Bij mij duurde het ook een week, qua service blinken ze niet echt uit. Sneakershop is ook niet bepaald de snelste, maar ach.. Je krijgt je spul welquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:55 schreef SysanApse het volgende:
Arghh , mijn schoenen bestekld bij boardlords ,, zondag ,, maar nu nog niet binnen :/
Zie ik een homo nu op mijn schoenen lopen
KLOTE !!
Ach ik heb 17 Maart mijn schoenen besteld, waren anderhalve week later ineens niet meer leverbaar, zelf heen gebeld en vanwege de nieuwe winkel etc waren er wat misverstanden. Telefonisch een nieuw model besteld en daar wacht ik nu nog op, waarschijnlijk zijn ze woensdag binnenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:55 schreef SysanApse het volgende:
Arghh , mijn schoenen bestekld bij boardlords ,, zondag ,, maar nu nog niet binnen :/
Zie ik een homo nu op mijn schoenen lopen
KLOTE !!
zal vanavond wel ff pic makenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:27 schreef refused. het volgende:
Wat voor trainers?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:12 schreef Teije het volgende:
Nice, die wil ik eigenlijk ook nog. (eigenlijk liever die gele)
@Vejay ,, ja de feelgoodsquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:28 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
Ach ik heb 17 Maart mijn schoenen besteld, waren anderhalve week later ineens niet meer leverbaar, zelf heen gebeld en vanwege de nieuwe winkel etc waren er wat misverstanden. Telefonisch een nieuw model besteld en daar wacht ik nu nog op, waarschijnlijk zijn ze woensdag binnen
welke prijzen hanteren ze voor de structuresquote:Op donderdag 10 april 2008 21:11 schreef refused. het volgende:
Er lag niet veel bijzonders bij strak, alleen structures en infrareds die 'in principe niet voor de verkoop' waren, te duur dus. Ze waren wat te vroeg open gegaan dus het moest allemaal nog binnen druppelen volgens de verkoper. Structures nog even gepast, ga ze definities niet coppen door de toebox, te zonde.
Bedoel je de gele op dat plaatje wat hierboven gepost is of deze gelequote:Op vrijdag 11 april 2008 21:12 schreef Teije het volgende:
Nice, die wil ik eigenlijk ook nog. (eigenlijk liever die gele)
Ik vind 'm wel dik.quote:De Spring collectie van Lakai is binnen!
Lakai komt met 2 specials, Howard Select (firecracker)
& de Caroll select (EMB), met dvd vol met oude EMB-footy.
Daarnaast nog een Howard select in navy/orange suede &
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |