weet ikquote:
meestal als ik iets over een serie wil weten kijk ik op de engelse wiki over die sitequote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:21 schreef Ge4ce het volgende:
Ik denk dat hier niemand de Engelse of Nederlandse wikipedia raadpleegt voor Anime en Manga, hè?
Neuh... Praktisch alle series staan wel vermeld op www.animenewsnetwork.comquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:21 schreef Ge4ce het volgende:
Ik denk dat hier niemand de Engelse of Nederlandse wikipedia raadpleegt voor Anime en Manga, hè?
Nooooooquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:55 schreef wdn het volgende:
Oy.
Vanaf Maart komen de volgende animes uit:
http://psgels.blogsome.com/2008/02/16/spring-season-preview-3/
Op mijn lijstje
Vampire Knight
Library Wars
xxxHolic![]()
![]()
![]()
Druaga no Tou - The Aegis of Uruk (van de maker van Last Exile)
S.A
Nijuu-Mensou no Musume
Whoei!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:55 schreef wdn het volgende:
Oy.
Vanaf Maart komen de volgende animes uit:
http://psgels.blogsome.com/2008/02/16/spring-season-preview-3/
Op mijn lijstje
Vampire Knight
Library Wars
xxxHolic![]()
![]()
![]()
Druaga no Tou - The Aegis of Uruk (van de maker van Last Exile)
S.A
Nijuu-Mensou no Musume
Ik kijk iedere dag 3 afleveringen onderweg naar/van werk dus ik ben aardig bijquote:Op zondag 24 februari 2008 12:43 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Whoei!
Ik moet eerst maar eens een paar series afkijken alvorens ik aan nieuwe begin. Ik volg er nu tien ofzo waarvan er vier wekelijks releasen, die andere lopen achter en releasen maar eens in om de zoveel tijd (iig niet regelmatig). Heb ook nog ladingen weg te branden op DVD voordat mijn HDD gevuld kan worden met andere series...
Probeer archonia eens, die hebben wel eens leuke aanbiedingen...quote:Op zondag 24 februari 2008 15:11 schreef ASSpirine het volgende:
Hmm, nu er wat over DVD's wordt gepraat. Waar kan ik ergens tegen redelijkere prijzen anime op dvd kopen? De meeste sites (gewone sites zoals amazon, dvdboxoffice, etc..) zijn nogal prijzig wanneer het over anime gaat.
ik bestel veel via dvdpacific.comquote:Op zondag 24 februari 2008 15:11 schreef ASSpirine het volgende:
Hmm, nu er wat over DVD's wordt gepraat. Waar kan ik ergens tegen redelijkere prijzen anime op dvd kopen? De meeste sites (gewone sites zoals amazon, dvdboxoffice, etc..) zijn nogal prijzig wanneer het over anime gaat.
feit blijft helaas wel dat anime, zonder acties, gewoon duur is (gemiddeld 20 euro per dvd los en in een box zo rond de 10 euro per dvd)quote:Op zondag 24 februari 2008 22:57 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Probeer archonia eens, die hebben wel eens leuke aanbiedingen...
Ze hebben zowel import als Europese releases...
Ook kan je gewoon play.com proberen, het gros is daar regio 2 (europese releases).
Play is echter wel prijzig wanneer je ze per volume/DVD moet kopen meestal (24 euro per stuk).
Maar als je de prijzen in de gaten houdt van je serie (en dus geduldig bent) willen ze deze ook nog wel eens voor 12/13 euro over de toonbank gaan. Met die acties is het goed zaken doen vind ik, ik heb zo Chobits voor goedkoop op de kop getikt.
Het is eigenlijk net als met alles, een beetje goed rondkijken en de prijzen in de gaten houden en je kan aanzienlijk besparen.
True, maar dat is zo omdat de markt voor anime een stuk kleiner is dan die van gewone films en series (denk ik dan). Het is dat fansubs bestaan anders was er helemaal geen markt om over te spreken buiten Japan. Men zit met kleinere oplagen dan met gewone films en series, omdat er oa meerdere lokale versies worden verkocht, Frans/Nederlands, Spaans, Brits, VS en ga zo maar verder. Volgens mij zijn dit allemaal zaken die invloed hebben op de prijs.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
feit blijft helaas wel dat anime, zonder acties, gewoon duur is (gemiddeld 20 euro per dvd los en in een box zo rond de 10 euro per dvd)
ik snap dan ook niet waarom er gelokaliseerde versies uitkomen terwijl er bijvoorbeeld bij een amerikaanse release makkelijk 5 of 10 extra ondertitelsporen bij kunnen worden geplakt..quote:Op maandag 25 februari 2008 07:49 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
True, maar dat is zo omdat de markt voor anime een stuk kleiner is dan die van gewone films en series (denk ik dan). Het is dat fansubs bestaan anders was er helemaal geen markt om over te spreken buiten Japan. Men zit met kleinere oplagen dan met gewone films en series, omdat er oa meerdere lokale versies worden verkocht, Frans/Nederlands, Spaans, Brits, VS en ga zo maar verder. Volgens mij zijn dit allemaal zaken die invloed hebben op de prijs.
Jammer genoeg heb je ook een paar bedrijven bij zitten die aan het graaien zijn (*kuch* twee episodes per DVD *kuch*).![]()
Maar dat is Japan, dikke kans dat anime daar goedkoper is dan hier in het westen (tenminste dat verwacht ik wel aangezien er minder aan de strijkstok blijft hangen, grotere markt enz).quote:Op maandag 25 februari 2008 09:55 schreef zquing het volgende:
2 episodes per DVD kan erg goed zijn, mits ze wel alle ruimte van de DVD gebruikt hebben. In Japan worden ook vaak DVD's gereleased met maar 2 eps
ik heb SnS 2 ep 1 en 2 gezien en vond et vergelijkbaarmet seizoen 1.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:11 schreef Sh0g het volgende:
TVP
Heb Black Cat inmiddels afgekeken. Erg goede serie met geweldige humor.
Ik volg nu Shakugan no Shana II (beetje matig ivm deel 1) en Gunslinger Girl II (deel 1 was wel cool).
Ja als je van relatie, triangle dingen houdt, dan zit je dit keer gebakken. Ik werd in episode 13 pas wakker, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb SnS 2 ep 1 en 2 gezien en vond et vergelijkbaarmet seizoen 1.
al heb ik wel et idee dat het in dit seizoen meer de druk gelegd wordt op de relatie tussen shana <-> yuichi (+ revaliteit van shana <-> die andere meid (eff naam kwijt))
ben benieuwd..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:40 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ja als je van relatie, triangle dingen houdt, dan zit je dit keer gebakken. Ik werd in episode 13 pas wakker, kun je nagaan.Ze vullen veel tijd op met van die korte flashbacks naar de vorige epiisode, ook irritant. En dat terwijl ze meer actie hadden belooft. Verderop beginnen ze het langzaam dus goed te maken. Het enige wat me door die eerste eps trok was de nieuwsgierigheid naar de uitkomst van iets wat te maken heeft met een nieuw character die snel zal worden geintroduceerd.
Dude, ik heb nog dragonball manga in het nederlands als je wilt, eerste 17 delen ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:39 schreef DSGamer het volgende:
Is er ergens nog een plek eigenlijk waar de Dragonball en Dragonball Z manga nog voor een fatsoenlijk prijsje besteld kan worden? Al dan niet een bundel/omnibus vorm of zo?
Ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is akira een vette film? Ik heb hem net per ongeluk gedubbed gedownload, dus dat word opnieuw downloaden en vanavond kijken.
dat antwoord van jou is een mening van jou.. daar valt in princiepe niet over te discussieren...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja.
* wdn accepteert geen discussie over dit antwoord
AKIRA (quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:59 schreef shifto het volgende:
Mensen, weet echt van gekigheid niet meer wat ik moet kijken, Begin nu alle vette animes opnieuw te kijken! Eigenlijk zoek ik voor nu wat meer films, denk aan Samurai X Betrayal of Towards The Terra, heel uiteenlopend dus. Maar zoek vooral wat oudere sci-fi net als de eerder genoemde toward the terra. wie o wie helpt?
Het is wel speciaal maar een erg op japan gerichte aanklacht.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:24 schreef rakotto het volgende:
Akira is wel leuk, paar dagen terug gezien voor het eerst. Maar niet erg speciaal ofzo. Wel gedetaileerd getekend en al.
Ja allemaal al gezien, al moet ik zeggen dat Bleach en Naruto wel leuk zijn maar echt niet kunnen tippen aan de antieke sci-fi anime's (tekkaman blade?)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:11 schreef wdn het volgende:
[..]
AKIRA ()
Bleach en Naruto films al gezien?
Heb je Kyou kara Maoh al gezien? Zijn nu 78 eps meen ik en daar komt dit jaar een 3de seizoen van uit.
[..]
Het is wel speciaal maar een erg op japan gerichte aanklacht.
(vergelijk het maar met Animal Farm: daar zit zoveel meer in dan een tekenfilm over een stel varkens)
En ja het was ook zo ongeveer mijn eerste aanraking met Anime. Ik denk dat ik eerst een aantal eps van Guyver heb gezien (kan me nog goed herinneren dat ik met een groep naar de vhs banden stond te kijken in de videotheek)
Animal Farm ken ik niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:11 schreef wdn het volgende:
[..]
AKIRA ()
Bleach en Naruto films al gezien?
Heb je Kyou kara Maoh al gezien? Zijn nu 78 eps meen ik en daar komt dit jaar een 3de seizoen van uit.
[..]
Het is wel speciaal maar een erg op japan gerichte aanklacht.
(vergelijk het maar met Animal Farm: daar zit zoveel meer in dan een tekenfilm over een stel varkens)
En ja het was ook zo ongeveer mijn eerste aanraking met Anime. Ik denk dat ik eerst een aantal eps van Guyver heb gezien (kan me nog goed herinneren dat ik met een groep naar de vhs banden stond te kijken in de videotheek)
Bij Guyver had ik toen nog van die WTF momentenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:35 schreef rakotto het volgende:
[..]
Animal Farm ken ik niet.![]()
Maar Guyver is inderdaad top.Ik vraag me af of de remake wel okay is of niet. Ik heb alleen maar de eerste 2 episodes gezien en meer niet.
Klopt, al dat gore en al.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij Guyver had ik toen nog van die WTF momenten![]()
Voor die tijd was het erg extreeem![]()
mwha daar vind ik spiritid away een VEEL beter voorbeeld van..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij staat bekend als "the movie that introduced animé to the world" ofzo. Dus wel een must-see lijkt me
Spirited Away was een van de eerste animéfilms die op relatief grote schaal door Disney is uitgegeven... In een tijd dat Japanse zaken wat meer gemeengoed waren dan toen Akira op het witte doek verscheen. Eerlijk is eerlijk, Hayao Miyazaki heeft wel een meer westerse stijl dan zijn collega's, waardoor zijn films toegankelijker zijn voor een Westers publiek.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha daar vind ik spiritid away een VEEL beter voorbeeld van..
die wordt door dvd zaken ook niet meer gezien als "arthouse/filmhuis film" maar als mainstream product, dat heeft akira volgens mij nog nooit voor elkaar gekregen..
Precies.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Spirited Away was een van de eerste animéfilms die op relatief grote schaal door Disney is uitgegeven... In een tijd dat Japanse zaken wat meer gemeengoed waren dan toen Akira op het witte doek verscheen. Eerlijk is eerlijk, Hayao Miyazaki heeft wel een meer westerse stijl dan zijn collega's, waardoor zijn films toegankelijker zijn voor een Westers publiek.
Akira was (met name in Japan) een gigantische hit. Akira was een van de eerste manga's voor een oudere doelgroep en kon daardoor op een grote fanbase rekenen. Toen de film uitkwam, sloeg die dan ook in als een bom. Voor veel mensen van de eerdere generatie (maar ook voor mij nog) was Akira de eerste kennismaking met animé (of "animatie voor volwassenen", als je Alfred J. Kwak enzo niet meerekent).
Sorry voor late reactie, had banquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:59 schreef Ge4ce het volgende:
Shifto: Darker than Black, Kekkaishi,..?
Een ban door?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Sorry voor late reactie, had ban
Ik ken ze beide nog niet, zal eens kijken!
Kyou is wel aardig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja allemaal al gezien, al moet ik zeggen dat Bleach en Naruto wel leuk zijn maar echt niet kunnen tippen aan de antieke sci-fi anime's (tekkaman blade?)
Kyou kara Maoh vind ik eerlijk gezegd neit zo leuk, ben ik na ep 42 mee gestopt, mss dat ik het later weer een keer inhaal.
Hayate 46quote:
Omg.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef wdn het volgende:
Eps 8:
Moka-san
Tsukune
Moka-san
Tsukune
Moka-san
Tsukune
Moka-san
Tsukune
Moka-san
Tsukune
Moka-san
TsukuneGod wat irritant
![]()
Diegene die het volgen snappen het meteen
Wat een ep.quote:
Ik vond Gintama echt té flauw, sure je kon lachen af en toe maar het is zo niet samenhangende onzin! De One Piece humor daarin tegenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:10 schreef Ge4ce het volgende:
Naruto 48:
Hayate 47: 13-kun
Gintama 50: Dragonbleapiece!![]()
(Vette aflevering.
)
Hmm. Ja ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:45 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wat een ep.Wel het minste tot nu toe.
Te erg ja. Ach, ze lopen maar 10 maanden achter of zoiets.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:22 schreef torn_Machina het volgende:
Van mij mag Rumble wel wat sneller eps releasen. Gintama is elke keer gewoon lekker hersenloos kijken en lachen hoe flauw elke ep wel weer niet is.
De vorige ep met dat spelletje Mahjong was ook te flauw voor woorden.
SPOILER: One Piece 491Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De anime loopt in op de manga. Al zal Thriller Bark nog wel 20-40 afleveringen nodig hebben, daarna komt vast wel een filler arc.
hadden we die dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, weet iemand waar het Appleseed Ex Machina topic gebleven is? De search werkt niet meer..
Ik ben van plan om vanavond die film te kijken
-quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ondertussen alweer episode 321 van deze avontuurlijke anime. 300+ Afleveringen and still going strong. Volgende week een zeer pijnlijk moment voor Franky.
Als jij gewoon een normale toevoeging hebt, zoals je eerdere post, mag je hem echt wel omhoogschoppen, hoor.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:28 schreef Ge4ce het volgende:
Uit het One Piece topic:
[..]
-
Die ga ik niet omhoog schuppen.
Ik begon met one piece toen ze bij 230 waren ofzow, ik heb me toen letterlijk weken vermaakt met 4-5-6 eps per dag!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:14 schreef rakotto het volgende:
One piece is perfect voor mij. Ik wil gewoon aan één stuk door anime kijken en niet steeds een week lang wachten ofzo. En met 300+ eps die nu al uit zijn kan het wel eventjes duren voordat ik ook daarvoor een week lang moet wachten op nieuwe eps.
ik kijk gemiddeld 6 eps per dag (mits een serie me echt kan boeien) das 50 dagen kijkenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:50 schreef Ge4ce het volgende:
Afleverinkje of twee per dag en je komt in een maand al best ver.
16 eps op een dag, pfffquote:Op maandag 10 maart 2008 23:29 schreef Hopey het volgende:
Eindelijk! Ik heb mijn 'trigger' serie gevonden! Yaay! Claymore! Wat een toffe serie. Heerlijk gothic, monsters, actie en gore. Precies zoals ik het graag wil. Me likey![]()
Dagje vrij en 16 eps gezien. Ziekelijk gewoon. Maar meer dan een jaar geen enkele serie uitgekeken (behalve de eerste episode).. dus dan mag het wel
![]()
Wooohooo ik 'kan' weer anime kijken!!![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:50 schreef wdn het volgende:
16 maar? Dat zijn +- 16x20 minuten = 320 minuten
Is da alles?![]()
Oh en als Claymore je bevalt kijk dan Blood+ en Hellsing ook maar meteen
ze is net een O_W figuur. eens in het jaar komt ze 3 posts brengen en dan is ze weer weg.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:02 schreef wdn het volgende:
"Moet ze wat vaker langskomen" is mijn repliek![]()
Ik zie trouwens nog maar weinig nieuwe anime terwijl maart al weer 11 dagen oud is
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ze is net een O_W figuur. eens in het jaar komt ze 3 posts brengen en dan is ze weer weg.
jah.. ik ben uit beroerdheid maar wederom begonnen met kimi's eiertjes en volledig metalig paniek.
O_W is gone by the windquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:36 schreef Hopey het volgende:
[..]
Aaaww sorry.. wist niet dat je me zo miste![]()
Maar goed ik zal mijn moment vasthouden...(merendeels vanwege die us writersstrike) Maar goed ik heb even mijn moment.. dus.... YAAY
Maar outcast die post niet meer? huh?
~ 1 week... 120 eps gezien (10 geskipt)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:35 schreef Ge4ce het volgende:
Voor Bleach loop je nooit achter, fillers overslaan en je bent weer bij in 4 dagen. (Ligt eraan hoe ver je achter ligt overigens.)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
O_W is gone by the wind
may he rest in peace...
o_w is drukdrukdruk...quote:
Misschien is 'ie wel druk bezig om die kiddo's om te vormen tot een Guerrilla-legertje...quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang geworden door die gangbangrape met al die kiddo's!
Mushishi is fantastisch...quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:03 schreef Ge4ce het volgende:
Mijn planning:
Cowboy Bebop opgepakt,...
begonnen aan Eyeshield 21,...
FMA op de planning,...
moet ook nog Melancholy of Haruhi Suzumiya afkijken,...
en subbers van Kekkaishi, Hayate en Gintama laten op zich wachten,...
morgen een nieuwe Bleach aflevering,...
vrijdag nieuwe aflevering van Naruto,...
ondertussen een nieuw hoofdstuk van Bleach, Naruto en One Piece,...
vast ook nog wel een nieuwe aflevering van One Piece,...
misschien een nieuw hoofdstuk van Air Gear,...
oh, en Nickelodeon mag wel weer eens beginnen aan Avatar,...
Iemand nog een aanrader? Nu dat ik toch bezig ben,...![]()
Mushishi en Death Note heb ik gezien, ik zal eens kijken naar Black Lagoon.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mushishi is fantastisch...
en Black Lagoon is ook erg goed.
Death Note ken je al, neem ik aan? Zo niet, dan moet je die ook zien.
moet je zeker doen, toffe seriequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:06 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Mushishi en Death Note heb ik gezien, ik zal eens kijken naar Black Lagoon.
hoor ik steeds meer doen, wat is er zo tof aan die serie (nog niet gezien, maar op planning wegens steeds weer tegenkomen van de naam)?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:50 schreef Hartox het volgende:
[..]
Agree.. Darker than Black is ook tof
De sfeer is goed en het verhaal is goed weergegeven. De eerste opening geeft een fijn beeld van de sfeer zonder spoilers. De genre's (drama, mysterie, neo-noir, science fiction en paranormaal) hebben ze uiterst goed verwerkt met een flink aantal actiescenes en een zeer spannend en (deels) onvoorspelbaar einde. En overigens heeft Bones (,de maker van DtB,) (er) heel wat werk (van de serie) gemaakt. Bones is o.a. van: FMA, Wolf's Rain en Eureka 7.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoor ik steeds meer doen, wat is er zo tof aan die serie (nog niet gezien, maar op planning wegens steeds weer tegenkomen van de naam)?
Is een comedische samurai anime in een sience fiction wereld van Edo (Tokyo). Het is, zoals een fix aantal anime's, niet opgebouwd uit een verhaallijn, maar verteld per een of twee aflevering een verhaal. (Vaak onvoorspelbare en nutteloze situaties.) De protagonist, Gintoki (Gintama), is een 'carefree' samurai en heeft een zaak (Odd Jobs Gin. Soort van heitje voor karweitje, maar dan komen mensen bij jou aan de deur.) die zijn inkomen heeft aan de uiteenlopende opdrachten. Zit vooral veel Japanse humor in en verwijzingen van andere anime's. (Zoals: DragonBleaPiece)quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waar gaat dat over? Nog nooit van gehoord.
Aw oki, thanks man. Een beetje een 'onzin' anime dus, zoals Excel Saga ofzo?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:02 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Is een comedische samurai anime in een sience fiction wereld van Edo (Tokyo). Het is, zoals een fix aantal anime's, niet opgebouwd uit een verhaallijn, maar verteld per een of twee aflevering een verhaal. (Vaak onvoorspelbare en nutteloze situaties.) De protagonist, Gintoki (Gintama), is een 'carefree' samurai en heeft een zaak (Odd Jobs Gin. Soort van heitje voor karweitje, maar dan komen mensen bij jou aan de deur.) die zijn inkomen heeft aan de uiteenlopende opdrachten. Zit vooral veel Japanse humor in en verwijzingen van andere anime's. (Zoals: DragonBleaPiece)
je vergat de ultieme langlopende serie Narutoquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:02 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Is een comedische samurai anime in een sience fiction wereld van Edo (Tokyo). Het is, zoals een fix aantal anime's, niet opgebouwd uit een verhaallijn, maar verteld per een of twee aflevering een verhaal. (Vaak onvoorspelbare en nutteloze situaties.) De protagonist, Gintoki (Gintama), is een 'carefree' samurai en heeft een zaak (Odd Jobs Gin. Soort van heitje voor karweitje, maar dan komen mensen bij jou aan de deur.) die zijn inkomen heeft aan de uiteenlopende opdrachten. Zit vooral veel Japanse humor in en verwijzingen van andere anime's. (Zoals: DragonBleaPiece)
Ken ik niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aw oki, thanks man. Een beetje een 'onzin' anime dus, zoals Excel Saga ofzo?
Hmmz, ik zet hem op de 'te kijken' lijst... Het lijkt mij een serie die eens anders is dan wat ik zo gewoonlijk kijk... Volgens anidb scoort ie hoog, al heb ik geen idee of hij bij mij aanslaat.quote:
ik wil wel op hd laten, maar kan 500GB sata hd's niet kwijt (heb geen sata behuizing en maar 2 sata poorten..)quote:Op zondag 16 maart 2008 07:53 schreef wdn het volgende:
Branden op DVD doe ik niet meer aanKost veels te veel tijd en harde schijven zijn goedkoop genoeg plus een harde schijf kun je nog eens voor andere dingen gebruiken
Juist omdat ik een harde schijf voor iets anders wil gebruiken brand ik weg op DVD, dvd'tjes hebben toch maar één doel en hoeven niet meer opnieuw gebruikt te worden voor iets anders. Maar de serie moet wel klaar zijn voordat ik hem weg kan branden. Een harde schijf is niet praktisch om mee te nemen of uit te lenen. Het branden van DVD's kost echt niet zoveel tijd, als een serie klaar is dan is deze 10 minuten later op een DVD gezet.quote:Op zondag 16 maart 2008 07:53 schreef wdn het volgende:
Branden op DVD doe ik niet meer aanKost veels te veel tijd en harde schijven zijn goedkoop genoeg plus een harde schijf kun je nog eens voor andere dingen gebruiken
hmm ik doe 1 spindel voor <30 euro... (100 dvd's)quote:Op zondag 16 maart 2008 13:08 schreef wdn het volgende:
Externe disc is goedkoper (een 750 Gb LaCie is even duur als een spindel sony dvd's van 4.7 Gb (159 euro tegen 159 euro bij bol maar je hebt dan geen doosjes dus meteen geen optie voor me...), er is makkelijker in te zoeken en is eenvoudiger te indexeren, is altijd bij de hand (kan zelfs de anime van opgestart worden) en ook nog eens herbruiikbaar. Ik heb bij de meeste ook een textfile met een link naar websites die ik interessant vond. En wat wallpapers enzo
De betrouwbaarheid van dvd's vind ik nog steeds te laag trouwens dus dat speelt voor mij ook mee.
Op dit moment heb ik 2x750 Gb aan mijn PC waarvan 1 vol en 1x 320 Gb ethernet disc (vol) (hangt in de router zodat ik en van mijn PC en van mijn PS3 (staat Linux op) kan streamen. Plus aan mijn PS3 hangt nog een 250 Gb disc (halfvol). Het kost me 30 secondes per disc om een overzicht te maken met wat erop staat.
Ik ken mezelf: als ik dit op dvd's doe gaan ze kapot, slingeren door het huis en ben ik na 3 weken vergeten wat waar opstaat en erger ik me er dood aan dat ik iets niet kan vinden
Maar ieder zijn ding![]()
tja, ik doe niet aan doosjes, neemt veels te veel ruimte in , heb nu 4 spindels ofzo met anime staan...quote:Op zondag 16 maart 2008 13:49 schreef wdn het volgende:
Ik heb een willekeurige spindel gezocht dus dat kan bestMaar doosjes zijn een must bij mij
quote:Op zondag 16 maart 2008 13:49 schreef wdn het volgende:
Ik heb een willekeurige spindel gezocht dus dat kan bestMaar doosjes zijn een must bij mij
Ik vind het een leuke serie, maffe humor. Schaar hem onder mijn 'hobby' anime lijstjes waar ik heel af en toe trek in heb. Hij is zeker aan te raden.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:53 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Hmmz, ik zet hem op de 'te kijken' lijst... Het lijkt mij een serie die eens anders is dan wat ik zo gewoonlijk kijk... Volgens anidb scoort ie hoog, al heb ik geen idee of hij bij mij aanslaat.
Nah, dat valt ook wel weer mee imo, je moet gewoon even verder kijken dan de gebruikelijke trackers.quote:Op maandag 17 maart 2008 07:49 schreef wdn het volgende:
Van de nieuwe series komt nog maar weinig op de trackers trouwens en dat is maar goed ook:
2008. Meer is er nog niet over te vinden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
<..>Weet iemand wanneer seizoen 2 begint van The Melancholy of Haruhi Suzumiya?
Jaja, heb ik gezien. Zeker vet. Hoewel het een warmup aflevering was, hopelijk zal het ons niet teleurstellen in april. Ik heb hoge verwachtingen namelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:04 schreef wdn het volgende:
Ge4ce: kijk eerst 165 maar want die is goed
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Ge4ce het volgende:
Is nog niet bekend, zover ik weet.
Meer kon ik er ook niet over vinden maar dacht dat jullie misschien een datum wisten of iets dergelijks. Nou ja, gewoon wachten en opletten. Thnxquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:21 schreef wdn het volgende:
[..]
2008. Meer is er nog niet over te vinden.
Ik zou je geld er maar niet op in zetten dat anime op blu-ray goedkoper gaat zijn dan dat anime nu op DVD kost. Het is niet dat ze opeens een hele serie op één Blu-ray gaan zetten (wat wel fijn zou zijn als men zo'n grote 200+GB schijf tot het nokkie vullenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:40 schreef Yi-Long het volgende:
Anime is belachelijk duur in Nederland, dus ik hou het gewoon lekker bij fansubs, totdat we straks voor een aardig prijsje Blu_rays enzo kunnen importeren.
gewoon importeren, de boxen zijn dan iig (als je goed zoekt) goedkoper dan in NL, losse dvd's liggen echt overal rond dezelfde prijs helaas, al weet ik niet hoe dat nu is gezien de dollarkoers erg gunstig is.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:40 schreef Yi-Long het volgende:
Anime is belachelijk duur in Nederland, dus ik hou het gewoon lekker bij fansubs, totdat we straks voor een aardig prijsje Blu_rays enzo kunnen importeren.
zitten slapen? waarom dan ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:20 schreef MaxiTitan het volgende:
Hehe, ik was even wat achtergebleven episodes aan het inhalen, kwam ik wat grappigs tegen.
In episode 21 van Dragonaut heeft de tekenaar eventjes zitten slapen.Het stond in de notes aan het begin las ik later maar die lees ik zelden omdat die toch vaak niets nuttigs te melden hebben.
[ afbeelding ]
Iemand nog meer van deze zaken tegen gekomen in andere series?
Tel haar vingers eensquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:50 schreef mschol het volgende:
[..]
zitten slapen? waarom dan ?
* volgt serie niet...
hahahaquote:
daar hebben ze dingen als paypal en wirecard voor bedachtquote:Op zondag 23 maart 2008 08:45 schreef wdn het volgende:
Ik heb geen creditcard dus moet een beetje behelpen
paypal is oke maar niet overal te gebruiken..quote:Op zondag 23 maart 2008 11:46 schreef zquing het volgende:
[..]
daar hebben ze dingen als paypal en wirecard voor bedacht
dat meen je nietquote:Op zondag 23 maart 2008 17:54 schreef rakotto het volgende:
Dbz Brolly Bluray![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wirecard.nl is failliet/met de noorderzon vertrokken/"gestopt" en door de nieuwe paypal check kom ik niet meer heen.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:46 schreef zquing het volgende:
[..]
daar hebben ze dingen als paypal en wirecard voor bedacht
Jammer dat het net zo scherp is als VHS...quote:
is dat niet meer dat ze een paar cent van je bankrekening boeken?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef wdn het volgende:
[..]
wirecard.nl is failliet/met de noorderzon vertrokken/"gestopt" en door de nieuwe paypal check kom ik niet meer heen.
hmm noem me maar dom maar ik heb ooit (in 2006 zelfsquote:Op zondag 23 maart 2008 19:20 schreef zquing het volgende:
[..]
is dat niet meer dat ze een paar cent van je bankrekening boeken?
Anders wil ik je wel helpen met aankopen als je wil
wat voor systeem heb je?quote:Op maandag 24 maart 2008 14:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Wat er wel verschrikkelijk mooi uitziet maar wat mijn computer niet trekt is Gundam 00 in HD. Helaas volgende week de laatste aflevering.
ik verwacht niet dat ik snel 1080p ga kijken, ging me meer om de h.264 encoded fansubs, dan kan ik misschien eindelijk de xvid versies laten vallenquote:Op maandag 24 maart 2008 15:02 schreef zquing het volgende:
is prima
Mischien dat je wel een beetje processorkracht te kort komt als je 1080P wil gaan afspelen, maar dan moet je maar CoreAVC gebruiken, al is dat wel brak voor je beeldkwaliteit
ergo, niet zo moeilijk doen en neem een goedkopen C2D en klok die over naar 3GHz, doen ze vrijwel allemaal met gemak en bij mij is er nog nooit iets kapot gegaan, mocht 't wel kapot gaan gewoon RMA sturen want ze kunnen 't niet zien aan de andere kant
editquote:Op maandag 24 maart 2008 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor systeem heb je?
(ik ga upgraden en ben erg benieuwd of HD content / H.264 encoded spul goed zal af spelen.
ik zit nu te kijken naar dit:AMD athlon64 X2 5000+ 2GB ram Geforce 8800GT 512MB SHarkoon rebel/revenge 9 case een gigabyte moederbord.
en nee de Core 2 duo's zijn geen optie i.v.m budget...
Die moet je volgens mij wel kunnen draaien, mijn systeem lukt het nu tenzij er ineens veel actie is dan wil het beeld nog wel eens stoppen. Dan heb ik wel alles uitstaan, de enige app die open staat is dan VLCquote:Op maandag 24 maart 2008 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht niet dat ik snel 1080p ga kijken, ging me meer om de h.264 encoded fansubs, dan kan ik misschien eindelijk de xvid versies laten vallen
als 't alleen voor de h264 fansubs is dan is 't meer dan genoeg, die trok ik met mn 3200+ ook welquote:Op maandag 24 maart 2008 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht niet dat ik snel 1080p ga kijken, ging me meer om de h.264 encoded fansubs, dan kan ik misschien eindelijk de xvid versies laten vallen
Niet te vergeten een WUXGA (1920x1200) scherm, die helaas zijn die op high-end laptops gebruikelijker zijn dan bij desktop-systemen. En anders volstaat een Full-HD televisie ook wel.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor systeem heb je?
(ik ga upgraden en ben erg benieuwd of HD content / H.264 encoded spul goed zal af spelen.
ik zit nu te kijken naar dit:AMD athlon64 X2 5000+ 2GB ram Geforce 8800GT 512MB SHarkoon rebel/revenge 9 case een gigabyte moederbord.
en nee de Core 2 duo's zijn geen optie i.v.m budget...
ja, das voor veeeel latere zorg, geen geld voorquote:Op maandag 24 maart 2008 15:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Niet te vergeten een WUXGA (1920x1200) scherm, die helaas zijn die op high-end laptops gebruikelijker zijn dan bij desktop-systemen. En anders volstaat een Full-HD televisie ook wel.
ook die met een resolutie van >1280x<iets> ? (sumomo momomoquote:Op maandag 24 maart 2008 15:40 schreef zquing het volgende:
[..]
als 't alleen voor de h264 fansubs is dan is 't meer dan genoeg, die trok ik met mn 3200+ ook wel
Of Gin-iro no Olynssis en opzich is Darker Than Blach wel Sci-fi-achtig. Ook een goede sci-fi is Denno Coil, hoewel de doelgroep jonger is, daarna hebben we Heroic Age en en en en en nog zoveel.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:49 schreef zquing het volgende:
Als je diepgang wil is Planetes wel een aanrader
volgens mij wel, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker, anders heb je altijd nog CoreAVCquote:Op maandag 24 maart 2008 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ook die met een resolutie van >1280x<iets> ? (sumomo momomo)
Als je een GF8800 in je systeem hebt hangen is CoreAVC niet meer nodig... Sinds kort ondersteund Media Player Classic DXVA. DXVA zorgt voor hardwarematige acceleratie door (gedeeltelijk) de videokaart te gebruiken voor H264 ipv de CPU. De specs die mschol neer heeft gezet zijn veruit beter dan mijn systeem.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:02 schreef zquing het volgende:
is prima
Mischien dat je wel een beetje processorkracht te kort komt als je 1080P wil gaan afspelen, maar dan moet je maar CoreAVC gebruiken, al is dat wel brak voor je beeldkwaliteit
ergo, niet zo moeilijk doen en neem een goedkopen C2D en klok die over naar 3GHz, doen ze vrijwel allemaal met gemak en bij mij is er nog nooit iets kapot gegaan, mocht 't wel kapot gaan gewoon RMA sturen want ze kunnen 't niet zien aan de andere kant
ik weet iig dat de 8600GT wel hardware HD decoding heeft..quote:Op maandag 24 maart 2008 21:12 schreef zquing het volgende:
Purevideo kost geld en volgens mij ondersteunen de topline videokaarten dat niet(de 88XX series), maar ik kan ook verkeerd zitten. Zal je even moeten kijken op de site van nvidia
Ik bedoel de hardware engine op de kaart PureVideo, net als UVD op Ati kaarten dat is, de kaart ondersteunt het of niet. Het klopt dat idd de High-End kaarten het vaak niet hebben. Dat is ook bij Ati het geval bij zoals de HD2900. Volgens de nvidia site heeft de GF 8800 GT wel die mogelijkheid met PureVideoHD zoals op de site te lezen is.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:12 schreef zquing het volgende:
Purevideo kost geld en volgens mij ondersteunen de topline videokaarten dat niet(de 88XX series), maar ik kan ook verkeerd zitten. Zal je even moeten kijken op de site van nvidia
Ik zal eens een paar eps van die Gundam 00 reeks downloaden, kijken of deze echt zo uitzonderlijk zijn vergeleken met wat ik tot nu toe heb gezien aan HD materiaal. Want ook jouw systeem is beter dan die van mij en zou het probleemloos aan moeten kunnen (dus met resources over om programma's ernaast open te houden enzo).quote:Op maandag 24 maart 2008 20:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Mijn 3200 2gb ram heeft geen moeite met 720P maar dan moet ik ook echt alles uit hebben staan, geen enkele app mag lopen. Gundam 00 echter trekt hij niet zodra er wat meer actie is
Nope ik gebruik VLC en die ondersteunt vrijwel alles dat is ook de reden dat ik hem gebruik. Maar ik heb zelfs firefox helemaal uitstaan (notoire stiekeme geheugen eter) en al het andere maar het is simpelweg niet voldoende. Bij gundam gaat het een tijd goed totdat er gevechten zijn tussen gundams en dan staat het beeld ineens stil. Earth van de bbc kan ik wel gewoon kijken dus je snapt dat ik het wel een beetje vreemd vind.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:43 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik zal eens een paar eps van die Gundam 00 reeks downloaden, kijken of deze echt zo uitzonderlijk zijn vergeleken met wat ik tot nu toe heb gezien aan HD materiaal. Want ook jouw systeem is beter dan die van mij en zou het probleemloos aan moeten kunnen (dus met resources over om programma's ernaast open te houden enzo).
Gebruik je CCCP?
Ah, oke... VLC is idd een handig programma maar is doordat het stand alone in staat is om alles af te spelen erg afhankelijk van de software/codecs die ingebakken zitten. Ik gebruik VLC ook alleen als MPC echt het vertikt om een (corrupte) file af te spelen. Want voor de rest speelt CCCP in combinatie MPC alles af dat de fansub-groepen releasen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Nope ik gebruik VLC en die ondersteunt vrijwel alles dat is ook de reden dat ik hem gebruik. Maar ik heb zelfs firefox helemaal uitstaan (notoire stiekeme geheugen eter) en al het andere maar het is simpelweg niet voldoende. Bij gundam gaat het een tijd goed totdat er gevechten zijn tussen gundams en dan staat het beeld ineens stil. Earth van de bbc kan ik wel gewoon kijken dus je snapt dat ik het wel een beetje vreemd vind.
Maakt dat het duidelijker?quote:Mobile Suit Gundam 00 is the first Gundam series to be animated in high-definition,[5] as well as the first to be set in a non-fictional era (Anno Domini).
Ik vond TTGL fantastischquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tengen toppa gurren lagann is de best gewaardeerde anime volgens myanimelist.net.
Na de eerste 2 afleveringen heb ik er wel een goed gevoel overals er maar niet teveel mecha gevechten komen enzo, dat vond ik ook jammer aan code geass.
Mecha
Ik zou niet weten hoe het zit met 'n PS3, maar kun je dat niet uitzetten?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:04 schreef wdn het volgende:
Als ik niet een "klein" probleem had met avi's + mijn ps3 zou ik anime op mijn ps3 afspelen (de onderkant wordt niet helemaal afgedrukt op mijn scherm waardoor ik een stuk ondertitel mis). Komt denk ik omdat de avi 704x400 is en mijn scherm 16:9. Mijn PS3 doet de avi denk ik upscalen naar 16:9 waardoor ik geen zwarte randen krijg (dat is wel mooi...) maar wel aan de onderkant wat mis (en dat is dus extreem vervelend).
Was mijn idee ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe het zit met 'n PS3, maar kun je dat niet uitzetten?
Dan heb je wel zwarte randen, maar ik denk dat je dat liever hebt dan halve ondertitels
Mooi, dan ga ik nu de door Shinse-Subs gesubte h264-XviD-afleveringen van Gundam 00 downloadenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:59 schreef zquing het volgende:
h264 levert een betere kwaliteit met dezelfde bitrate, vaak heeft de h264 versie ook een hogere resolutie
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waar gaat dat over?
Zeker romance ofzo?
het nadeel ervan is dat meer processor intensief isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:59 schreef zquing het volgende:
h264 levert een betere kwaliteit met dezelfde bitrate, vaak heeft de h264 versie ook een hogere resolutie
2,3,5,10,13,14,7,6,8,1,12,11,9 bedoel je?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:50 schreef wdn het volgende:
Haruhi. De meest wazige anime ooit![]()
Maar het was wel leuk. Alleen die volgorde van uitzending is zwaar irritant.
Op wiki kan je de juiste volgorde vindenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:50 schreef wdn het volgende:
Haruhi. De meest wazige anime ooit![]()
Maar het was wel leuk. Alleen die volgorde van uitzending is zwaar irritant.
Gungrave is op actie gebied echt een aanrader.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:11 schreef NutKees het volgende:
Ik begin ook weer langzaam wat anime te kijken (dankzij m'n Media Center). Zijn er nog series/films die ik absoluut gezien moet hebben? Ben namelijk alweer een tijdje uit de running... Beetje toelichting: ik ben absoluut geen fan van lang lopende series als Naruto en Dragonball. 13 tot 26 episodes genieten mijn voorkeur, uitzonderingen daargelaten. Daarnaast gaat mijn voorkeur naar seinen, maar ik ben ook helemaal weg van Miyazaki dus het ligt er maar net aan.
Misschien helpt dit een beetje:
http://myanimelist.net/animelist/LarryLaffer
GunGrave is echt vet idd ja "Blandon Heatu des" XDquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:42 schreef wdn het volgende:
Ja. Gungrave en FMA NU BEKIJKEN
Als je daar aan bent begonnen mag je terugkomen
OH en nog 1: DEATH NOTE. Maakt niet uit wat voor series je wilt kijken. Die moet je gewoon gezien hebben![]()
Death Note the movie ligt trouwens sinds maandag bij Videoland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:13 schreef NutKees het volgende:
Bedankt voor de adviezen, ik zal proberen een waardige reply te geven:
quote:
. (hoewel het niet naar mij gericht is.quote:
Ik denk dat je beter kan vragen of iemand die niet gezien heeft!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:51 schreef Ge4ce het volgende:
Ik zat ook te denken aan Neon Genesis Evangelion, iemand gezien?
flutserie en must-see.. das een onmogelijke combinatie hierzo.. daarnaast: de hele setting lijkt me al klote..quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef Jordy-B het volgende:
't is een flutserie, maar wel must-see... tja.
quote:
quote:Nami: I'm! Actually a man!!
Lola: What? Whaaaat?!!
Chopper: WHAAAAAAAAT?!
Usopp: Hey, you... (naar Chopper)
Lola: Re-Really?!
Nami: Re- Really! This is a hobby of mine! I'm not messing with you~! And...You and Beastman are a great match! I totally support it! (over trouwen)
Lola: What?! Really?!
Nami: Really! I'm not messing with you~!
Lola: Noone has ever supported me before... This feeling... You're the first to ever say something so nice to me... I... I...!
Nami: Chin up, my friend. This is what they call friendship. I'm Namizou. You can call me Nami.
Lola: Friendship... Nami~!!
Usopp: She totally got her.
Lola: And then, and then! I always try to make him pust the name stamp on the marriage paper but I never could do it! Even if I put ink on his finger, he gets out too fast!
Nami: Well Lola, that's because you're doing it the wrong way. That's too naïve.
Lola: Eh, eh. What do you mean?
Nami: What I mean is that while he's conscious he wont sign it. That's why, when he's sleeping...
Lola: Attack him in his sleep?! Is that alright? As a human?
Nami: Lola! You're a zombie, arn't you?
Lola: Aah! Then there's this rotting issue!
Nami: He doesn't have to be sleeping, knocking him out will work too!
Usopp: Hey, Namizou? Arn't we gonna run?
Nami: By the way, Lola... I lost something in the treasure vault... I'd like to get it back, but where was it again? Could you tell me the direction?
Lola: How silly! No problem. Over there, in Perona-sama's room. It's close. Look here...
Usopp: She really doesn't get it...
Chopper: *So Nami was a man... No wonder she's so masculine!* (denkend)
De beschrijving die hier wordt gegeven gaat meer over de eerste 10 afleveringen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:00 schreef NutKees het volgende:
Kan je even een linkje posten? Ik kan er zo snel even niets over vinden...
Ja nou het gaat daarna nog even door maar dan met andere mindfucking situatiesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De beschrijving die hier wordt gegeven gaat meer over de eerste 10 afleveringen.
Kaiji
SPOILER: KajiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
nee, die serie is geen mindfucker aangezien alles wat gebeurt volledig logisch is en een normale gedachtengang volgt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:31 schreef wdn het volgende:
Trouwens Kaji staat die ook op je lijst? Over mindfucking te spreken
Daar wordt iemand die diep in de schulden zit zover gekregen om met een groep te gokken met hun leven met een kans op heel veel geld en een schuldenloos leven
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nou het gaat daarna nog even door maar dan met andere mindfucking situatieshet is mindfucking voor de personage in de serie, maar niet voor de kijker, voor de kijker is 't enigzins te begrijpen wat er gebeurt.SPOILER: KajiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In NGE is dat toch een beetje anders"Those unforgettable days, for them I live"
Heb je Vision of Escaflowne al gezien? Of Samurai Champloo?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:39 schreef Loire het volgende:
Ben Cowboy bebop maar weer aant kijken uit verveling
SPOILER: yoshimori goalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:01 schreef Ge4ce het volgende:
Kekkaishi is zeker een aanrader. Echt vervelend eigenlijk dat de serie is afgelopen, met de potentie van het geheel. Vooral ook omdat Yoshimori (hoofdpersoon) zijn goal niet heeft behaald.Vraagt volgens mij alleen maar om een vervolgSPOILER: yoshimori goalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And that is how I met your mother.
Vision? Nog nooit van gehoord! Ff kijken dus. Escaflowne wel, was wel leuk, niet veel meer, maar zeker niets minder. Samurai Champloo vond ik niet zoveel eigenlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je Vision of Escaflowne al gezien? Of Samurai Champloo?
"Vision of Escaflowne" is één titel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:56 schreef Loire het volgende:
[..]
Vision? Nog nooit van gehoord! Ff kijken dus. Escaflowne wel, was wel leuk, niet veel meer, maar zeker niets minder. Samurai Champloo vond ik niet zoveel eigenlijk
Ik wil meer space/sci-fi anime! Cowbow Bebop heeft me weer in "de ban van" gebracht!
.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:54 schreef Loire het volgende:
[..]
Vraagt volgens mij alleen maar om een vervolg
.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:56 schreef Loire het volgende:
[..]
Ik wil meer space/sci-fi anime! Cowbow Bebop heeft me weer in "de ban van" gebracht!
ze moeten ook opschieten met de laatste 2 eps (volgens mij) van hayate no gotoku...quote:Op zondag 30 maart 2008 15:58 schreef Bakakame het volgende:
Wel potjandorie!
Shinsen moet even opschieten met de release van hun Gundam 00 - 25, want ik wil kijken. NU!
En ik heb geen zin om de subs van Nyoro~n te kijken...
Ik wacht nog steeds op ep 23/24 HD.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:58 schreef Bakakame het volgende:
Wel potjandorie!
Shinsen moet even opschieten met de release van hun Gundam 00 - 25, want ik wil kijken. NU!
En ik heb geen zin om de subs van Nyoro~n te kijken...
Ik kijk ze niet in HD, maar het zijn héle mooie afleveringenquote:Op zondag 30 maart 2008 16:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op ep 23/24 HD.
Laatste 4quote:Op zondag 30 maart 2008 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ze moeten ook opschieten met de laatste 2 eps (volgens mij) van hayate no gotoku...
en kan ook al niet wachten totdat Shana second ten einde is....
Die dusquote:Op zondag 30 maart 2008 16:45 schreef Bakakame het volgende:Last Exile, ooit eerste paar afleveringen gekeken, maar ook deze moet ik vanaf het begin kijken omdat het zo lang geleden is. Ergo Proxy, eerste paar afleveringen gezien en leek me wel tof, weet niet waarom ik niet meer keek. Alle films van Studio Ghibli op Howl's, Spirited Away en Nausicaä na, omdat ik die al gezien heb.
Welke moet ik zeker nog zien en moet ik nú mee beginnen?
hmm weer bijgesteld dan (zag een tijdje terug dat et er 50 waren @ ANN) ,quote:Op zondag 30 maart 2008 16:58 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Laatste 4![]()
Er komt een tweede seizoen van Hayate.
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:58 schreef Sh0g het volgende:
misschien dat 'ie hier al eens eerder is gepost, maar toch...
Je gaat de bak in als crimineel en komt er uit als otaku.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:58 schreef Sh0g het volgende:
misschien dat 'ie hier al eens eerder is gepost, maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |