eBay heeft inderdaad meestal betere deals, maar het aanbod is imo nogal karig in mijn maat in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ebay ftw! pickyourshoes is wel leuk, maar op ebay kan je ze voor cheaper regelen.
Bij Pro Sport voor 50 eurotjes.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Vetttt, waar gehaald en voor hoeveel??
Waar had jij ze toendertijd gehaald?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:17 schreef vjw het volgende:
heb nog een vnds am1 polka square te koop. 2x gedragen. Alle tietjes zitten nog op de zool.
maatje 44 prijs is 80eu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
T-Shu in eindhoven op de kleine berg had er van de week nog een aantalquote:Op donderdag 10 april 2008 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemaaaaaaaaaand een ideetje waar ze allemaal Air Structures verkopen? Ik weet dat ze ze bij Woei in R'dam verkopen, maar ik hoopte wat dichter in de buurt van Brabant.Thank u.
Ebay, niet verder dan je bureaustoelquote:Op donderdag 10 april 2008 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemaaaaaaaaaand een ideetje waar ze allemaal Air Structures verkopen? Ik weet dat ze ze bij Woei in R'dam verkopen, maar ik hoopte wat dichter in de buurt van Brabant.Thank u.
AM1 hype is al een tijdje aan de gang, sterft wel af zodra er wat anders op de markt is.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:31 schreef koston het volgende:
Sinds wanneer is de Air Max 1 eigenlijk de nieuwe kick van de hardcore scène? Ik was gisteren toevallig bij Ignite en Terror in 013, en echt veel mensen liepen op AM1 en AM Lights. Bands en bezoekers. Ik viel wel een beetje uit de toon met mn Bruts en Opgezwolle shirt
Stussy's zijn helaas nog niet binnen, hopelijk vandaag of morgen nog
misschien re-issue, duke sneakers (den bosch) en een nieuwe sneakershop in Nijmegen (ben even de naam vergeten). Anders gewoon online bestellen bij Duitse webshops.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Strakquote:Op donderdag 10 april 2008 14:55 schreef SHOOOTO het volgende:
nieuwe sneakershop in Nijmegen (ben even de naam vergeten).
Air Max 1 zijn gewoon de bestequote:Op donderdag 10 april 2008 14:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
AM1 hype is al een tijdje aan de gang, sterft wel af zodra er wat anders op de markt is.
[..]
misschien re-issue, duke sneakers (den bosch) en een nieuwe sneakershop in Nijmegen (ben even de naam vergeten). Anders gewoon online bestellen bij Duitse webshops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |