Hallo beste mensen,
ik doe bij deze mijn Onitsuka Tigers Rakugaki in de verkoop omdat mijn voeten net wat te breed zijn voor het model. Ik heb deze schoen vorig jaar in een outlet-store in Las Vegas gekocht, 1 x aan gehad om te passen dus ze zijn nog in perfecte nieuwstaat. Helaas heb ik de originele doos achter moeten laten in Amerika omdat mijn koffers al vol zaten.
![]()
![]()
quote:
Onitsuka Tiger by Asics have given some of their classic models a Rakugaki treatment. Rakugaki, a Japanese term, roughly translates to "doodle" and after taking one look at these models, it will be easy to know why that the name was chosen. The Mexico '66 and the Samatore features high quality leather uppers with a graph paper like print. No information is presently known about the release.
Ik heb deze schoen zelf nog nooit in Nederland gespot, heb geen idee hoe limited hij daadwerkelijk is maar met deze kicks draag je deze zomer toch iets behoorlijk unieks.

Bieden vanaf 50 euro, lager mag ook maar daar gaan ze niet voor weg. Het gaat hier om maat 43,5.
[ Bericht 0% gewijzigd door refused. op 16-04-2008 18:40:06 ]