van zooltjes die meer ruimte aan je voeten geven ?
Volgens die vekoper van Footlocker in Berlijn zou dat zooltje je hiel wat hoger laten waardoor je meer ruimte krijgt.
Nou lees ik op i-net iedereen over Groene - Blauwe zooltjes van footlocker , zit daar degene bij die ik zoek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |