Postbode was er zaterdag, maar ik was er niet. Morgen dus.quote:Op zondag 13 april 2008 19:16 schreef refused. het volgende:
Heb jij die heavy mentals nog binnen gekregen Warhead?
die wil ik ook johquote:Op zondag 13 april 2008 18:56 schreef Calvinn het volgende:
Waar in Nederland zijn die Donnatello's te koop?
Of moeten ze nog uitkomen hier?
Heel erg bedankt ,quote:Op zondag 13 april 2008 18:38 schreef thaWarhead het volgende:
SB Dunks hebben dikkere zolen vanwege de Zoom Air in de hiel en nog wat demping voorin. Als je daar een gewoon, plat zooltje, bijvoorbeeld van je gewone Dunks, inlegt dan pas je er wel in. Dus geen extra demping of foefjes, gewoon een platte zool. Scheelt zo een halve maat.
Ja, heeft iemand nog tips voor voor versturen van US naar Nederland? Ik ben de laatste tijd serieuzer met m'n collectie bezig en een hoop Amerikanen versturen niet internationaal of de verzendkosten zijn te hoog. Gelukkig zitten er ook genoeg Europeanen op NSB, mijn Stussys komen uit Duitslandquote:Op zondag 13 april 2008 21:04 schreef SysanApse het volgende:
[..]
dat buy/sell topic , versturen die mensen ook naar NL of alleen naar UK/US Etc.
Voor die prijs vind je ze ook in Zwolle bij Sparky, ruim voorradig.quote:Op zondag 13 april 2008 20:59 schreef Calvinn het volgende:
En die Skate or die's, zijn die limited? (Dan zijn ze dus ook duurder)
Waar zijn die nog te koop? En voor hoeveel dan ongeveer?
Edit: Ik zie ze bij opperbest voor 99 euro staan maar daar zijn ze al uitverkocht![]()
Ik haal daar het grootste gedeelte van mn schoenen vandaan, dus naar NL verzenden is vrijwel nooit een probleem, zolang de verzendskosten maar worden betaald.quote:Op zondag 13 april 2008 21:04 schreef SysanApse het volgende:
[..]
Heel erg bedankt ,
en dan heb ik nog een Off-topic vraag.
Op dat forum van Nikesb , waar jij volgens mij Mod bent ? ,
dat buy/sell topic , versturen die mensen ook naar NL of alleen naar UK/US Etc.
Voor de rest nog een goede guide die je daar hebt gemaakt voor berlijn , veel aan gehad !
Used footwear/Samples/returned goods, waarde onder de $50. Shippen naar NL kost minder dan 30 dollar overigens, dat is niks.quote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef koston het volgende:
[..]
Ja, heeft iemand nog tips voor voor versturen van US naar Nederland? Ik ben de laatste tijd serieuzer met m'n collectie bezig en een hoop Amerikanen versturen niet internationaal of de verzendkosten zijn te hoog. Gelukkig zitten er ook genoeg Europeanen op NSB, mijn Stussys komen uit Duitsland
Welk bedrijf gebruik je dan? Ik kwam laatst een paar Tiffany's voor een heel mooi prijsje tegen, alleen de verzendkosten vanuit So Cal zouden $108 dollar zijnquote:Op zondag 13 april 2008 22:42 schreef thaWarhead het volgende:
Used footwear/Samples/returned goods, waarde onder de $50. Shippen naar NL kost minder dan 30 dollar overigens, dat is niks.
dude, $108?! impossiblequote:Op maandag 14 april 2008 15:28 schreef koston het volgende:
[..]
Welk bedrijf gebruik je dan? Ik kwam laatst een paar Tiffany's voor een heel mooi prijsje tegen, alleen de verzendkosten vanuit So Cal zouden $108 dollar zijn
Wel dope Mentals, en zeker voor die prijs
$119 zelfs, volgens hem dan.quote:Op maandag 14 april 2008 17:13 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dude, $108?! impossible
nice pickup, Warhead
quote:sorry man the shipping is 119 and i have to fill out a ton of other shit just to send them to so and i have a high offer of 255 sorry
Via de maan in een gouden doos, ingezet met diamantenquote:
Welke site dan?quote:Op zondag 13 april 2008 20:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wow ze zien er daar echt verneukt uit :'D weet ook een andere site, maar ik mag verdeurie niets meer bestellen wegens mijn o-zo mooie cijferlijst x__x
Is de webstore van Bonk in Breda... dus daar zal helemaal niks mis mee zijnquote:Op maandag 14 april 2008 22:04 schreef Calvinn het volgende:
iemand ervaring met opperbest.nl?
of weten jullie of het een beetje te vertrouwen is en goeie service heeft?
Verhuisd. Heten nu Footwears, zitten achter de bios.quote:Op maandag 14 april 2008 22:25 schreef D.zire het volgende:
kheb ook geen idee waar boardlords gebleven is, bij toeval langs laatst hun oude pand gekomen. Zit nu een schilder volgens mij in:x
Bel ze gewoon even, als je lief vraagt sturen ze het misschien wel op voor je.quote:Op maandag 14 april 2008 22:04 schreef Calvinn het volgende:
Oja, klopt het dat Sparky uit Zwolle geen website/webshop heeft? Zwolle is erg ver voor mij dus dat zou jammer zijn.
Waar haal je die krengen zoal?quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:10 schreef Maxxieh het volgende:
Ik zou die donatello's ook wel willen kopen, maar ik vind het jammer dat ze niet echt iets voor de zomer zijn (door dat bruin).
"shredders" danquote:
quote:
voor 75 euro? =| wow.quote:Op maandag 14 april 2008 13:35 schreef thaWarhead het volgende:
Jeuj, eindelijk binnen:
[ afbeelding ]
En dan is elke maand een paar nog een voorzichtige schatting voor een aantal hier..quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
ja boeie. ik koop nu eens in een keer 3 paar schoenen, terwijl de meesten in dit topic de hele tijd door alleen maar 1 paar schoenen kopen maar zowat elke maand, dus niet zo whinen
Think of all them hot sneakers in NYCquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:52 schreef thaWarhead het volgende:
Kut, weer een paar schoenen weg laten leggen terwijl ik eigenlijk moet sparen...
Welke?quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:52 schreef thaWarhead het volgende:
Kut, weer een paar schoenen weg laten leggen terwijl ik eigenlijk moet sparen...
Nergens. Trade tegen Spizike's die ik voor 75 euro had gekocht.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:17 schreef vejay het volgende:
whaduppes tjappies.
Ik wil die donatello's GRAAAAAAG, iemand die wat meer reallife foto's heeft?
En waar kosten heavy mentals 75 euro?
Ik gok op Midnight Fogsquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:15 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
@Refused: Het gaat om een Tier 0 Blazer uit 2005. De rest zoek je zelf maar uit.
Full size run voor alle schoenen, alles voor een goedkoop prijsje, kan het nog grappiger? Het woord fake spat ervan af. Kutwinkel dus.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:44 schreef Huppelei het volgende:
Zijn ALLE nikes bij freshkicks.nl nep?
En heeft iemand harde bewijzen dat ze neppe shit verkopen, zit namelijk in discussie met iemand die denk dat het niet zo is.
haha!quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:52 schreef thaWarhead het volgende:
Heb daar 3 maande gelede een shirtje besteld.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:44 schreef Huppelei het volgende:
Zijn ALLE nikes bij freshkicks.nl nep?
En heeft iemand harde bewijzen dat ze neppe shit verkopen, zit namelijk in discussie met iemand die denk dat het niet zo is.
eh neequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:18 schreef Calvinn het volgende:
Iets meer dan 100 euro moet toch te halen zijn? (Vanwege de gunstige dollar)
http://www.main-source.co(...)w_Pro_SB_Stussy.htmlquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef Calvinn het volgende:
Voor sb stussy's is ebay zeker het beste?
Neem aan dat ze niet ergens in de winkel te krijgen zijn.
Denk te groot voor mij, weet me preciese maat niet bij nike namelijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:06 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.main-source.co(...)w_Pro_SB_Stussy.html
Gewoon kopen dan!quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:17 schreef vejay het volgende:
whaduppes tjappies.
Ik wil die donatello's GRAAAAAAG, iemand die wat meer reallife foto's heeft?
DS gaan ze voor zo'n 200USD, geloof ik.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:43 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Denk te groot voor mij, weet me preciese maat niet bij nike namelijk.
In Clyde's heb k US 9, dus lijkt me heel sterk dat k dan bij nike UK 10 1/2 heb.
Wat is een goeie prijs voor stussy's shipped op ebay ?
Ik dacht dat jij niks mee mocht bestellen vanwege je o zo goede puntenlijst?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb me schoenen besteld, krijg ze wss morgen binnen
En die schoenen van Teije zijn vet !
Ik ging het zelf betalenquote:Op woensdag 16 april 2008 17:20 schreef vejay het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niks mee mocht bestellen vanwege je o zo goede puntenlijst?
Ziekelijk vet! Prijs en waar te koopquote:Op woensdag 16 april 2008 16:51 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
Grail +1![]()
[..]
DS gaan ze voor zo'n 200USD, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |